Для діагностики заднього підшипника генератора необхідно:
провести візуальний огляд підшипника на подряпини, тріщини, фарбування металу, наявність корозії тощо;
покачати з боку в бік зовнішнє кільце підшипника, перевірити наявність/немає сильного люфту та шуму;
перевірити легкість обертання підшипника.
Підшипник не має мати чималого люфту, а кільце має вільно обертатися без заїдань і сторонніх шумів. Несправний підшипник необхідно замінити.
Перевірка переднього підшипника генератора відбувається дещо по-іншому, оскільки він розміщений у передній кришці: однією рукою необхідно підтримувати шків, а іншою — покачати передню кришку збоку. Якщо під час обертання спостерігається заїдання підшипника, занадто тугі оберти або має місце люфт — такий підшипник потребує заміни. Виробники автомобілів, у зв'язку зі зламанням переднього підшипника генератора, рекомендують замінювати повністю передню кришку, оскільки підшипник у ній запресований. Але, як говорить практика, вартість одного підшипника істотно нижча, ніж у складі з кришкою, тому переважно його випресовувати з кришки та змінюють окремо.
Якщо ж під час діагностики переднього та заднього підшипників люфт у порядку, то підшипник потрібно зняти, промити в бензині, а перед встановленням покрити мастилом. Після таких дій підшипник можна повертати на місце.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | NSK |
Інформація для замовлення
- Ціна: 160 ₴