Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3398 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Skoda представила новий двигун на газу для Octavia G-TEC

Skoda представила новий двигун на газу для Octavia G-TEC

Skoda представила новий двигун на газу для Octavia G-TEC

Автор: Роман Галімон

Skoda Octavia G-TEC

Чеський виробник Skoda представив новий екологічніший 1,5-літровий двигун для Octavia G-TEC, який здатний проїхати на стисненому природному газі до 500 км.

Новий 1,5-літровий двигун TSI, який встановлюватиметься на Octavia G-TEC, розроблений для роботи на стисненому природному газі (Compressed Natural Gas – CNG) і має потужність 96 кВт (130 к.с.).

Встановлення трьох резервуарів дають можливість заправити автомобіль газом CNG загалом на 17,33 кг.  Цього достатньо, аби Octavia G-TEC проїхала 500 км (за циклом WLTP) лише в режимі природного газу.

А враховуючи, що в наявності є ще й 9-літровий бензиновий резервуар, автомобіль може проїхати ще 190 км, що дасть загальний кілометраж приблизно 700 км без дозаправки. Переключення між режимом CNG та бензином відбувається автоматично без втручання водія.

В своєму прес-релізі виробник зазначає, що робота в режимі CNG знижує викиди CO2 на 25 відсотків менше, ніж при роботі на бензині. При цьому, також значно менше виділяється оксиду азоту (NOx) і не утворюються частинки сажі.

Двигун ефективний завдяки, серед іншого, змінному керуванню впускних клапанів відповідно до так званого процесу згоряння Міллера. Це дає змогу витрачати від 3,4 до 3,6 кг на 100 км у циклі WLTP в режимі CNG та 4,6 л на 100 км у бензиновому режимі.

Автомобіль здійснює перехід до бензинового палива лише в певних ситуаціях, наприклад, коли двигун запускається після доливання CNG, коли зовнішня температура нижче -10 градусів Цельсія, або коли баки настільки порожні, що тиск падає нижче 11 бар. При цьому, вся інформація відображається на панелі приладів.

Виробник обіцяє, що навіть попри встановлення додаткових баків, простір багажника у хетчбека становитиме 455 л, а у Combi – 495 л.

Також, Skoda зазначає, що у випадку використання 20-відсоткового біо-CNG (цей стандарт прийнято в Німеччині) вуглецеві викиди автомобіля можна покращити на 35-40 відсотків. А використання паливних сумішей з ще більшим відсотком біо-CNG, рослинних залишків та біологічних відходів призводить до поліпшення на 90 відсотків.

Повний екологічний нейтралітет до викидів СО2 можна досягти, використовуючи синтетичний метан, який виробляється зеленою електрикою в процесі виробництва енергії та газу. Однак ця технологія знаходиться ще на стадії розробки.

Швидше за все у майбутньому такі мотори будуть зняті з виробництва, адже раніше Volkswagen припинив розробку двигунів на стисненому природному газі.

А якщо говорити про четверте покоління Octavia, то воно потрохи обростає новими версіями й після презентації стандартної моделі минулого року й прокачаної Octavia RS iV цьогоріч, нещодавно вийшла на ринок й Skoda Octavia Scout.

Джерело: https://motorcar.com.ua/news/skoda-novyj-dvygun-gaz-octavia-g-tec/

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner