Європейським Kia Ceed переглянули моторну гамму
Kia Ceed у версії для європейського ринку позбавлять 1,4-літрового турбомотора. Його місце займе більш великий і потужний агрегат на 1,5 літра, який до того ж отримає електричну надбудову і новітню коробку iMT. У «м'який гібрид» перетворять і молодший турбомотор об'ємом 1,0 літра.
Новый 1,5-литровый агрегат из семейства SmartStream развивает 160 л.с. (на 20 л.с. больше, чем раньше) и 253 Нм, доступных уже на 1500 об./мин. Агрегатировать его в рамках семейства планируется с 6-ступенчатой «механикой» либо семидиапазонным «роботом». Хэтч Kia Ceed с таким мотором потратит на разгон до 100 км/ч 8,4 либо 8,6 секунды в зависимости от коробки передач. Универсал Sportswagon окажется на 0,2 секунды медленнее, а вседорожный XCeed — на 0,4 секунды.
Цей двигун будуть встановлювати на всі версії Kia Ceed, як і його «мягкогибридную» модифікацію, але останню укомплектують тільки роботизованою коробкою, а у випадку з XCeed — просунутої «механікою» iMT з управлінням зчепленням по проводах. 48-вольтовий стартер-генератор у складі такої силової установки допомагає двигуну на розгоні, а при гальмуванні виробляє електрику.
Ще одна електрифікована силова установка з'явиться в сімействі вперше: це «помірний гібрид» на базі 120-сильною літровою «турботройки». Побудована за тією ж системою установка піде тільки на хетчбек і універсал Sportswagon, які стануть помітно повільніше порівняно з полуторалитровыми версіями. Хетч для набору першої сотні знадобиться 11,2 секунди, універсалу — 11,3 с.
В Європі замовлення на новинки вже приймаються. |