VW задумався про продаж трьох бюджетних новинок з Китаю
VW задумався про продаж трьох бюджетних новинок з Китаю
Бюджетна марка Jetta, новий суббренд Volkswagen Group, споконвічно орієнтований на Китай, може з'явитися і на інших ринках
Volkswagen Group вивчає можливість виходу бренду Jetta на найбільші автомобільні ринки. Через вісім місяців після заснування, молода марка встигла зайняти 1% китайського ринку.
Доступність дозволила їй завоювати популярність серед молодих клієнтів, які не хочуть їздити на громадському транспорті, особливо після спалаху коронавіруса. Про це заявив президент бренду Харальд Мюллер. «Успішний старт, звичайно, також викликав інтерес стосовно інших світових ринків», – сказав Мюллер.
Виробник роками боровся за розробку «скромних» автомобілів для ринків, що розвиваються. Але високі витрати на розробку заважали випуску конкурентоспроможних автомобілів у бюджетному сегменті. У підсумку концерн вибрав трохи інший підхід. Volkswagen використовував седан Jetta, який користується величезною популярністю в Європі і США, і заснував однойменний бренд. Спочатку він створювався виключно для Китаю, в той час як Skoda зосередилася на індійському ринку.
У китайському початковому автомобільному сегменті покупці віддають перевагу вітчизняним виробникам, таким як Geely і Great Wall. На їх частку припадає 30% ринку країни. За інформацією Volkswagen, їх автомобілям віддають перевагу 80% покупців, що вибирають свій перший автомобіль. Зазначимо, що зараз в модельній лінійці Jetta всього три автомобіля. Всі моделі збирають на спільному підприємстві Volkswagen і FAW в Ченду.
Автор