Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2940 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Nissan спростував чутки про продаж своєї частки в Mitsubishi

Nissan спростував чутки про продаж своєї частки в Mitsubishi

Nissan спростував чутки про продаж своєї частки в Mitsubishi

Посилаючись на скандал, з яким зіткнувся його попередній лідер, і негативні наслідки пандемії коронавіруса в продажах автомобілів, Bloomberg повідомив, що Nissan розглядає можливість продажу свого 34-процентної частки в Mitsubishi.

Цей крок не тільки допоможе Nissan встати на ноги після скандалу, але і розбудить його альянс з участю французького автовиробника Renault.

Однак Nissan поспішив спростувати це повідомлення, опублікувавши офіційну заяву на своєму веб-сайті. У повідомленні йдеться, що у компанії немає планів переглядати відносини капіталу з Mitsubishi Motors».

Nissan зазначає, що Mitsubishi працює над структурною реформою «Маленький, але красивий», про яку було оголошено ще на початку цього року.

У компанії заявили, що «альянс повинен зосередитися на галузях компетенції кожної компанії та найкращим чином використовувати їхні активи, що є передумовою для досягнення середньострокового плану кожної компанії».

Ще в травні цього року альянс оголосив про своє середньостроковому плані, дотримуючись схему «лідер-послідовник» в кожному сегменті глобального ринку. Очікується, що за допомогою цієї бізнес-моделі альянс скоротить інвестиції в розробку транспортних засобів до 40%.

У схемі «лідер-послідовник» зазначається, що Nissan буде «материнською» компанією для Китаю, Північної Америки і Японії. Renault, з іншого боку, буде лідирувати на ринках Європи,Південної Америки та Північної Африки, а Mitsubishi - в регіонах АСЕАН та Океанії.

Судячи з заяви прес-служби, схоже, що Nissan має намір реалізувати цю стратегію.
 

Джерело: speedme.ru

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner