Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2928 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Nissan розробляє план виживання в Європі

Nissan розробляє план виживання в Європі
 

Nissan розробляє план виживання в Європі

Nissan почав відчувати серйозні проблеми ще до пандемії, яка лише посилила кризу. У 2019 році компанія приступила до оптимізації виробничих потужностей, скорочення штату та продажу підрозділів. Вже після падіння продажів на тлі коронавіруса з'явилися чутки, що Nissan повністю піде з Європи.

Однак поки виробник не готовий відмовитися від такого великого ринку. Але залишати все по-старому теж не можна. Тепер стало відомо, як Nissan реорганізує свою діяльність в Старому Світі.

Щоб знизити витрати і збільшити прибуток, японська компанія має намір сконцентруватися на випуску кросоверів і комерційних автомобілів. Для цього потрібно закрити завод в Барселоні (Іспанія) і звільнити дві-три тисячі працівників.

Зараз на іспанській фабриці Nissan випускаються пікап Navara і електричний фургон e-NV200. Виробництво першого можуть перенести в ПАР, другого — на завод Renault у французький Мобеж.

Более тесная интеграция с Renault является еще одним пунктом плана по спасению Nissan. В частности, альянс рассматривает возможность переноса производства кроссоверов Renault Kadjar и Captur на завод Nissan в британском Сандерленде. Такой вариант выглядит логичным в свете того, что там уже выпускаются Qashqai и Juke. Правда, не совсем ясно, как он соотносится с выходом Великобритании из ЕС (ходили слухи, что между ЕС и Великобританией могут быть введены взаимные торговые пошлины).

В целом взаимоотношения Renault и Nissan будут пересмотрены. Компании разделят между собой роли в разных сферах: в некоторых из них Renault выступит лидером, а Nissan последователем, в других — наоборот.

В частности, японская компания займет главенствующую роль по части кроссоверов, в то время как Renault окажется лидером в сфере коммерческих фургонов и компактных городских автомобилей. По данным Reuters, идея заключается в том, что каждый из союзников сконцентрируется на наиболее близкой ему сфере.

Раніше Nissan заявив про намір скоротити виробничі потужності як мінімум на 20%.

Поки японська компанія не прийняла остаточного рішення: стратегія дій на європейському ринку на найближчі три роки буде представлена 28 травня.
 

Джерело: drom.ru

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner