Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
291 відгук
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • ЧОМУ АВТОМОБІЛЬ ВЕДЕ ВПРАВО (ВЛІВО) І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ?

ЧОМУ АВТОМОБІЛЬ ВЕДЕ ВПРАВО (ВЛІВО) І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ?

ЧОМУ АВТОМОБІЛЬ ВЕДЕ ВПРАВО (ВЛІВО) І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ?

ЧОМУ АВТОМОБІЛЬ ВЕДЕ ВПРАВО (ВЛІВО) І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ?

Авто в салоні

Відведення автомобіля в бік — наслідок, за яким криються багато факторів, включаючи технічний стан автомобіля і дорожнього покриття. Проблема миттєво виявляється, як тільки водій відпустить кермо або послабить на нього зусилля. Дана проблема потребує оперативного вирішення, в іншому випадку очікуються всілякі неприємності, пов'язані з ресурсом деталей підвіски і втрати контролю над автомобілем.

ПРИЧИНИ ВІДХИЛЕННЯ ВІД ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУ

Якщо машину веде в бік — слід оцінити враховувати стан дорожнього покриття (на дорозі може бути колія, під яку колесо підлаштовується), або проблема в деталях підвіски, рульового управління або гальм. Розберемо кожну з причин.

РІЗНИЙ ТИСК В ШИНАХ

Тиск в шинах

Тиск в шинах повинен бути однаковим для однієї осі. Заводом-виробником вказується рекомендовані показники, з урахуванням розміру коліс і ступеню навантаження. При русі, транспортний засіб, буде тягнути в бік, якщо різниця в тиску шин більше, ніж 0.5 атмосфер. При недостатньому тиску одного колеса, автомобіль веде у бік приспущенного колеса. Чому так відбувається?

Візьмемо три колеса, накачаем їх різним тиском:

  • 1 атмосфера (недостатній тиск) — знос шини припадає на зовнішню сторону протектора
  • 2.2-2.5 атмосфер (нормальний тиск) — рівномірний знос протектора
  • 3 і більше атмосфер (надлишок повітря) — протектор зношується по центру.

Виходячи з вищезазначеного випливає, що різниця плями контакту між коліс безпосередньо впливає на траєкторію руху.

ЗНОШЕНІСТЬ НАКОНЕЧНИКА РУЛЬОВОЇ ТЯГИ

наконечник рульової

Рульовий наконечник являє собою кульовий шарнір, що з'єднує рульову рейку і поворотний кулак колеса. Якщо наконечник зношений, він створює люфт (вільних хід цапфи), і авто тягне в сторону. Після заміни деталі потрібно відрегулювати розвал-сходження, після чого проблема зникне.

ЗНОШЕНІСТЬ ГУМИ

вимірювання протектора

Шина має властивість зношуватися, а також деформуватися. Чим більше і не рівномірніше знос протектора, тим більше ймовірності, що машину буде тягнути по сторонах. Протектор шини має робочу поверхню, при мінімальному залишку їх потрібно замінити на обидві осі.

ЗНОС ПІДШИПНИКА МАТОЧИНИ

маточина

Виявляється несправність на слух при русі автомобіля, або прокручуванням вивішеного колеса. При зносі підшипник ускладнює обертання колеса, створює люфт, який відчувається на швидкості 50 км/год. Несправний підшипник не забезпечує прямолінійний рух колеса, з-за чого машина буде йти в сторону. В залежності від конструкції підвіски, підшипник маточини може змінюватися окремо, або в зборі з маточиною.

ПОРУШЕННЯ РОЗВАЛУ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС

Правильний кут розвалу і сходження коліс забезпечує прямолінійний рух і рівномірний знос шин і деталей підвіски. Кути установки розвал-сходження порушуються з наступних причин:

  • сильний пробій підвіски;
  • ремонт ходової частини;
  • деформація важеля, балки, рульової тяги і наконечника.

Після відвідування стенду розвал-сходження автомобіль перестане тягнути в бік.

ПОРУШЕННЯ ЦІЛІСНОСТІ КУЗОВА

Деформація кузова або рами відбувається внаслідок пошкодження силових елементів конструкції кузова, а також після неякісного кузовного ремонту. Також на це впливає вік авто (втома металу). Якщо підвіска справна, шини також в хорошому стані, то це прямо говорить про деформації підрамника або лонжеронів.

ЧОМУ АВТОМОБІЛЬ ТЯГНЕ В БІК ПРИ ПРИСКОРЕННІ?

Особливість більшості передньопривідних автомобілів в тому, що довжина півосей трансмісії різна, права піввісь довше, з-за чого при різкому натисканні на газ, авто буде прагне право.

ЛЮФТ В КОМПОНЕНТАХ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ

Якщо подивитися на передні колеса зверху, то їх передня частина буде трохи спрямована всередину. Це правильний кут сходження, так як при наборі швидкості колеса прагнуть назовні, і при справному рульовому механізмі, при русі вони дивляться прямо. У рульовому управлінні застосовані кульові з'єднання тяг, які сприяють повороту коліс. У кермовій рейці або редукторі схильні до зносу черв'ячний вал, провокують люфт всій рульової системи. Через це відбувається коливання коліс, і авто починає водити вліво і вправо.

ЗМІНА КУТА ОСІ

Подібна проблема зустрічається рідко і на великих пробігах. При зносі сателітів диференціала, крутний момент на півосі передаватися з великою різницею, відповідно менш навантажена сторона веде авто в свою сторону.

Те ж відбувається при несправності муфти блокування диференціала, що особливо небезпечно при поворотах на високій швидкості автомобіль піде в неконтрольований занос.

МАШИНУ ТЯГНЕ В СТОРОНУ ПРИ ГАЛЬМУВАННІ

Найбільш зустрічається проблема, коли транспортний засіб сходить з траєкторії при гальмуванні. Якщо ваш залізний "кінь" не оснащений системою ABS, то при натисканні на педаль гальма всі колеса блокуються, автомобіль моментально відводити в бік.

Другою причиною є знос гальмівних дисків, колодок і робочих циліндрів. Нерідко відбуваються збої в електроніці блоку ABS, із-за чого з гальмівним магістралях розподіляється неправильний тиск.

ауді гальмує

ПРОБЛЕМА З ГАЛЬМАМИ

Ефективне і безпечне гальмування забезпечує збереження обраної колії руху. При несправності гальмівної системи авто буде відводити в ту сторону, де зусилля поршня гальмівного найбільше. Основні несправності:

  • знос гальмівних дисків і колодок;
  • текти робочого циліндра, втрата тиску в цьому контурі;
  • вихід з ладу розподільника гальмівних зусиль задній осі;
  • заклинювання супорта.

ПРОБЛЕМИ З ПІДВІСКОЮ

Чим складніше підвіска — тим яскравіше проявляють себе несправності вузлів, деталей і механізмів ходової частини, що безпосередньо впливає на рульове управління. Список несправностей:

  • просіла пружина з одного боку або потік амортизатора;
  • порвані сайлентблоки передніх важелів;
  • неприпустимий люфт кульових опор;
  • знос втулок підрамника або балки;
  • вихід з ладу подруливающих сайлентблоків (задня підвіска).

Важливо змінювати деталі підвіски однаково з двох сторін, інакше є ризик не позбудеться догляду авто в сторону при русі.

 

Джерело: https://avtotachki.com/pochemu-avtomobil-uvodit-vpravo-vlevo-i-kak-eto-ispravit/

Інші статті