Чи можна їздити з порепаним радіатором?
Чи можна їздити з порепаним радіатором?
Якщо вам потрібен швидкий відповідь на питання про те, чи безпечно їздити з порепаним радіатором, ми повинні відповісти «ні». Хоча ваш автомобіль буде працювати і з тріснутим радіатором, принаймні перший час, водіння з такою проблемою зовсім небезпечно і безумовно не рекомендується. Це пов'язано з тим, що тріснутий радіатор може викликати перегрів, поломку або навіть загоряння вашого автомобіля. Причини цього похмурого прогнозу стануть зрозумілими, коли ми розглянемо роль радіатора в автомобілі і що відбувається, коли він тріскається або ламається. |
Що таке радіатор і які його функції?
По-перше, щоб зрозуміти, чому з тріснутим радіатором їздити небезпечно, важливо знати що таке радіатор, і як він працює. На відміну від радіаторів, встановлених у вашому будинку, той, який встановлений в автомобілі, не призначений для нагріву чого-небудь, - фактично він працює зовсім навпаки. Радіатор є важливою частиною системи охолодження автомобіля, яка працює в поєднанні з охолоджувальною рідиною двигуна для відводу тепла від ДВС і трансмісії. Це необхідно для запобігання перегріву автомобіля, так як двигун створює багато тепла при спалюванні палива. Радіатор являє собою велику прямокутну металеву конструкцію з ребрами, що нагадують сітку, розташовану під капотом автомобіля.
Що може привести до поломки радіатора?
Існує безліч факторів, які можуть призвести до поломки радіатора. Наприклад, несправний термостат, який контролює температуру двигуна і визначає, коли варто випустити антифриз. З-за поломки термостата в радіатор може потрапляти занадто багато охолоджуючої рідини, що призводить до високого тиску всередині радіатора і його поломки. Той же ефект може бути викликаний витоком або несправної прокладкою ГБЦ. Спекотна погода також може вплинути на роботу радіатора, з-за чого йому доведеться працювати набагато активніше. Якщо при цьому в радіаторі буде недостатньо рідини, це може стати причиною його пошкодження від надмірного навантаження. І навпаки, аномально холодна погода може призвести до розтріскування, якщо рідина радіатора замерзне і розшириться.
Як дізнатися, що радіатор тріснув?
Якщо у вас є тріщина в радіаторі, швидше за все, буде текти охолоджуюча рідина. Антифриз зазвичай має яскравий колір, наприклад, жовтий, рожевий або зелений. Ви можете помітити його сліди на землі під машиною після нетривалої паркування.
Якщо горить індикатор низького рівня охолоджуючої рідини або рівень охолоджуючої рідини значно падає, це ще одна ознака того, що у вас може бути витік через поломки радіатора. Якщо це продовжується тривалий час, не варто доливати рідину, що охолоджує, і сподіватися на краще - у вас, очевидно, є проблема, і вам слід звернутися за порадою до кваліфікованого автомеханіку.
При рекомендуємо виконати візуальний огляд радіатора. Зверніть увагу на можливі сліди іржі і корозії.
Що може статися, якщо їздити з порепаним радіатором?
Очевидно, що під час їзди вийшов з ладу радіатором може перегрітися двигун. Перегрів, і наступне за ним пошкодження ДВС надзвичайно небезпечно, оскільки може призвести до втрати контролю над автомобілем. Якщо ви помітили, що під час їзди з-під капота виходить пар, вам слід негайно зупинитися і вийти з автомобіля.
Наслідки від їзди зі зламаним радіатором можуть бути більш масштабними і дорогими, ніж якщо б ви просто полагодили або замінили радіатор, як тільки зрозуміли, що він тріснув.
Що робити, якщо ви виявили потрісканий радіатор?
Якщо ви знаєте або підозрюєте, що у вашого радіатора є тріщини, або якщо ви помітили, що в автомобілі тече охолоджуюча рідина, вам слід якомога швидше звернутися за обслуговуванням і ремонтом на СТО. До виконання ремонту рекомендуємо утриматися від поїздок на автомобілі.
Джерело: https://ixora-auto.ru/Info/mojno_li_ezdit_s_potreskavshimsya_radiatorom_.html?Page=2
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті