Що таке осічка циліндра двигуна?
Що таке осічка циліндра двигуна?
Не можна заперечувати, що технологія розробки та виробництва автомобілів зробила величезний крок вперед за останні пару десятиліть. Еволюція автомобілебудування не тільки вплинула на естетику і форму. Зміни також відбулися і на технічній стороні складання авто. Раніше двигуни були грубої механічної деталлю, скріпленої гайками, болтами та гвинтами. Коли такий агрегат виходив з ладу, основним способом діагностики причин проблеми були знання і досвід автомеханіка. |
Тепер діагностика транспортного засобу значною мірою залежить від даних, отриманих від зчитування кодів несправностей ЕБУ. Наприклад, від діагностичного інструменту OBD2, який легко вкаже правильний напрямок діагностики, тому що внутрішня робота автомобіля тепер в значній мірі має електронний характер. Однак, деякі проблеми все ще можна виправити «по старинці», якщо у вас немає пристрою для читання помилок, або ви не готові звертатись за діагностикою на СТО. Наприклад, у цій статті ми розповімо, як діагностувати осічку циліндра двигуна.
Що таке осічка циліндра ДВЗ?
Двигун внутрішнього згоряння працює за принципом забору палива і повітря, стиснення їх усередині циліндрів, займання паливно-повітряної суміші від іскри і вихлопу згорілого газу. Пропуск запалювання відбувається, коли щось в цій послідовності не вдається.
Більшість двигунів мають чотири циліндра, тому автомобіль може продовжувати працювати, навіть якщо один циліндр вийде з ладу, однак, не на повну потужність. Звідси і назва цього явища «осічка», тобто осічка одного з циліндрів.
Якщо ви уявите, що всередині кожного циліндра і при кожному обороті поршнів відбувається невеликий контрольований вибух, ви можете припустити, під наскільки сильним навантаженням знаходиться двигун. ДВС сконструйовані так, щоб максимально ефективно управляти цим вибухом, щоб забезпечити максимальну вихідну потужність. Ось чому, коли щось йде не так у блоці двигуна, це може реально вплинути на продуктивність автомобіля.
Діагностика і виправлення осічки циліндра
Є кілька способів діагностики осічки. Перше, що треба з'ясувати, - який циліндр не тягне. Деякі професіонали користуються наступним прийомом – наводять лазерний датчик температури на кожен циліндр, заміряючи свідчення. Несправний циліндр буде холодніше, ніж справно працюють.
При діагностиці можна не покладатися на гаджети. Щоб визначити причину несправності, вам потрібно зрозуміти, відбувається збій через проблеми з іскрою, паливом або компресією.
Виявлення проблеми з іскрою - це найпоширеніша помилка, вона ж і сама проста в усуненні. Почніть з перевірки роботи свічок запалювання на холостому ходу. Якщо ви від'єднайте дріт від свічки запалювання і циліндра з несправністю, це не повинно вплинути на роботу двигуна. Такий спосіб дозволяє легко визначити в якому циліндрі відбувається осічка.
При витяганні свічки запалювання слід пам'ятати про те, що деталі можуть бути гарячими, а система запалювання працює під високою напругою. Радимо вжити заходів безпеки перед початком діагностики.
Після перевірки свічок запалювання, якщо проблема залишається, перевірте роботу паливних форсунок. Паливні форсунки вашого двигуна можуть перестати працювати, якщо вони забиті і забруднені, особливо якщо автомобіль часто бігає на коротких дистанціях, оскільки зупинка і запуск не дозволяють двигуну нагрітися належним чином. Проблема легко вирішується заливкою очисника паливних форсунок через кришку паливного бака.
Втрата компресії в одному з циліндрів може призвести до пропуску запалювання. Закоксовка і залягання поршневих кілець ведуь до втрати тиску. Проведіть тест на стиск, щоб вказати, яку втрату стиснення відчуває двигун.
Ознаки осічки одного з циліндрів двигуна починаються з втрати потужності, ви також можете відчути незвичайну вібрацію автомобіля під час холостого ходу і підвищена витрата палива.
Зверніть увагу на те, що водіння з проникним запалювання циліндром небезпечно і може привести до пошкодження двигуна, а втрата потужності під час руху – до створення аварійної ситуації на дорозі. Не варто відкладати вирішення проблеми в довгий ящик і управляти автомобілем без робочого циліндра.
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті