Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2780 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Чому кузов автомобіля іржавіє, навіть якщо він оцинкований

Чому кузов автомобіля іржавіє, навіть якщо він оцинкований

Чому кузов автомобіля іржавіє, навіть якщо він оцинкований

Оцинкований кузов – гарантія захисту автомобіля від корозії, адже так? Насправді ні. Рано чи пізно навіть вкритий спеціальним складом метал починає іржавіти. Як же так? Чому таке відбувається? Невже виробники і співробітники автосервісів брешуть? Саме час розібратися в даному питанні і зрозуміти, як насправді влаштована оцинковка і коли вона дійсно захищає машину на 100%.

Who is «оцинковка»?

Оцинкування – це спеціальна процедура покриття металевих виробів шаром цинку з метою захисту від корозії. У більшості випадків суть оцинковки полягає в тому, що цинк, опинившись на повітрі, схильний до процесу окислення, в результаті якого на його поверхні формується щось на зразок захисної плівки з різних з'єднання єднань на основі окислених молекул. Ця плівка перешкоджає подальшому проникненню кисню, стаючи таким чином захисним бар'єр єром.

Окислення цинку і алюмінію принципово відрізняється від процесу окислення заліза. Коли окислюються його молекули, то оксидна плівка відразу ж виходить пухкою і має набагато більший обсяг, у порівнянні зі «здоровими» молекулами заліза. Саме з цієї причини іржа добре помітна у вигляді «наростів».

Оцинкування проводитися одним з декількох способів. Перший метод – гальванічний, суть якого полягає в електромеханічному насадженні цинку на поверхню потенційно уразливого металу. Другий метод – гаряче цинкування. Третій – дифузійне цинкування, суть якого полягає в покритті металу захисною плівкою за допомогою парі, яка утворюються з цинку при дуже високій температури. Існує також методика газодинамічного цинкування, холодного цинкування.

Оцинкування можливо тільки на виробах з рівними поверхнями або на виробах з мінімальною кількістю вигинів.

Чому цинк не рятує кузов

Так чому ж оцинковка кузова рано чи пізно перестає рятувати автомобіль від руйнівного процесу корозії? Насправді все досить просто. На ті є кілька важливих причин. Перша полягає в тому, що в більшості бюджетних моделей цинкується не увесь кузов, а окремі його елементи. При експлуатації автомобіля в агресивному середовищі такий «захист» фактично марний з самого початку.

Друга важлива причина того, що оцинковка перестає захищати кузов, полягає в лакофарбовому покритті або точніше у його відсутності. Справа в тому, що захисний потенціал навіть найбільш товстої оцинковки небезмежний. Поступово захисна плівка з цинку вимивається брудом, водою, хімічними реагентами з дороги. В результаті куля оцинковки стає з кожним разом тонше і тонше. Для того, щоб уповільнити цей процес, захисний шар повинен бути вкритий фарбою. У разі руйнування ЛКП запускається зворотний відлік до початку гниття кузова. Тому дуже важливо не тільки покривати машину «бронею» з цинком, але також постійно стежити за станом фарби.

 

Джерело: http://mashyna.com.ua/auto/article/56768

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner