Bugatti представила найлегший і найпотужніший гіперкар Bolide
Bugatti представила найлегший і найпотужніший гіперкар Bolide
Автор: Редакція
Французька марка Bugatti представила трековий прототип Bolide, який має встановити нові рекорди швидкості.
Bugatti вирішила створити орієнтований на трек гіперкар із серійним двигуном W16, гранично полегшеним кузовом і максимальної притискною силою, що натхненний спадщиною класичного Bugatti Type 35.
Новий автомобіль назвали просто і зрозуміло – Bolide. Його габарити – 4756x1998x995 мм, колісна база – 2750 мм Восьмилітровому двигуну від звичного «Широна» замінили всі чотири турбонагнітача, забезпечили новою системою охолодження і провели ще ряд маніпуляцій, в результаті яких віддача зросла з 1500 к. с. і 1600 Нм до 1850 к. с. і 1850 Нм – при використанні гоночного палива. Семиступенева коробка передач і система повного приводу також були оптимізовані для треку.
Bugatti BolideBugatti Bolide отримав новий карбоновий монокок, повітрозабірник на даху і розвинений аеродинамічний обвіс, який на швидкості в 320 км/рік генерує 800 кг притискної сили в передній частині кузова й 1800 кг – в задній.
Багато рішень, застосовані для зниження маси, були запозичені з аерокосмічної галузі і з автоспорту. Крім іншого, «Болід» забезпечили повним набором систем безпеки, розроблених за правилами FIA, включаючи шеститочкові ремені й автоматичне пожежогасіння.
«Суха» маса Bugatti Bolide склала всього 1240 кг, а співвідношення маси і потужності – 0,67. Саме цим коефіцієнтом виробник дражнив читачів у соцмережах під час нетривалої тізерної кампанії. Таким чином, це й найпотужніший, й найлегший автомобіль в новітній історії бренду. А ще – найшвидший: поки, щоправда, всі цифри, які стосуються динаміці, були отримані лише в симуляції, альо смороду все одно вражають.
Bugatti BolideBugatti Bolide розганяється:
- до 100 км / год – за 2,17 секунди;
- до 200 км / год – за 4,36 секунди;
- до 300 км / год – за 7,37 секунди;
- до 400 км / год – за 12,08 секунди;
- до 500 км / год – за 20,16 секунди.
Максимальна швидкість новинки «значно перевищує 500 км/рік без шкоди для керованості й маневровості». Якби йшлося про серійну машину, цю заяву можна було б розглядати як загрозу «Туатарі», що нещодавно встановила новий рекорд.
Вправи з розгону з місця до 400 км/рік з наступною повною зупинкою «Болід» виконує за 24,64 секунди. Для порівняння, годину «Широна» – 41,96 секунди. Він був рекордним, поки його двічі не поліпшив Koenigsegg Agera RS (36,44 і 33,29 секунди), а потім і Koenigsegg Regera (31,49 секунди). Але порівнювати знову-таки некоректно, оскільки «Кенігсегги» мають допуск на звичайні дороги.
Аби розігнатися до 500 км/рік і зупинитися, Bugatti Bolide витрачає 33,62 секунди. Коло в Ле-Мані він проїжджає за 3 хвилини і 7,1 секунди, а у Нордшляйфе – за 5 хвилин і 23,1 секунди. Останній показник дуже цікавий: абсолютний рекорд Нюрбургрінга, що належить з літа 2018 року спортпрототипу Porsche 919 Hybrid Evo, становить 5 хвилин і 19,55 секунди. До позаминулого року його не могли побити протягом 35 років. Незабаром таку спробу повинен зробити Mercedes-AMG One.
Сама «Бугатті» начебто відмовилася від подальшої боротьби за рекорди, але не виключено, що малися на увазі лише цивільні машини. Щоправда, рішення про запуск трекового Bolide у виробництво в будь-якому випадку поки не прийнято.
Джерело: Motor1
Галерея Bugatti Bolide
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti
Фотограф: Bugatti