Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
291 відгук
Магазин автозапчастей

Mazda3 2003-2009. Наскільки вона надійна?

Mazda3 2003-2009. Наскільки вона надійна?

Mazda3 2003-2009. Наскільки вона надійна?

Текст: Андрій Купріянов

Mazda3 2003-2009

Перша Mazda3 вийшла на рідкість вдалою моделлю. Вона поєднувала в собі японську надійність, гідні ходові якості і несподівано спортивний характер. І коштувала при цьому не дорожче багатьох конкурентів.

Українські дилери почали продавати Mazda3 через кілька місяців після європейського дебюту, причому автомобіль пішов на ура — черга на нього розтягнулася до півроку. І це незважаючи на те, що «трійка» випускалася тільки у вигляді седана і 5-дверного хетчбека.

Спочатку на Mazda3 встановлювали бензинові двигуни об'ємом 1,4 (80 л. с.), 1,6 (105 л. с.) і 2,0 л (150 л. с.), а також 2-літровий турбодизель (110 л. с.). Базова коробка передач — 5-ступінчаста «механіка», а 4-діапазонний автомат поєднувався тільки з двигуном 1,6 л.

Крім непоганих споживчих якостей «трійка» була добре оснащена. Вже в початковій версії Base вона могла похвалитися АБС, шістьма подушками безпеки, електроприводами дзеркал і передніх стекол, кондиціонером і магнітолою. Версія Touring додатково мала антипробуксовочной і антизаносними системами, литими дисками і задніми електросклопідйомниками. Версія Sport доповнювалася бортовим комп'ютером, клімат-контролем, протитуманними і ксеноновими фарами з омивачем, а також 17-дюймовими литими дисками.

Не без проблем

Базовий мотор простий по конструкції, зате надійний. Дволітрова «четвірка» оснащена системою зміни фаз механізму газорозподілу і електронної педаллю газу. Вона вимогливішими до якості палива і масла. З-за цього на обох моторах передчасно виходять з ладу свічки запалювання і датчик масової витрати повітря. Дістається також датчикам холостого ходу і положення колінчастого валу, але ці випадки досить рідкісні. Штатні свічки запалювання з платиновим покриттям електрода в наших умовах витримують до 60 000 км. Втім, виробник дозволяє застосування звичайних свічок, але термін їх служби приблизно в два рази менше.

На перших машинах в 5-ступінчастою механічною коробки виходили з ладу синхронізатори третьої і четвертої передач. До 2005-2006 років конструкцію посилили. Але якщо на уживаної машини передачі включаються із зусиллям – торгуйтеся. Не настільки надійним виявився і автомат Activmatic, який до 80 000-100 000 км міг зажадати ремонту через «вродженого» дефекту. На гарантійних машинах поломку усували безкоштовно, але в будь-якому випадку АКП «трійки» — у групі ризику, і її діагностика обов'язкове.

У підвісці Mazda3 до 60 000 км пробігу може знадобитися заміна амортизаторів. Одночасно варто поміняти і підшипники передніх маточин, які чутливі до ударних навантажень і до цього пробігу вже починають гудіти. Трохи довше тримаються кульові опори. У задній підвісці швидко здаються стійки стабілізатора і нижні важелі. Рульова рейка зношується до 150 000 км. За цей час двічі міняються наконечники.

Переваги і недоліки

+ Хороші ходові якості, яскравий стильний дизайн, досить багате оснащення.

Дорогі запасні частини, погана шумоізоляція, нетривке покриття кузова.

Двигун

Двигуни після 100 000 км при активній манері їзди починають споживати більше моторного масла. Незайвим буде стежити за рівнем охолоджуючої рідини. Планова заміна антифризу проводиться кожні 80 000 км пробігу. Через три-чотири роки течуть бачки радіаторів, які змінюють в зборі.

Трансмісія

У механічної коробки передач на перших машинах не витримували синхронізатори. На чотириступінчатих автоматах виникали проблеми з пакетом фрикціонів. Якщо дефект не був усунений з гарантії, наступний власник може витратитися на ремонт, тому вхідний контроль при покупці машини необхідний.

Підвіска

Передня підвіска зі стійками McPherson. Серед її слабких місць можна виділити лише амортизатори і ступичні підшипники. У задній підвісці кожні 60 000 км доведеться оновлювати нижні важелі і стійки стабілізатора. Гальмівні колодки служать до 40 000 км, а диски — дві заміни колодок.

Кузов

Кузов довговічний, правда, на деяких примірниках від реагентів через два-три
покриваються іржею задні арки коліс. Продовжити їх життя можна за допомогою нанесення антикора і установки підкрилки, які заодно поліпшать шумоізоляцію (штатна влаштовує далеко не кожного власника).

Електрика

Електрообладнання досить надійно. Зрідка бувають збої в роботі клімат-контролю через глюків в блоці управління. Перегорають лампи ближнього світла і підсвічування номерного знака.

Джерело: https://www.avtomir.ua/cars/usedcars/mazda3-2003-2009-naskolko-ona-nadezhna/

Інші статті