Які бувають автомобільні двірники і як за ними доглядати?
ВИДИ ДВІРНИКІВ ДЛЯ АВТО
Двірники Авто поділяються на 3 види: це каркасні, безкаркасні і гібридні. Каркасні - звичайний тип щіток лобового скла, де очищаюча стрічка кріпитися через кілька коромисел. Плюс - невисока вартість, простота і відпрацьованість конструкції. Мінуси - погіршення очищення лобового скла на високій швидкості внаслідок поганої аеродинаміки щіток; немає елементів для притиску до лобового скла; ресурс даних виробів низький.
На заміну прийшли безкаркасні щітки, які краще справляються з очищенням лобового скла автомобіля на високій швидкості. Автолюбителі полюбили їх за гарний зовнішній вигляд, але у них є інші плюси, такі як: низький аеродинамічний опір і маленька маса з-за чого вони менше навантажують привід склоочисників машини. Їх недолік - висока вартість. Інший тип щіток - гібридні - по конструкції повторюють звичайні каркасні двірники, але в закритому обтічному корпусі. Тому аеродинаміка краще, ніж у звичайних каркасних моделей, хоча основа однакова. Недолік один - більш висока ціна.
Також існують зимові щітки, які представляють різновид каркасних двірників, де всі робочі елементи заховані всередину чохла з тонкої гумової трубки, завдяки чому вони краще за інших захищені від обмерзання. Рекомендуються для використання взимку.
Купувати двірники краще в спеціалізованих магазинах. І неважливо, яким виробникам довіряєте, іноземним або вітчизняним, головне, щоб вони були перевіреними. Наприклад, склоочисники «Бош» завжди отримують позитивні відгуки власників.
ЯК ДОГЛЯДАТИ ЗА ЩІТКАМИ ЛОБОВОГО СКЛА
Є один вихід, що не вимагає витрат - це правильна експлуатація склоочисників. Навіть якісні і дорогі двірники можуть швидко вийти з ладу, адже цей елемент примхливий і ніжний. Наприклад, зіпсувати щітку можна змусивши її зчищати полій або працювати по сухому склу. Пісок і лід – погані товариші для «двірників». Використовуйте двірники тільки по мокрому склу, не змушуйте їх працювати "на суху".
Щоб рідше міняти двірники, потрібно частіше мити і періодично обезжиривать. Всілякі розчинники для цих цілей не годяться - вони тільки нашкодять. Для цих цілей використовується силіконове мастило, застосування якої згодиться з приходом морозів. Лід швидко сковує щітки двірників, скидають вологу з теплого скла. Впоратися з цією бідою нескладно: достатньо перед установкою щітки акуратно влити під чохол силіконову казку. Вона витісняє вологу і не дасть їм обмерзнути.
Іноді на ринках автовласникам пропонують придбати хімічний модифікатор гумок, запевняючи, що він повертає молодість бачили своє щіток. Правда, ніхто не каже, що «молодецька завзятість» зглянувся на оброблені цим хімічним засобом гумки всього на пару днів. По закінченню цього терміну двірники починають працювати гірше попереднього.
Якщо зламався гумка на дворнике, то витрачатися на цілий склоочисник не хочеться. Виробники запевняють, що заміна одних гумок справі не допоможе. Проте її цілком вистачить, але ідеально працювати, як фірмовий, такий двірник не буде. Зате очищати скло стане пристойно. До того ж необов'язково купувати іноземні гумки, згодяться вітчизняні.
Якщо скло сильно подряпане, то видимість буде поганий, навіть якщо щітки зовсім нові. Тому багато автолюбителів, щоб поліпшити видимість роблять полірування лобового скла. Вона також сприятливо впливає на роботу двірників, т. к. по чистому склу вони працюють швидше і менше зношуються.
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті