У Renault розповіли, які автомобілі цінують європейці
Renault змістить увагу на більш прибуткові автомобілі компактного сегмента, які зараз складають 70% продажів, заявив новий генеральний директор Лука де Мео.
Де Мео, який зайняв пост глави Renault Group 1 липня, повідомив, що сегмент компактних авто став «центром уваги Європи» і Renault випустить нову лінійку цих автомобілів приблизно в кінці 2022 року. У тому числі – компактний електромобіль-позашляховик на платформі, оптимізованої для батарей.
Де Мео представить новий стратегічний план для Renault початку 2021 року, але вже зараз в компанії за тиждень прийняли більше рішень по продуктах, ніж за останні два роки. Також новий керівник автовиробника оголосив про рекордний збиток в розмірі 8 мільярдів доларів за перше півріччя року, що, втім, не дивно. Про збитки в автопромі вже відзвітували в Ferrari, Toyotа і інших автомобільних гігантів.
«Я фахівець з продуктів, тому думаю, що перше, на що я повинен був звернути увагу – це портфель продуктів. За дуже короткий час ми суттєво переробили план, щоб спрямувати наші гроші на більш прибуткові і зростаючі сегменти», – цитує Де Мео портал europe.autonews.
Він додав, що компактні, або З-сегмент автомобілів? стане новою метою компанії. Renault зосередиться на повернення до «позицій в самому серці європейського ринку, до центру тяжіння, який зараз знаходиться в сегментах C і C plus».
Renault є європейським лідером в сегментах малих автомобілів з хэтчбеками Clio і Captur. Найближчі конкуренти – хетчбеки VW Golf і Ford Focus, а також позашляховики VW Tiguan і Peugeot 3008.
Renault Megane посів восьме місце серед компактних автомобілів в 2019 році з 128 659 продажу, згідно з даними JATO Dynamics. Модель поступилася лідеру – VW Golf з 349 868 продажами.
У сегменті компактних позашляховиків Renault Kadjar посів сьоме місце з 111 120 продажами, порівняно з лідером VW Tiguan з 223 059 продажами. |