Рейтинг літніх шин для кросоверів
Рейтинг літніх шин для кросоверів
Власникам кросоверів, які шукають шини розмірністю 235/60R18, актуальним буде тест літніх покришок, які до сезону «літо 2020» провела Tyres Testing Group.
Протестований Tyres Testing Group (TTG) до майбутнього літнього сезону типорозмір шин 235 / 60R18 дуже популярний серед середньорозмірних кросоверів. У цей розмір взуваються і Audi Q5 і BMW X5, і VW Touareg, і Toyota RAV-4 і т. д. Шинний ринок в цьому типорозмірі цікавий ще й тим, що на ньому можна знайте гуму для самого різного стилю їзди і для різних дорожніх умов. У випадку з даним тестом шин акцент був зроблений на безпеку в умовах щоденної їзди по асфальтових дорогах.
У цьому тесті взяли участь дев'ять ять моделей шин:
- Goodyear EfficientGrip SUV
- Federal Couragia F / X
- Continental PremiumContact 6
- Laufenn S-Fit EQ LKO1
- Michelin Latitude Sport 3
- Nokian Hakka Blue 2 SUV
- Pirelli Scorpion Verde
- Uniroyal Rain Expert 3 SUV
- Yokohama Advan Sport V105
Переможцем у рейтингу «безпека» стала шина Continental PremiumContact 6. Вона стала першою завдяки відмінним гальмівних властивостей. На мокрому і на сухому асфальті у неї найкоротший гальмівний шлях, який помітно відрізняється від інших шин. Хороші властивості дана модель підтвердила і в інших тестах. У комплексі це і вивело її на перше підсумкове місце і привласнення п'яти зірок безпеки і висновок експертів TTG – «дуже рекомендована».
На другому місці опинилася модель Nokian Hakka Blue 2 SUV. У порівнянні з лідером у неї трохи більший гальмівний шлях, але при цьому машина в цих шинах відмінно керується на мокрому і сухому асфальті. В сумі у цієї Хакі теж п'ять зірок безпеки і оцінка експертів TTG – «дуже рекомендована». Крім того, ця шина в четвірці шин-лідерів тесту має найнижчу вартість, тому вона ще отримала п'ять зірок в рейтингу «ціна/якість».
На подіумі переможців над цифрою три розмістилася шина Michelin Latitude Sport 3. Вона також добре гальмує на мокрому і сухому асфальті і машина в цих шинах відмінно слухається керма і тримається за дорогу на сухому асфальті. Трохи гіршу оцінку ця шина отримала за стійкість до аквапланування, що обумовлено малою глибиною малюнка протектора. Проте ця модель дуже економічна, так як має низький опір коченню. В результаті Latitude Sport 3 заробила чотири зірки «безпеки», чотири зірки в рейтингу «ціна/якість» і останнє слово експертів TTG – «рекомендована» для придбання і установки на автомобіль.
Четверте місце в рейтингу «безпека» зайняла модель Pirelli Scorpion Verde. Вона продемонструвала збалансовані стабільні середні і вищі за середні характеристики у всіх тестах, за що їй присвоїли чотири зірки безпеки і вердикт від експертів TTG – «рекомендована». Але через високу вартість у рейтингу «ціна/якість» дана модель отримала всього три зірки.
П'ятдесят п'ята і шоста позиція булі поділені між шинами Uniroyal Rain Expert 3 SUV і Laufenn S-Fit EQ LKO1. Uniroyal Rain Expert 3 SUV – це традиційно шина з поліпшеними властивостями в дощову погоду. Вона має в протекторі глибокі і широкі канавки, тому показала відмінну стійкість до аквапланування на прямий і в повороті. Крім того, у неї низький опір коченню. В інших тестах у неї середні і нижчі за середні результати. В результаті отримана не висока оцінка, три зірки «безпеки» та дві зірки за «ціну / якість».
Індонезійська шина Laufenn S-Fit EQ LKO1 слабо гальмує на мокрому асфальті і має такі ж поперечні зчіпні властивості на затяжному повороті. В інших тестах у неї середні характеристики. Зважаючи на такі властивості у неї також три зірки «безпеки». У свою чергу найнижча ціна в даній групі протестованих шин дозволила отримати чотири зірки в рейтингу «ціна/якість».
Сьоме місце у моделі Goodyear EfficientGrip SUV. Чому шина відомого бренду не в середнячках? А тому що це досить застаріла модель, якій вже багато років і яка має застарілий малюнок протектора, зроблений, мабуть, з гумовіх сумішей минулих поколінь. Замість даної моделі експерти TTG планували протестувати більш сучасну модель Goodyear EfficientGrip Performance, альо при покупці рік тому її не вдалося знайті в інтернет-магазинах в даному типорозмірі. Аналіз ринку шин цієї весни також показавши, що Performance цього розміру практично відсутній у продажу. Пояснення тут може бути досить просте – вочевидь, через більшої вартості цієї новішій шини її складніше продати в Україні, тому її мало завозять. Варто відзначити, що Goodyear EfficientGrip Performance кілька років тому в тестах TTG займала лідируючі позиції. Така ж розклад сил міг бі буті і в цьому тесті. Альо Goodyear EfficientGrip SUV не слабшою у всіх випробуваннях, того і зайняла відповідне місце.
На восьмий і дев'яті ятій позиціях цього тесту, відповідно розмістилися шини тайванського виробництва Federal Couragia F / X і японська Yokohama Advan Sport V105. Остання шина дуже здивувала експертів TTG, так як зазвичай вироби даного бренду завжди були на більш високих позиціях. Але в даному тесті ці дві моделі шин виявилися в аутсайдерах через помітне відставання від інших шин в багатьох тестах.
Більш докладно про властивості протестованих моделей шин на мокрому і сухому асфальті читайте далі ...
* – Ціни на шини вказані середні на момент підготовки матеріалу. Так як вартість шин залежить від поточного курсу валют, то в подальшому зазначена ціна може не відповідати реальній, але при цьому зберігається позиціонування зазначених моделей шин у порівнянні між даними моделями.
1. Continental PremiumContact 6
Підсумкова оцінка – 9,4 бала
Шина Continental PremiumContact 6 на мокрому і сухому асфальті має найкоротший гальмівний шлях. По керованості на сухому покритті реакції на повороти керма швидкі і точні. Альо пройти лосиний тест на більшій швидкості, ніж у кращої шини на цій фігурі, не виходить з-за трохи великих зносів і заносів, які не завжди дозволяють утриматися в заданому коридорі.
На мокрому асфальті ця шина поступається по керованості лідеру призера цього виду випробувань лише частки секунди на колі звивистій траси. У поведінці це трохи більші зноси в поворотах і ймовірність невеликих заметів при різкому початку гальмування двигуном, тобто при скиданні газу. Але машина в цих шинах завжди прогнозована і під контролем. За стійкістю до аквапланування в повороті ця шина в числі кращих, а вісь на прямий показує середні результати. За рівнем опору коченню ця шина також у середнячках.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 9,2 бала
Шина Nokian Hakka Blue 2 SUV по рівню керованості автомобіля не найкращою в цьому тесті літніх шин. На мокрому асфальті вона дозволяє їхати «як по рейках», круті повороти проходити з мінімальними зносом, добре гальмує і машина поводиться цілком передбачувано. На затяжний дузі на високій швидкості знесіння якщо і виникає, то відбувається це повільно, тому у водія є час знизити швидкість і стабілізувати автомобіль. За стійкістю до аквапланування Hakka Blue 2 SUV добра в повороті, а на прямий показала результат трохи нижче середнього.
На сухому ця шина дозволяє впевнено здійснювати маневри. На переставці невеликий знос на вході може перерости в невелике знесіння на виході, але в цілому машина залишається під повним контролем. За економічності в даній групі шин дана модель в середнячках. В цілому це хороша збалансована шина за хороші «гроші».
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 8,7 балів
Шина Michelin Latitude Sport 3 забезпечує хорошу керованість на мокрому і сухому асфальті. На сухому покритті ця шина не одна з кращих. Ця функція дозволяє здійснювати різкі маневри на високій швидкості і лише невеликі зноси коліс передньої осі не дозволяють цій моделі стати абсолютним лідером в цій вправі.
На мокрому покритті Latitude Sport 3 дозволяє здійснювати маневри на таких же високих швидкостях, як і лідери даного випробування. Але в даному випадку менше проявляються зноси і помітила, які вимагають від водія майстерності управління кермом і "газом". А якщо і виникає знесіння, то він дуже плавний і машина легко стабілізується зниженням швидкості. Тому на мокрому асфальті керувати машиною в цих шинах дуже приємно. Альо через малу глибину протектора програє іншим по стійкості до аквапланування.
За опору коченню, тобто по економічності ця шина одна з найкращих в тесті.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 8,0 бала
Шина Pirelli Scorpion Verde на сухому асфальті при різких маневрах машина не так швидко реагує на повороти керма. При цьому виникає бажання повернути кермо на більший кут, а це спочатку призводить до зносу коліс передньої осі, а потім до заносу. Проїхати лосиний тест на тих же швидкостях, що їдуть лідери тесту, на цій шині не вдається.
На мокрому асфальті Scorpion Verde поводиться в порівнянні з деякими шинами дуже стабільно. Дозволяє здійснювати різкі маневри без небезпечних зносів, а при наявності запасу потужності можна коригувати рух завдяки легким заметах, альо це не варто перевіряти в щільному транспортному потоці. Досить ціпка шина і в затяжному повороті мокрої траси.
За гальмівним властивостям і стійкості до аквапланування ця шина в цілому показує середні результати, а по економічності в числі лідерів.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 7,3 бала
Покришка Laufenn S-Fit EQ LKO1 на сухому асфальті Laufenn S-Fit EQ LKO1 забезпечує нейтральну поведінка автомобіля. Дозволяє проходити переставку на досить високій швидкості. Трохи не вистачає точних реакцій, але й нема різких, непрогнозованих зносів і заносів. За гальмівним властивостям на сухому ця шина показала середні результати.
По керованості на мокрому асфальті ця шина не на висоті, хоча і не найгірша. При різких маневрах виникають сильні зноси передніх коліс, тому щоб пройти поворот попередньо треба сильно гальмувати. На затяжний дузі ця шина тримається не погано, а якщо ковзання і починаються, то це відбувається плавно, тому є час на реакції. Гальмівний шлях на мокрому асфальті у цій шини міг бі бути і менше.
Незважаючи на невелику глибину протектора показала хорошу стійкість до аквапланування.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 7,3 бала
Шина Uniroyal Rain Expert 3 SUV найкраща в тестах на аквапланування, що повністю відповідає її іміджу дощової шини. Також вона володіє дуже низьким опором коченню, тому краще за інших дозволяє економити паливо. Альо здійснювати маневри на мокрому асфальті на даній шині потрібно на помітно менших швидкостях, ніж на лідерах тесту. В іншому випадку машину виносить назовні повороту. В цілому в мокрою погоду на цих шинах краще їхати без екстриму.
На сухому асфальті автомобіль в цих шинах поводиться краще, більш прогнозований, хоча для виключення глибоких заметів і зносів на переставці потрібно знижувати швидкість або «працювати» на випередження.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 7,1 бала
Шина Goodyear EfficientGrip SUV при маневрах на сухому асфальті трохи не вистачає точності і швидкості реакцій на повороти керма, хоча в цілому непогана і дозволяє проходити лосиний тест на досить високій швидкості.
На мокрому асфальті EfficientGrip SUV забезпечує досить стабільну поведінку автомобіля, але все ж швидкість проходження траси нижче, ніж у лідерів, і гірше реакції на гальмування двигуном при проходженні поворотів. У затяжному повороті шина також стабільна, а в разі перевищення швидкості в ковзання йде плавно і прогнозовано без будь яких різких, несподіваних заносів і зносів.
Гальмівні властивості у цій шини не дуже високі, що, власне, і не дозволив їй зайняти більш високу позицію в рейтингу «безпека». І у цієї шини ще найбільший показник опору коченню, відповідно, у автомобіля буде більше витрата палива. Хоча ці кілька відсотків складно помітити, але якщо робити розрахунок на тривалий період, то можуть виявитися вражаючі витрати.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 6,6 бала
Шина Federal Couragia F/-X на сухому асфальті не відрізняється швидкістю і точністю реакцій, але при цьому дозволяє проходити переставку на швидкостях, як у лідерів тесту. Альо якщо перевищуєш розумну швидкість, то починаються дуже глибокі, важко контрольовані зноси і занось.
На мокрому покритті при різких маневрах на шинах Couragia F/X виникають довгі ковзання, які виникають непомітно, реакції на повороти керма невиразні, того машиною в екстремальних умовах управляти непросто.
Крім того, ця шина має найнижчі гальмівні властивості як на мокрому, так і на сухому асфальті.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Підсумкова оцінка – 6,5 бала
Шина Yokohama Advan Sport V105 на сухому асфальті не дозволяє здійснювати маневри на високій швидкості, так як проявляються уповільнені реакції на повороти керма. При перевищенні розумної швидкості машина на цих шинах може піти в глибокий заміт.
На мокрій дорозі цю шину не можна назвати самої слизькій, але вона дуже некомфортна, так як при початку знесіння виникають сильні вібрації. На затяжний дузі тримається за дорогу нормально і на «скидання газу» забезпечує прогнозована поведінка.
У цій шині низькі гальмівні властивості, особливо на сухому асфальті.
Переваги: | Недоліки: |
|
|
Порівняння характеристик шин:
Джерело: https://svidok.online/rejty-ng-litnih-shy-n-dlya-krosoveriv/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті