Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2956 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Mazda збирається виготовляти паливо для автомобілів з водоростей

Mazda збирається виготовляти паливо для автомобілів з водоростей

Mazda збирається виготовляти паливо для автомобілів з водоростей

Цікавий спосіб порятунку двигунів внутрішнього згоряння запропонували розробники Mazda.

Японська компанія шукає способи зробити традиційні двигуни — нейтральними, інформує Ukr.Media.

Уряди багатьох країн вже оголосили, що невдовзі збираються заборонити використання двигунів внутрішнього згоряння — як бензинових, так і дизельних.

Альо в Mazda впевнені в потенціалі таких двигунів і збираються продовжити їх життя за допомогою водоростей.

Фірма заявила про надання підтримки кільком дослідницьким проєктам, які розробляють нові види біопалива — і водорості, на думку дослідників, можуть стати непоганим джерелом енергії.

Основна перевага такого палива — його нейтральність з точки зору забруднення атмосфери: при згорянні біопалива в атмосферу потрапляє тільки вуглекислий газ, вилучений звідти водоростями незадовго до цього.

Альо це, з точки зору Mazda, не єдина перевага. Водорості невибагливі, і тому їх можна вирощувати на землях, непридатних для інших видів сільського господарства. Крім того, вони невимогливі до якості води — на їх полив не доведеться витрачати дорогоцінну прісну воду. Нарешті, паливо на основі водоростей біорозкладне і не несе небезпеку для навколишнього середовища у разі розливу.

Однак поки ще ведуться роботи по створенню дешевих технологій перероблювання водоростей, які повинні зробити ідею осмисленою з комерційної точки зору. І саме тому в Mazda заявили про намір підтримати дослідження в цьому напрямку, які ведуться Університетом Хіросіми і Токійським технологічним інститутом.

Сама ж компанія вважає, що повністю відмовитися від ДВС не вийде як мінімум до 2030 року, альо це не означає, що боротьба за скорочення обсягів шкідливих викидів не має сенсу.

Джерело: UkrMedia

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner