Помилки при обслуговуванні амортизаторів
При заміні амортизаторів в автомобілі їх правильна установка дуже важлива. В іншому випадку це може вплинути на комфорт і безпеку водіння, не кажучи вже про фінансові втрати як для власників авто, так і для майстерні і обґрунтованих скаргах.
Амортизатори і безпека
Одним з необхідних умов безпечного водіння є ефективні амортизатори. Нерівномірність тяги залежить насамперед від тяги коліс і гальмівного шляху автомобіля в аварійній ситуації. Правильно встановлені амортизатори повинні добре служити нам десятки тисяч кілометрів. Багато що залежить від конкретної моделі автомобіля і від того, як він використовується водієм. Неправильно встановлені амортизатори можуть значно прискорити дату нашого наступного відвідування автомобільної майстерні, тому важливо, щоб їх обслуговування проходило належним чином.
Заміні амортизаторів завжди повинен передувати тест-драйв і оцінка стану підвіски, починаючи з оптичною перевірки шин і ободів, через гальмівні колодки і диски, до сполук маятників, втулок або шатунів. Таким чином, ми будемо виявляти несправності, які навіть після установки нових амортизаторів все ж можуть негативно вплинути на їх роботу.
Яких помилок слід уникати?
Ефективний амортизатор - це, насамперед, герметичний амортизатор, тому витік демпфуючої рідини є явною ознакою того, що його необхідно замінити, що слід робити попарно на одній осі. Хоча це не здається складним заняттям для механіків, але іноді бувають допущені помилки в цьому питанні.
Однією з таких помилок є неправильний вибір амортизатора. З великого різноманіття слід вибирати той, який найбільш відповідає Вашій моделі автомобіля і її специфікації. Бувають випадки, коли співробітники автосервісу не звертали на це уваги.
Ще одна проблема - жорстоке поводження з амортизатором. Не використовуйте металеві щипці, щоб тримати його під час установки. Це викликає деформацію штока поршня, яка таким чином порушить роботу його ущільнення, що в результаті призведе до витоку охолоджуючої рідини. Також важливо переконатися, що болтові з'єднання амортизатора затягнуті з моментом затягування у відповідності з інструкціями виробника.
Затягування також слід виконувати, коли автомобіль вже стоїть на землі, в іншому випадку навіть при правильному затягуванні під час водіння це створить додаткову напругу, яка прискорить знос амортизатора. Хорошою практикою в майстерні є заміна разом з амортизаторами всіх видів подушок, підшипників, кришок або крил. Найкращий захист амортизатора від бруду забезпечить кращу і більш тривалу ефективність.
Останній повторюваної помилкою є ситуація, коли збірка амортизатора пройшла правильно і у відповідності з інструкціями виробника, але швидко зношуються. Найчастіше в такому випадку хромована поверхня штока поршня протирається в односторонньому порядку, що є наслідком несправності системи підвіски транспортного засобу. Через ослаблений або вигнутого поворотного важеля амортизатор піддається набагато більш високим боковим навантаженням, тому важливо перевірити ходову частину і оглянути всю підвіску перед заміною амортизаторів.
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті