Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3260 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Чому не можна їздити на зимовій гумі влітку

Чому не можна їздити на зимовій гумі влітку

Чому не можна їздити на зимовій гумі влітку

Залишати дохаживать зимову гуму на літній сезон рішення нехай не дуже популярний, але зустрічається. Чому не можна їздити влітку на зимових шинах?

Середина весни – це саме час подумати про зміну зимових шин на літні. Температура вийшла в стійкий плюс, а снігу не обіцяють навіть у вигляді мокрого. Але деякі автолюбителі залишають зимову гуму і на літо. Чи можна так робити?

Аргументи для такого рішення зводяться переважно до того, що на річну зараз грошей немає, а зимова "ще походить". Або цю докатаю, "дотру", а на наступну зиму вже новий комплект куплю. При цьому необхідність покупки хороших зимових шин, власне, на зиму ні в кого не викликає сумнівів. Але давайте розберемося, чи доречна така економія?

Почати варто з основного – з суміші, з якої виготовляють шини. Для зимових вона інша, з великою кількістю каучуку, а відповідно м'якше. І відповідно, це суміш, розрахована на роботу при мінусових або близьконульових температурах. А коли на вулиці +25 С (а асфальт ще гаряче, ніж повітря) зимові шини надто м'які. До того ж спека і спекотне сонце швидше "сушать" і руйнують зимову гуму влітку.

Другий важливий фактор – спеціальний зимовий рисунок протектора. Вже як тільки виробники шин не намагаються, придумуючи все більш досконалі малюнки, блоки, ламелі, щоб забезпечити краще зчеплення зі снігом, льодом, мокрим снігом, а також ефективний відвід цього самого мокрого снігу. На гарячому асфальті літньої дороги весь цей арсенал стає неефективним, шина підломлюється в поворотах, протектор гірше тримається за дорогу. Висловлюючись водійським сленгом, шини "пливуть". Відповідно, ефективність гальмування і проходження поворотів падають.

Гальмівний шлях збільшується, причому досить значно! На сухому асфальті при гальмуванні зі швидкості 80 км/год автомобілю на зимових шинах може знадобитися на 7-10 метрів більше! Якщо їхати повільніше, на міських 50-60 км/год, різниця гальмівного шляху в порівнянні з літніми шинами все одно буде становити близько 5 метрів. Щоб вам було легше уявити – це довжина седана D-класу. А адже часом навіть зайвий, додатковий метр, може допомогти уникнути ДТП. На мокрому асфальті ситуація ще гірша – автомобілю на зимових шинах знадобиться приблизно в півтора рази більші дистанції, ніж авто на літніх!

Помітно гірше і керованість машини. Якщо імітувати об'їзд раптово з'явився перешкоди (переставку або ж "лосиний тест"), то на літніх шинах його можна виконати на більшій швидкості. Різниця складає близько 10 км/ч. тобто на швидкості 70 км/год ви не втратите контроль над машиною і зможете безпечно завершити маневр, в той час як на зимовій гумі на такій швидкості цього зробити не вийде.

Переставка

А тепер уявіть, як себе поведе машина на трасі, після тривалої поїздки на високих швидкостях, якщо раптом виникне необхідність інтенсивно загальмувати?

Ну і на завершення аргумент про економічність. З-за того, що склад зимових шин м'який, в літню пору вони зношуються набагато більше, ніж взимку. Так що про їх цілорічної експлуатації не може бути й мови, тут навіть до осені в нормальному вигляді вони можуть і не доходити.

Тому не намагайтеся обдурити закони фізики і піддавайте себе зайвому ризику і небезпеки!

Автор: Владислав Матяш

Головний редактор журналу "Автоцентр"

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner