Перевіряємо скільки проїде Tesla Model 3 на одному заряді

Перевіряємо скільки проїде Tesla Model 3 на одному заряді
Автор: Нік Движнов
З'ясовуємо, наскільки економічний 340-сильний американський електромобіль в реальних умовах на дорогах Італії.
З'явилася на світ влітку 2017 року, найдоступніша модель «Тесли» майже відразу побила всі мислимі і немислимі прогнози за кількістю попередніх замовлень. А незабаром, після виходу на європейський ринок в кінці 2018 року, Model 3 стала самим продаваним електромобілем в Старому Світі. Слідом за стартом в Італії, вона також увійшла в трійку самих затребуваних машин на електротязі в цій країні.

Ось чому місцева редакція поспішила придбати свіжий бестселер з-за океану, про який в перспективі планує регулярно ділитися враженнями. І першим у низці оглядів, в яких Tesla Model 3 Standard Range Plus з віддачею 340 сил і тягової батареєю ємністю 50 квтг ще встигне засвітитися, став наш традиційний тест на економічність в реальних умовах.
На стандартному 360-кілометровому маршруті з Лаціо в Романью американський електричний седан в середньому витрачав 14,7 кВт/100 км, що відповідає 6,8 км/квтг. Таким чином, його запас ходу при цьому склав 340 км, а на електроенергію в дорозі ми витратили всього 12,17 євро. Ці значення отримані з розрахунку середньої ціни на електрику в Італії 0,2301 євро/квтг. Перед поїздкою автомобіль був повністю заряджений від електричної станції Repower BITTA у редакційному гаражі. Оскільки протяжність маршруту перевищила запас ходу нашої «Тесли», в дорозі довелося зробити зупинку для поповнення енергії від швидкої зарядки.
Середнячок в загальному рейтингу
Аналіз даних про економічності всіх електромобілів, раніше випробуваних нашою редакцією, показав: Tesla Model 3 з її середнім витратою енергії 14,7 квтг/100 км знаходиться десь в середині списку — між компактними легковиками і великими кросоверами. Попереду «американки» розташувалися менші за розмірами Nissan Leaf (13,1 квтг/100 км — 7,6 км/квтг), Renault Zoe (12,7 квтг/100 км — 7,8 км/квтг) і Hyundai Kona Electric (12 квтг/100 км — 8,3 км/квтг).
А позаду нашої «Тесли» виявилися Kia e-Soul з 15,9 квт/100 км (6,2 км/квтг), старша Tesla Model S з 16,4 квтг/100 км (6,1 км/квтг) і трійка кросоверів: Mercedes EQC (16,6 квтг/100 км — 6 км/квтг), Jaguar I-Pace (18,8 квтг/100 км — 5,3 км/квтг) і Audi e-tron 55 (19 квтг/100 км — 5,2 км/квтг).
«Еко» і бонуси

Завдяки субсидії від держави в розмірі 4000 євро, вартість придбаної в Італії нової Tesla Model 3 Standard Range Plus у 52 630 євро, включаючи яскраво-червоного забарвлення Mica Red за 2100 євро і чорно-білу оббивку салону за 1050 євро, вдалося знизити до 48 630 євро. У стільки в підсумку обійшовся технологічний, безшумний, потужний і бережливий чотиримісний автомобіль з просторим салоном і величезним багажником.
Ергономіка простого на вигляд місця водія «Тесли» вимагає звикання. В основному — через мінімального числа органів управління під рукою, призначення яких не завжди інтуїтивно зрозуміло. А ще — через відсутність якого-небудь приладового щитка перед очима. Всі основні функції та інформація про машину доступні на великому сенсорному екрані над центральною консоллю. Плюс до всього іншого в дощ вам буде не вистачати двірника для очищення сильно нахиленого заднього скла. З точки ж зору подорожей і поїздок на великі відстані випробувана версія Standard Range Plus виглядає менш привабливою, ніж Long Range, навіть незважаючи на очікуване зростання числа станцій швидкої зарядки Supercharger по всьому світу.
На кожен день
У ході тест-драйву Tesla Model 3 продемонструвала непогані показники економічності в різних режимах руху. У переповненому пробками центрі Риму електричний седан витрачав у середньому 27 квтг/100 км (3,7 км/квтг), при яких заряду батареї вистачало на 185 км шляху. У змішаному циклі електрокар споживав 17,4 кВт/100 км (5,7 км/квтг), а його запас ходу при цьому зріс до 285 км.
Показники на трасі в цілому виявилися гірше, але на тлі конкурентів виглядали цілком прийнятними — 22,8 квтг/100 км (4,3 км/квтг). З таким витратою електроенергії заряду батареї седану повинно вистачити максимум на 215 км. Найбільш щадний темп руху з постійною невеликою швидкістю дозволив підвищити економічність електрокара до 13,9 квтг/100 км (7,1 км/квтг), а запас ходу збільшити до 355 км. А в цілком протилежному йому самому навантаженому – в гірку з максимально вичавленою правою педаллю – Model 3 разряжала батарею досить активно — 70 квтг/100 км (1,4 км/квтг). С таким расходом на машине теоретически можно проехать не больше 70 км.
Даные
- Автомобиль: Tesla Model 3 Standard Range Plus
- Базовая цена: 49 500 евро
- Дата теста: январь 2020 г
- Погода: облачно, +15°
- Цена топлива: 0,2301 евро/кВтч (электричество)
- Пробег за время теста: 1062 км
- Пробег перед началом теста: 1014 км
- Средняя скорость на участке Рим-Форл: 78 км/ч
- Шины: Michelin Pilot Alpin 5 — 235/45 R18 98V XL M+S (маркировка UE: C, B, 68 dB)
Расход
- «Реальный» средний: 14,70 кВтч/100 км (6,8 км/кВтч)
- По бортовому компьютеру: 14,7 кВтч/100 км
- По чекам: — кВтч/100 км
Затраты
- «Реальные» затраты: 12,17 евро
- Щомісяця (800 км в місяць): 27,05 євро
- Пробіг на 20 євро (1372 руб): 592 км
- Запас ходу: 340 км
Джерело: https://automotive.co.ua/