Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2442 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Перший автомобіль в світі: фото і історія

Перший автомобіль в світі: фото і історія

Перший автомобіль в світі: фото і історія

Перший автомобіль в світі: фото та исторія / media.daimler.com

​​​​​​​

Як називається перший автомобіль? – відповідей на це питання можна дати не менше десятка. Альо якщо вважати автомобілем серійний екіпаж з бензиновим двигуном, число претендентів на почесний титул сильно звужується.

Перші саморушні екіпажі тогочасні інженери почали створювати ще триста років тому. Приведені в рух вітром, пара або електрикою, вони навіть могли пересуватися, але все одно залишалися експериментальними виробами – вважати їх автомобілями можна з великою натяжкою.

Двигун внутрішнього згоряння – ті, чого не було на жодному самохідному транспортному засобі до 1886 р. Зате в цьому році таких з'єднання явилося відразу два.

Тому прийнято вважати першим автомобілем транспортний засіб з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), здатний на постійній основі перевозити людей або вантажі. Але навіть у цьому випадку важко сказати, яка була найперша машина в світі. Тому що одразу два перших бензинових авто були випробувані і запатентовані практично в один і той же час.

Benz Patent Motor-Wagen прийнято вважати першим автомобілем в історії людства. Німецький конструктор Карл Бенц з м. Мангейма запатентував його 29 січня 1986 року. Через кілька місяців ще один конструктор Готтліб Даймлер, теж німець, і теж живе на Південно-Заході Німеччини, обкатавши свій автомобіль Daimler Motorkutsche. Який з деяких причин також претендує на звання першого.

Benz Patent Motor-Wagen – перший автомобіль з ДВЗ в історії людства.

Карл Бенц був конструктором-одинаком, хоча і з хорошою технічною освітою. У машини Бенца було майже все, що є у нинішніх автомобілів – бензиновий двигун з іскровим запалюванням, трансмісія зі зчепленням, гальма і навіть м'яка підвіска коліс. Щоправда, самих коліс було замало – всього лише три. Начебто Бенц обійшовся такою кількістю, не знайшовши вирішенню синхронному повороту двох керованих коліс. Що взагалі дивно для людини, яка сама придумала, наприклад, таку революційну річ як свічка запалювання з високовольтною котушкою.

 

Автомобіль Р. Даймлера Daimler Motorkutsche був готовий через кілька місяців після Benz Patent Motor-Wagen, але пріоритет К. Бенца іноді оскаржують через кількість коліс.

Одним зі слабких місць машини Бенца (і Даймлера, до речі, теж) була система живлення – випарний карбюратор не дозволяв регулювати обороти в широкому діапазоні. Передача в трансмісії була одна, і через це на підйомах завантажену двома персонами машину доводилося підштовхувати.

Надалі зажадала доопрацювання і система охолодження, яка спочатку обходилася без радіатора. Альо в цілому машина К. Бенца не цілком пристосованою до експлуатації, в найближчі два роки були побудовані одна за одною дві більш досконалі моделі, почалися комерційні продажі.

Берта Бенц з синами в 1888 р зробила перший пробіг (104 + 90 км), довівши, що новий винахід – автомобіль – придатний не тільки для розваг.

Альо деякі історики віддають пальму першості Даймлеру, незважаючи на те, що його Daimler Motorkutsche був офіційно зареєстрований приблизно на півроку пізніше. Справа в тому, що через чотири колеса його можна вважати "реальнішим" автомобілем, ніж триколісний Benz Patent Motor-Wagen.

З іншого боку, легкий візок Карла Бенца створювався комплексно, як єдина конструкція – автомобіль, включаючи шасі. А Готтліб Даймлер використовував готовий кінний екіпаж, зроблений на замовлення в каретній майстерні в м. Штутгарті, оснастивши його своїм рульовим керуванням і силовим агрегатом. Двигун, до речі, був для Даймлера не менш важливим дітищем, ніж весь автомобіль – конструктор розробляв (і успішно продавав!) версії одноциліндрового чотиритактного двигуна не тільки для авто, а й для катерів, авіації, і для стаціонарного застосування.

Якщо копнути глибше, то першим транспортом з бензиновим ДВЗ був Daimler Reitwagen – подоба мотоцикла, на якому Р. Даймлер обкатавши свій чотиритактний двигун.

... А крапку в суперечці, хто і коли винайшов перший автомобіль в світі, поставили самі компанії Benz і Daimler, прийнявши в 1926 р. рішення об єднатися в єдину фірму Daimler-Benz. Щоб їх продукт ставши ще більш досконалим і корисним для людей.

 

Теги: Автомобілісту Автотехнології Головні новини Поради Ретро Фото

Джерело: Авто 24

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner