Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2575 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO

впередназад
Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 2Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 3Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 4Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 5Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 6Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO, фото 7

1 750 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: LRH CHAV05342
Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO
Готово до відправки
1 750 ₴
Радіатор пічки LUZAR LRH CHAV05342 CHEVROLET AVEO
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (97) 000-33-71
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (97) 000-33-71
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Ні для кого не секрет, що сучасний автомобіль приводиться в експлуатацію у всіляких кліматичних і дорожніх умовах. На жаль, занадто тривала робота транспортного засобу неминуче штовхає до погіршення стану й технічних збоїв. Те, що визначається здатністю виконувати намічені функції та встановлення без зайвих поломок і порушення заданих параметрів, називається працездатністю автомобіля загалом, або його окремих агрегатів. Вона так само залежить, по-перше, від надійності, яка передбачає безпечне перевезення пасажирів або вантажів. У наш час кожен водій автобудівельник цілиться на підвищення надійності своїх моделей, виробляє вдосконалення конструкцій транспортних засобів, їхніх функцій, параметрів і продуктивності. В увагу береться також і такі характеристики надійності, як-от збереження, ремонтопридатність, а також безвідмовність. Головною метою кожного виробництва є модернізація моделей, яка передбачає надання їм вищої споживчої якості, що відповідає всім сучасним параметрам і вимогам. Всі ті процеси, які приводять автомобіль у рух, беруть свої корені в двигуні внутрішнього згоряння (ДВС). Завдяки електричній іскле, відбувається займання палива всередині ДВС, а в період його згоряння в циліндрах утворюється теплова енергія. Потім відбувається перетворення теплової енергії на механічну, яка так само створює той, необхідний для старту руху автомобіля, момент. Очевидно, що під час експлуатації двигун сильно нагрівається (такої температури стало б достатньо для обігрівання двох будинків середньостатистичних розмірів!). Радіатор — це такий пристрій, який дає змогу відвести тепло від рідини, що міститься в системі охолодження двигуна. Без нього процес охолодження рідини просто неможливий. Найчастіше радіатор міститься в передній частині капота та здатний пропустити крізь себе величезну кількість зустрічного повітря, у такий спосіб виводячи зайве тепло в атмосферу. Якщо говорити коротко про будову радіатора, то можна сказати, що він складається з трубочок і багатошарових пластин металу, завдяки яким збільшується площа дотику до повітря. Якщо розглядати конструкцію докладніше, то складниками радіатора є серцевина, яка власне й становить охолоджувальну частину, а також верхні та нижні коробки (бочки), які мають у своєму розпорядженні спеціальні патрубки. Розглянемо кожен складник окремо. Серцевина радіатора має трубчасто-пластинчасту конструкцію. Це низка овальних трубок із латуні, які розташовуються в шаховому порядку. Так само трубки спаяні з ребрами охолодження. Говорячи про верхню коробку радіатора, то вона обладнана горловиною, яка має у своєму розпорядженні герметичний корок із впускним і випускним клапанами. Нижня коробка обладнана краном, який зливає охолоджувальну рідину. Так само ця рідина здатна пройти крізь весь двигун, набирається надлишками високої температури, а потім насосом перекачується трубками в радіатор. Там вона до потрібної температури охолоджується й відправляється трубками назад у двигун. Зазвичай, у двигуні не простежується перетин потоків охолоджувальної рідини з паливними сумішами або олією. Все дуже продумано та герметично. Верхня частина системи обладнана розширювальним бачком для доливання й контролю рівня охолоджувальної рідини. Очевидним є той факт, що в період стану спокою автомобіля, але під час робочого мотора двигун навіть за холостих обертів і далі нагрівається, тому навіть у такі моменти його потрібно охолоджувати. Для такого охолодження використовують спеціальний вентилятор, який є перед радіатором і за потреби вмикається для додаткового охолодження останнього. Цікаво, що потік охолоджувальної рідини регулюється не тільки помпою, але й термостатом — спеціальним замикним пристроєм, який міститься в трубці між радіатором і помпою. Як ми вжеволіли, призначення радіатора полягає в тому, щоб відвести від деталей двигуна зайве тепло в примусовому порядку та передати зайву температуру в атмосферу. Завдяки таким махінаціям, всередині двигуна створюється спеціальний тепловий режим, що підходить для того, щоб мотор не перегрівався й не переохолоджувався. Виникає питання: яким у цифрових показниках має бути оптимальний температурний режим, за якого двигун не буде зазнавати перегрівання або переохолодження? Зазвичай температурні показники охолоджувальної рідини, яка є в головці блока циліндрів, мають бути стабільними: від 80 до 95 °C. Такий стабільний температурний режим найбільш практичний і вигідний, оскільки здатний забезпечити продуктивну та нормальну роботу двигуна. Важливо, що він не має підвищуватися або знижуватися під дією довкілля або ж у разі зміни навантажень на двигун. Якщо говорити про двигун, то температура в ньому в період експлуатації варіюється від 80-120 °C наприкінці пуску ( її заведено називати мінімальною температурою). Несвоючасне охолодження може бути підвищеним розширенням деталей двигуна, які гази, що мають високу температуру, здатні сильно нагрівати. Як це можливо? Дуже просто. Після того, як під впливом високих температур на поршнях і циліндрах вигоряє олія, а їх тертя і, у сліді, можливість зносу зростають, відбувається розширення деталей двигуна. Розширення призводить до заклинювання поршнів, які містяться в циліндрах двигуна, через що двигун приходить у несправність. Тому, якщо ви виявили текти, тріщини, розриви бачків або накип на радіаторі, звертайтеся в спеціальні центри з ремонту автомобілів. Подавши підсумки, потрібно сказати, що кожен, хто любить свій автомобіль, водій має дуже уважно стежити до роботи охолоджувальної системи й, зокрема, до радіатора, адже будь-яка його несправність може призвести до зламання всіх автомобільних систем. Тому рекомендується завжди своєчасно виявляти навіть найнесуттєвіші пошкодження та збої в роботі радіатора, щоб оперативно на них зреагувати та зробити ремонт або його заміну.
Характеристики
Основні
ВиробникLUZAR
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 750 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner