Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
291 відгук
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • Тріщини в головці циліндра: симптоми і вартість ремонту

Тріщини в головці циліндра: симптоми і вартість ремонту

Тріщини в головці циліндра: симптоми і вартість ремонту

Тріщини в головці циліндра: симптоми і вартість ремонту


Якщо ви любите свою машину, то повинні приділяти увагу стану її двигуна. Всередині цього двигуна знаходиться цілий ряд окремих деталей і компонентів, які працюють разом в ідеальній гармонії. Однак, коли ці деталі починають виходити з ладу, ви можете помітити зниження продуктивності двигуна і навіть повна відмова роботи.


У цій статті ми розглянемо одну з найбільш вразливих частин двигуна - головку блоку циліндрів. Ми розглянемо симптоми, які з'являються, якщо на цій деталі з'являються тріщини.

Що таке головка циліндра?

Головка блоку циліндрів є ключовим компонентом двигуна внутрішнього згоряння. Всередині блока двигуна є циліндри. Саме у цих циліндрах паливо і повітря змішуються і запалюються. Це згорання змушує приводний ланцюг транспортного засобу рухатися за допомогою поршнів, які, в свою чергу, передають зусилля на ведучі колеса автомобіля.

Головки циліндрів розташовані, як випливає з їх назви, у верхній частині циліндра. Вони закривають циліндр і суміш палива і повітря всередині них до моменту згоряння, потім відкриваються для випуску вихлопних газів. Цей процес повторюється тисячі разів за хвилину, і кожен раз при їх закритті створюється герметичне ущільнення всередині циліндра. Кожен раз, при відкритті вони випускають газ, що утворився від згорання паливної суміші.

Головки циліндрів працюють в умовах підвищених навантажень, тому виконуються з міцних металів. На старих автомобілях вони часто провадяться з заліза, тоді як сучасні автомобілі оснащені ГБЦ з алюмінію.

Чому з'являються тріщини на ГБЦ?

Проблема в тому, що, хоча головки циліндра і виробляються з міцного металу, їх конструкція повинна бути досить легкою. Причиною є те, що більш важка деталь не зможе рухатися досить швидко, і двигун буде менш ефективним.

Для виробників транспортних засобів вищезгаданий факт призводить до необхідності дотримуватися ретельний баланс. З одного боку, головка циліндра повинна бути достатньо міцною, щоб прослужити довгі роки, з іншого - досить легкою, щоб виконувати свої функції, не впливаючи на роботу двигуна.

У середньому, алюмінієва головка циліндра здатна пропрацювати близько п'яти років, залізна - трохи довше, скажімо, шість чи навіть сім років.
Після закінчення заданого часового ресурсу, всі головки циліндрів піддаються ризику розтріскування. На щастя, є ряд симптомів, які можуть вказати на появу тріщини ГБЦ.

Тріщина ГБЦ: симптоми

1. Витік масла
Масло в циліндрі служить для змазування, так і для розсіювання тепла. Як і слід очікувати при роботі з маслом, з потрісканою головки циліндра почне досить швидко витікати частина мастила. Спочатку ви можете помітити пляма масла, накопичена під двигуном під час паркування авто. Ви також можете побачити старий добрий горить індикатор двигуна «Check Oil» на дисплеї приладової панелі.

2. Витік охолоджуючої рідини
Охолоджуюча рідина також використовується у вузлі блоків двигуна, в який входять головки циліндрів. Охолоджуюча рідина добре допомагає зберігати оптимальну температуру двигуна і ГБЦ. Коли на поверхні головок з'являються тріщини, може утворитися витік охолоджуючої рідини. Як і у випадку з маслом, це може проявитися кількома способами: утворенням слідів дах, що протік рідини разом з маслом, попереджувальним світловим сигналом, - загоряється на дисплеї приладової панелі індикатором «Перевірити температуру двигуна».

3. Погана продуктивність
Отже, ми говоримо про двигуні. Коли головки зламані, вони будуть впливати на роботу мотора. Зокрема, вони не зможуть сформувати тиск, необхідний для ефективного згорання паливної суміші. Це означає, що кожен хід згоряння в двигуні буде слабкіше, ніж повинен. Це, в свою чергу, призведе до зниження продуктивності ДВС. Найбільш яскраво це буде помітно при русі вгору по схилу або старті з місця, наприклад, після зупинки на світлофорі.

4. Несправність двигуна
Цей пункт кілька пов'язаний з попереднім. Якщо на ГБЦ з'явилася тріщина, всередині циліндра не буде утримуватися потрібний тиск. Це означає, що суміш газу і повітря буде неправильною, що веде до поганого згорянню і продуктивності. У важких випадках це може призвести до того, що згоряння не відбувається взагалі. В таких умовах двигун буде пропускати запалювання.

5. Выход выхлопных газов
Последнее, но не менее важное. Когда головка цилиндра сильно повреждена, она может начать выпускать выхлопные газы непосредственно в пространство двигателя. Визуально это будет выглядеть, как дым, выходящий прямо из-под капота. Головка цилиндра в таком состоянии находится на последнем издыхании и должна быть заменена как можно скорее, - на самом деле, лучше это сделать сразу. 

Ми настійно рекомендуємо не допускати стану ГБЦ, коли з'являється останній симптом. Слідкуйте за ознаками, наведеними вище, і проводьте заміну головок циліндра перш ніж знос призведе до випуску газу.

Источник:https://ixora-auto.ru/Info/treshhiny_v_golovke_cilindra_simptomy_i_stoimost_remonta.html?Page=1

Інші статті