Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2774 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

КОРИСНИЙ КАЛЕНДАР АВТОМОБІЛІСТА.

КОРИСНИЙ КАЛЕНДАР АВТОМОБІЛІСТА.

ЩО ТАКЕ БЕНЗОНАСОС ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ І ЯК ВІН ПРАЦЮЄ

 

Бензонасос – важлива деталь автомобіля, без якої неможлива подача палива в камеру згорання двигуна. Кожен автомобіліст повинен розбиратися в тому, як працюють різні вузли автомобіля. Це необхідно, щоб зрозуміти, що робити, якщо машина не хоче заводитися, або заглох під час руху.

ПРИЗНАЧЕННЯ І ПРИНЦИП РОБОТИ БЕНЗОНАСОСА

Сама назва пристрою говорить про його призначення. Насос перекачує паливо з резервуара в камеру згоряння. Принцип роботи деталі не залежить від її розмірів і моделі.

Кожен сучасний двигун внутрішнього згоряння оснащується електричним бензонасосом. Як вона працює?

ЯК ПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОБЕНЗОНАСОС

Електричні моделі працюють за таким принципом. Від бортового комп'ютера надходить сигнал, і насос починає накачувати в магістраль бензин. Якщо двигун не заведеться, ЕБУ відключає пристрій, щоб воно не згоріло.

 

У процесі роботи мотора блок керування контролює положення дросельної заслінки і швидкості подачі палива. Комп'ютер також змінює швидкість обертання крильчатки насоса, щоб збільшити або зменшити обсяг транспортованого палива.

З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОБЕНЗОНАСОС

Электробензонасосы складаються з:

  • електромотора;
  • гидронагнетателя.

Електричний мотор потрібен для того, щоб подача палива не залежала від швидкості обертання мотора автомобіля, як в механічних модифікаціях.

Другий вузол складається з запобіжного клапана (скидає надлишковий тиск) і зворотного клапана (не дозволяє бензину повертатися назад в бак).

ТИПИ БЕНЗОНАСОСІВ І ПРИНЦИП ЇХ РОБОТИ

Всі паливні насоси діляться на два типу:

  • механічний;
  • електричний.

Хоча основне завдання пристроїв залишається незмінною, вони відрізняються одна від одної принципом роботи.

МЕХАНІЧНИЙ ТИП

Ця категорія бензонасосів застосовується на карбюраторних двигунах. Встановлюються вони завжди максимально близько до голівці блоку циліндрів, оскільки приводяться в дію завдяки обертанню распредвала.

Такі насоси мають просту конструкцію. Всередині них знаходиться пружна мембрана. В центрі вона кріпиться до штоку, упирающемуся в приводний важіль. У верхній частині корпусу розташовані два клапана. Один працює на надходження бензину в камеру, інший – на вихід з неї. Обсяг подається в карбюратор палива залежить від простору над мембраною насоса.

Распредвал оснащений штоком зі зміщеним центром обертання. Кулачок приводить в рух приводний важіль, який піднімає мембрану. Коли ексцентрик переміщується, діафрагма опускається, і в ємності насоса створюється вакуум. Завдяки цьому впускний клапан спрацьовує, і в камеру поступає бензин. Наступний рух ексцентрика кулачкового піднімає мембрану. Від цього в камері створюється тиск, і паливо через випускний клапан виходить до карбюратора.

ЕЛЕКТРИЧНИЙ ПАЛИВНИЙ НАСОС І ЇХ ТИПИ

Електричні бензонасоси встановлюються на інжекторний тип моторів. У цьому випадку подача палива повинна відбуватися під тиском, тому механічні моделі тут марні.

Такі насоси можуть розташовуватися вже в різних частинах паливної магістралі, так як вони працюють від електрики. Серед всіх моделей розрізняють три основних типи:

  1. роликовий;
  2. відцентровий;
  3. шестерний.

1) Роторно-роликові насоси встановлюють в будь-якому місці паливної магістралі. Працюють вони за принципом переміщення роликів всередині нагнітача. Ротор електродвигуна розташований з невеликим зсувом по відношенню до ролика камері нагнітача.

При обертанні ротора ролик зміщується, від чого в порожнині створюється вакуум. Через впускний клапан паливо надходить всередину насоса. По мірі зміщення ролика бензин виходить з порожнини через випускний клапан.

2) Відцентрові моделі встановлюються завжди всередину бензобака. На вал електродвигуна встановлена крильчатка. Вона обертається усередині ємності нагнітача. Від швидкості обертання лопатей створюється завихрення палива в камері. Далі через випускний клапан бензин надходить в паливопровід, де створюється необхідний тиск.

3) Цей тип бензонасосів теж працює за рахунок обертання вала зі зміщеною віссю. На роторі закріплена шестірня, яка розташована всередині другорядної шестерні. Паливо поступає в камеру деталі завдяки руху шестерінок.

У більшість автомобілів встановлюються відцентрові насоси. Вони забезпечують більш рівну подачу бензину і прості у виготовленні.

ОСНОВНІ НЕСПРАВНОСТІ БЕНЗОНАСОСА

Завдяки простій конструкції електричні моделі насосів мають великий робочий ресурс, а механічні — практично не ламаються. Найчастіше в них виходить з ладу мембрана, або пружина, розташована під нею.

Ось основні несправності електробензонасосів:

  • Перегрів електродвигуна з-за частої їзди на автомобілі з низьким рівнем палива в баку.
  • Окислення контактів, або пошкодження електропроводки.
  • Засмічений фільтр.
  • Знос рухомих деталей.

Справність бензонасосів перевіряється наступним чином.

  1. Механічні. Знімається верхня кришка, і перевіряється стан діафрагми. Щоб випробувати його в дії, потрібно від'єднати шланг від карбюратора і завести мотор. Якщо струмінь подається рівномірно і з гарним напором, значить, він працює правильно.
  2. Електричні. При включенні запалювання автомобіля (поворот ключа на одну позицію) загоряються діагностичні лампочки. У цей момент повинен заробити бензонасос. Водій повинен почути неголосне дзижчання протягом 1-1,5 секунди. Якщо цього звуку не чути, значить, з насосом щось сталося.

Найчастіше поломки паливних насосів усуваються їх повною заміною. У разі виходу з ладу мембрани в механічних моделях її можна замінити на нову, купивши в магазині ремкомплект бензонасоса.

BY: ОЛЕКСАНДР ФАЛЬЧЕНКО

Джерело: https://avtotachki.com/chto-takoe-benzonasos-dlya-avtomobilya-i-kak-on-rabotaet/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner