Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2775 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Перевіряємо реальний витрата палива електричного Kia e-Soul

Перевіряємо реальний витрата палива електричного Kia e-Soul

Перевіряємо реальний витрата палива електричного Kia e-Soul

Автор: Нік Движнов

З'ясовуємо, чи можна подорожувати в тиші і комфорт, не шкодячи екології і не думаючи про необхідність підзарядитися.

Для багатьох електромобілі – щось маловивчене і лякає, як комп'ютерні віруси на зорі проникнення інтернету в наше життя. Ми вирішили розвіяти страхи і міфи, якими сповнені розповіді про машини на електротязі. А для цього взяли на тест безальтернативну на європейському ринку версію нового Kia Soul з префіксом «е». В Італії, де був випробуваний автомобіль, продажі кросовера на батарейках стартують в першому кварталі 2020 року.

Прищурившийся світлодіодним оптикою «кореєць» з 204-сильним електромотором і акумуляторною батареєю на 64 квтг промчав по стандартному 360-кілометровому маршруту між Римом і Форлі, витрачаючи в середньому 15,9 квт/100 км (6,29 км/квтг). При цьому за електрику, витрачений в дорозі, ми заплатили сміховинні 13,17 євро (з розрахунку 0,2301 євро за квтг від настінної зарядної станції Repower BITTA в гаражі). Але, незважаючи на відмінний результат, Kia e-Soul не поставив рекорд і не зміг перевершити земляка на електротязі.

Прийнятна ефективність

kia e soul1 2 Перевіряємо реальний витрата палива електричного Kia e-Soul

Ми маємо на увазі найближчого родича нового електричного «Соула» — Hyundai Kona Electric. Він побудований на тій же платформі і оснащений тими ж електродвигунами потужністю 136 або 204 л. с., а також літій-полімерної акумуляторною батареєю ємністю 39,2 квтг або 64 квтг. З середнім витратою 15,9 квт/100 км тестовий e-Soul виглядає гідно на тлі суперників, але йому далеко до рекордсмена рейтингу економічності і його вражаючих 12 квтг/100 км (8,3 км/квтг).

А ще й активне використання бортовий кліматичної системи у зв'язку з сезонним похолоданням негативно позначається на заявленому виробником максимальний запас ходу Kia e-Soul. У шорт-листі компактних повністю моделей наш «кореєць» йде слід у слід за популярним Nissan Leaf 40 квтг (13,1 квтг/100 км — 7,6 км/квтг), випереджаючи при цьому Tesla Model S 100D (16,4 квтг/100 км — 6,1 км/квтг) і Mercedes-Benz EQC 400 4Matic (16,6 кВт/100 км — 6 км/квтг). З отриманими нами середньою витратою Kia e-Soul здатний проїхати без підзарядки до 403 км (в теорії), що зовсім непогано для досить просторого, практичного автомобіля масою майже 1,7 т.

Вийде в 2020 році

Як ми вже говорили, перевірка реального витрати є попередньою, оскільки Kia e-Soul в Італії ще не продається. Вихід моделі запланований на перший квартал 2020 року, до якого стануть відомі і ціни. Очікується, початкова версія з акумуляторною батареєю меншої ємності (на 39,2 квтг) буде коштувати мінімум 39 600 євро.

Наш же варіант з акумулятором на 64 квтг, шкіряним салоном, двокольорового забарвленням кузова, електроприводом і обігрівом передніх крісел, а також купою електронних асистентів потягне вже на 45 000 євро. За ці гроші ви отримаєте досить місткий і безшумний автомобіль, який з комфортом доставить до місця як мінімум чотирьох дорослих з багажем.

Запас ходу без напрягу

kia e soul1 1 Перевіряємо реальний витрата палива електричного Kia e-Soul

Під час тесту було цікаво спостерігати за тим, як у Kia e-Soul змінюється витрата енергії в різних режимах руху. Так, в пробках в центрі Риму автомобіль споживала в середньому 20,5 квтг/100 км (4,8 км/квтг), що відповідає запасу ходу (при повністю зарядженій батареї) 311 км. На автомагістралях «кореєць» витрачав більше всього — близько 26 квтг/100 км (3,8 км/квтг), тим самим скорочуючи автономність до 245 км. У змішаному ж циклі при поїздках в місті і околицях він витрачав до 17,6 квтг/100 км (5,6 км/квтг), при яких можна виїхати без підзарядки не далі 360 км.

Мінімальне значення споживання електрики у e-Soul, яке було зафіксовано у ході поїздки між Римом і Форлі, склало 12 квтг/100 км (8,3 км/квтг). З таким витратою теоретично можна виїхати на 530 км. А максимальне — 75 квтг/100 км (1,3 км/квтг). З ним батареї вистачить десь на 85 км шляху. За підсумками всіх випробувань в редакції, на яких автомобіль проїхав сумарно понад 900 км, бортовий комп'ютер показав середній витрата енергії за тривалий період 18,5 квт/100 км (5,4 км/квтг).

Зарядна станція

І пара слів про джерело енергії для електромобіля в нашому тесті. Ми використовували настінну зарядну станцію Repower BITTA номінальною потужністю 7,4 кВт (230 В, 32-А). У нашому випадку її віддача була знижена до 3,7 кВт. В якості альтернативи можна використовувати аналогічну, але більш потужну портативну установку BITTA burrascia на 22 кВт (400 В, 32-А).

Зарядкою від цих станцій можна управляти дистанційно через додаток в смартфоні, а встановлювати їх допускається не тільки на стіні в гаражі, але і прямо на вулиці. Наприклад, на стовпі біля хати. В останньому випадку до Repower BITTA можна підключити одночасно відразу два електромобіля. Лише б кабелі зарядки до них дотягнулися.

Дані

  • Автомобіль: Kia e-Soul 64 квт
  • Базова ціна: 39 600 євро (39,2 квтг)
  • Дата тіста: грудень 2019 р
  • Погода: ясно, +16°
  • Ціна палива: 0,2301 євро/квтг (електрика)
  • Пробіг за час тесту: 943 км
  • Пробіг перед початком тесту: 4208 км
  • Середня швидкість на ділянці Рим-Форлі: 78 км/год
  • Шини: Nexen N Fera SU1 — 215/55 R17 94V (маркування UE: E, A, 71 dB)

Витрата

  • «Реальний» середній: 15,90 квтг/100 км (6,29 км/квтг)
  • По бортовому комп'ютеру: 15,9 квт/100 км
  • За чеками: — квтг/100 км

Витрати

  • «Реальні» витрати: 13,17 євро
  • Щомісяця (800 км в місяць): 29,27 євро
  • Пробіг на 20 євро (1408 руб): 547 км
  • Запас ходу: 403 км

Джерело: https://automotive.co.ua/

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner