Audi A8 обійдеться без автопілота 3 рівня
У компанії розповіли про проблеми, що виникли при роботі з особливо просунутим комплексом водійських асистентів.
Система автономного управління 3 рівня була обіцяна флагманського седану Audi ще кілька років тому. Передбачалося, що при імплантації цієї системи А8 стане «майже безпілотним» на магістралях і шосе, причому водієві навіть дозволять прибирати руки з керма і відволікатися від дороги – наприклад, дивитися під час руху фільм або читати книгу.
При необхідності підключення водія до процесу управління електроніка привертала б увагу аудиосигналом або зупиняла автомобіль. Однак, схоже, реалізація цієї системи нинішньому поколінню седана не загрожує до кінця життєвого циклу.
Як стверджують джерела видання Automotive News, фірма відмовилася від реалізації технології під назвою Traffic Jam Pilot – як мінімум на поточної генерації «вісімки». Але фірма зіткнулася з проблемами швидше юридичної, ніж технічного характеру. Законодавство, прийняте в країнах, де продається Audi A8, досі забороняє експлуатацію таких автомобілів: регулятори досі не прийшли до висновку про безпеку автопілота 3 рівня.
Але крім того, на шляху системи на ринок встали ще й власні юристи Audi. За деякими даними, їх занепокоїв розподіл відповідальності: справа в тому, що у випадку, якщо автомобіль під керуванням такого автопілота потрапить в аварію, відповідати за неї доведеться виробнику, а не водієві, який відволікся від дороги.
Ці висновки підтримала свого часу і компанія Volvo, яка відразу почала роботу над більш досконалими і просунутими системами наступних рівнів автономності. А ось Mercedes-Benz і BMW все-таки планують випробувати 3 рівень: такі безпілотні технології повинні отримати, за чутками, новий Mercedes-Benz S-класу і майбутній электрокроссовер BMW iNext. |