Випущений перший в світі повністю електричний автокран
Випущений перший в світі повністю електричний автокран
Як стало відомо SpecMachinery.com.uaна створення новинки спеціалістам Zoomlion знадобилось два роки.
У цьому місяці в індустріальному парку Zoomlion у Квангані, Чанша (Китай) з конвеєра зійшов перший у світі повністю електричний автокран ZTC250N-EV, розроблений і виготовлений компанією Zoomlion Heavy Industry, Science & Technology Co., Ltd. (Zoomlion).
На створення повністю електричного автокрана ZTC250N-EV компанії Zoomlion знадобилося майже два роки. «У 2018 році ми витворили спеціальну групу, що складається зі співробітників відділів досліджень, проектування, виробництва і контролю якості, і протягом двох років завершили виробництво автокрана», - сказав Ван Цітао, технічний директор філії з проектування кранів Zoomlion.
25-тонний автокран ZTC250N-EV з електричним приводом зберігає динамічну потужність в роботі і є більш економічним і екологічним, ніж інші автокрани на ринку. Автокран може розвивати максимальну швидкість 90 км/год, а максимальний ухил становить 50%. Акумуляторний електричний автокран ZTC250N-EV може долати відстань більш 260 км, що відповідає вимогам більшості робіт в будівельному секторі. ZTC250N-EV, обладнань інтелектуальною системою управління, дозволяє здійснювати точне керування транспортним засобом. Звук автомобіля під час руху і експлуатації не перевищує 65 дБ.
Виробництво ZTC250N-EV є результатом філософії сталого розвитку Zoomlion, яка має велике значення для енергозбереження та скорочення викидів, а також демонструє науково-дослідні та інноваційні можливості виробника.
«Ми співпрацюємо з провідними світовими постачальниками запчастин для екологічно чистої енергії і адаптуємо їх до сценаріїв використання і умів роботи автокранів. Ми оснастили автокран акумулятори LFP з високою щільністю накопичення енергії, який є найбезпечнішим у світі», - сказав Ван Цітао. «У кузові і шасі задіяна інтелектуальна стратегія спільного управління ZIC, яка ідеально поєднує в собі високоефективну систему управління енергоспоживанням TCEMS і систему управління батареями BMS».
Опубліковано в Light