Honda пропонує план переробки старих акумуляторів EV
Використаним літій-іонним батареям буде дана друга життя.
Гібридні і повністю електричні автомобілі набагато економічніші, ніж їх аналоги, що працюють тільки на газі, що вигідніше для навколишнього середовища з точки зору щоденних викидів і якості повітря. Тим не менш, у даний час є недоліки: акумулятори в цих транспортних засобах не вічні і їх важко утилізувати.
В результаті багато автовиробників експериментували з методами перепрофілювання автомобільних акумуляторів на термін, що перевищує їх передбачуваний термін служби. Так у Honda коли з'явилася блискуча ідея використовувати старі автомобільні акумулятори для зберігання енергії енергосистеми, яка буде використовуватися в години пік. У Toyota була схожа ідея з батареями Prius, але Honda вирішила розвивати її далі.
Honda Motor Europe розширює своє партнерство з SNAM (Societe Nouvelle d Affinage des Metaux) для переробки відпрацьованих батарей з гібридів і електромобілів в Європі. В рамках проекту, серед інших, візьме участь недавно представлений Honda CR-V Hybrid і європейська модель Honda e electric.
Honda работает с SNAM над утилизацией батарей в соответствии с экологическими стандартами Европейского Союза с 2013 года. Обе компании будут собирать литий-ионные и никель-металлогидридные (NiMH) аккумуляторы из дилерской сети Honda и авторизованных очистных сооружений в 22 странах для анализа на возможность их переработки.
«Оскільки попит на зростаючий асортимент Honda для гібридних та електромобілів продовжує зростати, зростає і потреба в управлінні акумуляторами найбільш екологічним способом. Недавні зміни на ринку можуть дозволити нам використовувати ці батареї у другому життєвому циклі для живлення підприємств або за допомогою нещодавно удосконалених технологій переробки для вилучення корисних сировини, яке можна використовувати в якості сировини для виробництва нових батарей», — цитує видання speedme.ru старшнго віце-президента Honda Motor Europe Тома Гарднера.
Якщо батареї пошкоджені або не підходять для використання у «другого життя», кобальт і літій можуть бути витягнуті з них для повторного використання в нових батареях, кольорових пігментів або добавках для розчину. Європейські дилери також можуть вимагати, щоб ці батареї були забрані з допомогою спеціальної онлайн-платформи SNAM. |