Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2562 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Еволюція Номерних Знаків: Топ-5 Історичних Фактів І Український Слід

Еволюція Номерних Знаків: Топ-5 Історичних Фактів І Український Слід

Еволюція Номерних Знаків: Топ-5 Історичних Фактів І Український Слід

Автор Кирилюк Олексій 

Всі ми знаємо, що таке автомобільні номери. Але більшість з нас навряд чи замислювалися, як
вони з'єднання явилися. Ми зібрали цікаві факти про автомобільні номери, яким ви здивуєтеся. Окрема
глава присвячена історії українських номерних знаків.

Хто першим у світі ставши випускати автознаки

Франція 14 серпня 1893 року надрукувала Паризький поліцейський указ, який зобов'язаннями язував всі
автомобілі, що експлуатуються в Парижі, оснащувати номерними знаками. Німеччина зробила це
у 1896 році. Нідерланди стали першою країною в світі, яка запровадила єдиний національний стандарт
автомобільних номерів. Спочатку ці номери були просто послідовно пронумеровані, починаючи з
1, альо реєстр було змінено в 1906 році. Британські номери були введені 1 січня 1904 року
(відповідно до Закону про автомобілі 1903 року).

автомобільні номери

Самостійний досвід у США

У 1901 році влада Нью-Йорка ввели закон, що зобов'язує автовласників оснащувати автомобілі
номерними знаками, які ідентифікують транспортний засіб. Перший годину автовласники малі
самостійно виготовляти автономери, так як на той момент в Нью-Йорку ще ніхто не займався їх
виробництвом. Номери зазвичай виготовлялися зі шкіри, повсті або металу. В якості ідентифікатора номер повинний був мати ініціали автовласника. Ще не було єдиного стандарту
номерних знаків і кожен автомобіль мав свій індивідуальний номер. Альо ця система була визнана
владою неефективною, і вже в 1909 році Нью-Йорк почав виробляти свої власні номери і видавати їх власникам автомобілів.

автомобільні номери

Великобританія не міняла свою нумерацію майже 120 років

Великобританія з моменту створення державного реєстру транспортних засобів у 1903 році не
міняла схему нумерації номерних знаків. Саме тому сьогодні на дорогах Великобританії можна
зустріти автомобілі з номерами, які були вперше видані понад 100 років тому. Наприклад,
автомобіль з номером S1 (вважається, що це перший автомобільний номер, виданий у Шотландії).
Цей номерний знак був проданий в 2008 році на аукціоні за 400 000 фунтів стерлінгів.

автомобільні номери

Коли номери з'єднання явилися в СРСР

13 червня 1920 року в СРСР було видано указ «Про реєстраційних знаках», який зобов'язаннями язував усі
транспортні засоби мати передній номерний знак (на лівому крилі) і задній номер, що ідентифікує
авто. Стандартизація ж почалася в 1927 році, коли «Всесоюзний реєстр автомобілів і мотоциклів».
У цих правилах вперше були стандартизовані форми номерних знаків, розміри передніх і задніх
номерів автомобілів. Також були розроблені єдині стандарти для номерних знаків мототехніки.
Правда, з введенням стандарту колір, висота символів, ширина рамки продовжували змінюватися щорічно.

автомобільні номери

Але це була не перша в історії спроба запровадити облік транспортних засобів. Перша була зроблена ще
в 19 столітті, коли влада вирішила запобігти ухиленню від сплати податків власниками кінних
екіпажів. Саме тоді для цього ввели облік кінних екіпажів, що проїжджають через міста. У підсумку в 19 столітті у шкірного кучера і екіпажу повинен був бути реєстраційний номер, який діяв протягом року.

Для того щоб отримати новий номер, необхідно було заплатити податки. У 1890-х роках, після
опублікування державної резолюції про допуск до велосипедів дорожнього руху, велосипеди
також стали обов'язковим предметом для реєстрації. Автомобілі, що з'єднання явилися пізніше, також
потребували державної реєстрації.

автомобільні номери

Альо до 1920 років у СРСР не було єдиного стандарту номерних знаків для транспортних засобів.
Кожне місто мало власний формат номерів: колір, розмір, фон табличок і т. Д., Який змінювався
рік від року. Таблички повинні були містити реєстраційний номер, що складається тільки з цифр, і
(необов'язково) назви міста, рік випуску транспортного засобу, а також іншу інформацію,
необхідну місцевою владою.

Перші номери на автомобілі були дуже схожі на велосипедні, альо в 5-8 разів більше. У них не було
точок фіксації, тому власники автомобілів повинні були просвердлювати в номерах дірки і
підвішувати їх на мотузці.

автомобільні номери

Введення стандарту для автомобільних номерів в СРСР не спричинило змін для номерів
велосипедів, які продовжували постійно змінюватися за формою і кольором до їх скасування.
На початок 1930-х років кількість автомобілів і мотоциклів істотно зросла. Люди стали частіше
відвідувати на автомобілях і мотоциклах інші міста. В результаті влада вирішила провести повну
реєстрацію всіх автомобілів і мотоциклів по всій країні. У 1931 році вступивши новий єдиний стандарт для номерних знаків транспортних засобів та мотоциклів.

Коли з'єднання явилися металеві штамповані номерні знаки

Перший штампований металевий номерний знак з'єднання явився в Західній Вірджинії в 1921 році. Це
зробило революцію в індустрії. Це був перехід на використання менш міцних матеріалів, альо
здатних протистояти агресивному середовищі і будь-якої погоди. Штамповані номери малі довгий термін служби.

автомобільні номери

Сьогодні всі країни світу використовують цю ж технологію. Так, за цею годину автомобільні номери як
у США, так і в інших країнах були не раз модернізовані за допомогою різних захисних фарб і
плівок. Альо концепція штампування залишається незмінною.

Українська потужність: 10 мільйонів автомобільних знаків щорічно

До 1991 року Україна не мала власного виробника номерних знаків, задовольняючись поставками з РРФСР. З розпадом СРСР Росія припинила постачання номерних знаків і в нашій країні виникла критична ситуація з реєстрацією транспортних засобів. З 1992 року на дніпропетровському заводі «Динамо» почалося виробництво перших номерних знаків в історії незалежної України. Щоб відповідати вимогам часу, на базі підприємства було створен українсько-британське акціонерне товариство з іноземними інвестиціями завод “Динамо-Сілейр». Для створення сучасного підприємства з повним виробничим циклом знадобилися вкладення в розмірі 3,5 мільйона доларів. Після чого потужності заводу дозволяли виготовляти до 10 мільйонів номерних знаків щорічно.

автомобільні номери

З ініціативи МВС з метою зменшення транспортних витрат і оперативного вирішення питань
забезпечення номерними знаками регіонів «Динамо-Сілейр» організував виробництво у Києві і
всіх обласних центрах України.

За минулий годину «Динамо-Сілейр» виготовив понад 50 мільйонів номерних знаків і є лідером за
цим показником в нашій країні. За ці роки підприємство сплатило податків до держбюджету
України понад 400 мільйонів гривень.

автономери

Зараз провідними українськими виробниками номерних знаків є підприємства «Завод« Динамо-
Сілейр» Дніпро, ТОВ «Світлофор» Харків, ПП «Автовін» Чернівці і ТОВ «Автомотознак» Київ.

підготував Максим Розенко

Джерело: Google News,

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner