Представлений розкішний семимісний мінівен Volkswagen Viloran

Представлений розкішний семимісний мінівен Volkswagen Viloran
Спільне підприємство SAIC Volkswagen розсекретив мінівен Viloran - найбільший автомобіль, розроблений на платформі MQB. Семимісний двухобъемник відзначився багатим оснащенням і «капітанськими» кріслами другого ряду, тому позиціонується як розкішний бізнес-вен.
Технічно до Volkswagen Viloran ближче всього кросовер Teramont, але за габаритами новинка крупніше всіх легкових «Фольксвагенів»: довжина кузова - 5346 міліметрів, ширина - 1976 міліметрів, висота - 1781 міліметр, колісна база - 3180 міліметрів. Viloran більше, ніж довгобазовий Multivan T6.1 на 42 міліметра!
На відміну від «споріднених» моделей трансмісія безальтернативна: привід - передній, семиступінчастий «робот» поєднується з «турбочетверкой» EA888 об'ємом 2,0 літра. Можливо два варіанти форсування: 186 кінських сил і 320 Нм крутного моменту або 220 кінських сил і 350 Нм.
В салоні про «Терамонте» нагадує архітектура передньої панелі. Сенсорний блок кліматичної установки, декор і дефлектори обдування - такі ж, як на купеобразном Teramont X. Опціонально доступна цифрова приладова панель діагоналлю 10,25 дюйма, а 9,2-дюймовий тачскрін медіасистеми входить в базове оснащення.
Посадкова формула 2+2+3 передбачає, що головні зручності передбачені для пасажирів другого ряду. Доступні електрорегулювання крісел, вентиляція, масаж і підігрів, оттоманки для ніг, підлокотники з підстаканниками, а правий пасажир може скласти переднє крісло перед собою, ще більше звільнивши простір.
Матеріали обробки преміальні: інтер'єр топ-версій оброблений шкірою і деревом, серед опцій є панорамний дах, матрична оптика, адаптивний круїз-контроль, 20-дюймові легкосплавні диски, асистент контролю смуги, автопарковщик.
Зовні Viloran не виглядає громіздко: ззаду мінівен оформлений у дусі універсала Passat, а спереду нагадує актуальний Touareg фарами і багатосекційні хромованої радіаторної гратами.
Попередні ціни на модель вже відомі: базовий 186-сильний Viloran обійдеться в 350 тисяч юанів ($49500), за версію з 220-сильним двигуном доведеться викласти 400 тисяч юанів ($56500). Остаточний прайс-лист оприлюднюють протягом місяця, а старт продажів в Китаї заплановано на 28 травня.
У Піднебесній основними конкурентами Volkswagen Viloran будуть Buick GL8 Avenir і Honda Odyssey. Не виключено, що з часом німецько-китайський мінівен стане глобальною моделлю, але поки що про такі плани в SAIC Volkswagen замовчують.
За матеріалами: Motor.ru