Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2777 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Допомога водієві: як охолодити салон машини в спеку без кондиціонера

Допомога водієві: як охолодити салон машини в спеку без кондиціонера

camping 4610085 1280 Допомогу водієві: як охолодити салон машини в спеку без кондиціонера

Допомога водієві: як охолодити салон машини в спеку без кондиціонера

Автор: Нік Движнов

 

Коли температура повітря перевищує 30 градусів, у сонячні дні в гарячій машині може бути до 50 градусів тепла. Як пережити таку спеку в машині без кондиціонера?

Для тих, хто вже звик до кондиціонера в автомобілі, подорож на машині без цього пристрою стане величезною проблемою. Але є і група водіїв, які в принципі не використовують кондиціонер, щоб краще переносити спеку зовні автомобіля. І тим і іншим буде наша корисна інформація.

Якщо вам вимушено потрібно паркуватися на сонці, встановіть машину так, щоб сонце світило ззаду

Дуже важливо — те, як автомобіль виставлений на сонці, може бути значним і привести до відчутної температурі в автомобілі. Найбільша різниця відчувається, коли ви сідаєте в машину через кілька годин після того, як сонце починає нагрівати авто.
Після ночі ваш автомобіль охолоне, і буде потрібно час, щоб повністю його прогріти. Якщо сонце падає на автомобіль ззаду, він нагріває дах, полку багажного відділення і в деякій мірі бокові сторони дверей (тому, що майже в кожному автомобілі бічні вікна нахилені, а дах вже, ніж шасі автомобіля).
В оптимістичному разі сидіння водія і приладова панель можуть навіть повністю залишатися в тіні. А це означає, що вони не будуть нагріватися, як розжарена піч.

Намагайтеся завжди паркуватися в тіні

Парковка назад до сонця — це спосіб паркування, де немає тіні. Але якщо є мінімальна можливість припаркуватися в тіні, спробуйте це зробити. Навіть коли зупинка буде короткою.
Хоча автомобіль, залишений у спекотний день в тіні, має таку ж температуру всередині, як навколишнє середовище, то на сонці температура в автомобілі може досягати 50 градусів за Цельсієм. І навіть коли на вулиці 25 градусів. Простіше кажучи, потужність нагріву сонячних променів величезна, а нагріте повітря, укладений в кабіні, діє як термос.

Паркуйтесь так, щоб ви залишалися в тіні як можна довше

Але одна тінь — ще не успіх. Часто буває так, що ви залишаєте машину в тіні, і через кілька годин ви повертаєтеся, а вона стоїть на тому ж місці, але на сонці. Якщо ви паркуєтеся десь вперше, оцінити шлях тіні непросто. Але на житлових вулицях чи стоянках, які ви вже добре знаєте, ви можете передбачити, яким шляхом піде тінь. Звичайно, було б ідеально, якби вона покривала ваш автомобіль весь день, але таке паркувальне місце — виняткова рідкість.
Якщо ви поставите автомобіль на кордоні тіні, тобто навіть на сонці, але знаєте, що через кілька годин ця тінь переміститься до машини, це буде набагато краще, ніж парковка в тіні, яка «втече», і вам доведеться сісти в машину, що стоїть вже на повному сонце.

Використовуйте захисний екран з алюмінієвої фольгою

Нагріта на сонці приладова панель автомобіля є потужним джерелом тепла. Вона часто так сильно нагрівається, що обпалює ваші руки. Така «пічка» зігріває водія за допомогою теплового випромінювання. Це працює як вугілля від багаття, що горить перед особою. На щастя, є дешевий і простий спосіб — картонний килимок, облицьований алюмінієвою фольгою, що відображає сонячні промені. Якщо у вас його ще немає, інвестуйте у таке рішення, це не дорого, але досить ефективно.

Використовуйте захисні екрани (жалюзі, шторки) для бокових вікон

Так, це виглядає досить забавно і зазвичай використовується для захисту дітей перевозяться на задньому дивані в автомобільних кріслах від сонця. Але це не означає, що не можна використовувати просту прозору шторку з присосками на склі для водійських дверей.
Коли на вашу машину світить сонце, ця шторка може значно зменшити нагрів сидіння. Вона сама розігріється, але, по-перше, її теплова потужність незначна, тому легко і швидко охолоне, а по-друге, ви можете кинути її в багажник перед поїздкою.

Провітрюйте автомобіль перед поїздкою

Ефективність вентиляції буде найбільшою, коли дме навіть слабкий вітер. Відкрийте всі двері, перш ніж сісти в гарячу машину. Якщо це хетчбек, ліфтбек або універсал, також відкрийте двері багажного відділення. Таким чином, ви видалите дуже гаряче повітря з кабіни і впустіть повітря зовні. Це не відразу змусить вас відчути значну різницю, тому що всі елементи салону будуть випромінювати тепло, але, безумовно, буде значно ефективніше порівняно з виїздом на дорогу без провітрювання.

Обов'язково включіть рециркуляцію повітря (паркан зовні)

Це, мабуть, найважливіше дія, яка може допомогти при початковому охолодження салону. В автомобілі з кондиціонером або без нього повністю блокується обмін повітря в салоні. Мова йде про закритій циркуляції повітря. В автомобілі без кондиціонера не відключайте забір повітря з вулиці ні за яких обставин. Якщо ви не будете смердючим вантажівкою або фургоном з дизельним двигуном. Спробуйте обігнати такий автомобіль, щоб знову включити подачу повітря зовні.
Включення рециркуляції повітря в кабіні в жаркий день має два ефекту. Насамперед, це зробить його прохолодніше. По-друге, це збільшує концентрацію кисню в салоні. І ще одне зауваження — якщо ви помітили, що після перемикання циркуляції повітря із закритого у відкрите, дме значно слабкіше, то варто замінити фільтр салону.

Дайте вентиляційній системі охолонути перед поїздкою

Наступна річ — система вентиляції. Її повітроводи також сильно нагріваються, і за цієї причини після включення подачі повітря навіть перші кілька хвилин залишиться гаряче повітря.
Тому перед початком руху при відкритій двері дайте вентилятору охолодити вентиляційні канали — почекайте, поки тепло не перестане витікати з вентиляційних отворів.

Правильно використовуйте вентиляційні отвори салону

Це найбільш ефективний спосіб зниження температури, відчутною в кабіні вашого автомобіля — регулювання бічних і центральних вентиляційних отворів у кабіні. Регулюючи подачу гарячого зовнішнього повітря до скла, ви втрачаєте частину потужності повітродувки, тому що тоді бічні і центральні вентиляційні отвори будуть дути менше. Те ж саме відноситься і до повітряного потоку в просторі для ніг — якщо ви хочете, щоб він був холоднішим, вимкніть подачу повітря до скла і в ноги. Центральні і бічні вентиляційні отвори найбільш ефективно викликають рух повітря в салоні.

Відкрити переднє і заднє бокове скло

Це дуже хороший метод. Якщо ви злегка відкриєте переднє і заднє бокове скло з боку водія, повітря потрапить в кабіну через вітрове скло. При змішуванні з теплом в салоні, зазор в задньому склі відсмоктує це повітря, підсилюючи повітрообмін і охолоджуючий ефект. Це дійсно відмінний спосіб, і найголовніше, він не викликає протягів в салоні.

Використовуйте сонцезахисні козирки

Це банально — чому ми про це пишемо? Для цього є нестандартне пояснення. Ви зазвичай кладете свої сонцезахисні козирки, тільки коли сонце світить в очі.
З цього моменту починайте використовувати їх, щоб розширити тінь від даху автомобіля, і це також буде трохи рятувати від нагрівання салону автомобіля.

При зупинці на маршруті уникайте тривалого перебування в приміщенні з кондиціонерами

Це незвичайний, але дуже хороший рада. Ви керуєте гарячу машину і як-то терпіть її. Зупинки в лісі — теж. Але коли ви зупиняєтеся на заправці або в ресторані і протягом півгодини заходите в кімнату з кондиціонером, повернення до машині без кондиціонера буде справжньою проблемою.
Візьміть страву на винос і їжте на вулиці. Ми знаємо, що дуже приємно довше перебувати в кімнаті з кондиціонером, але повірте, без цього ваш організм буде краще переносити подорож.

І це все. Як бачите, це дуже прості речі. Але якщо ви застосуєте їх все, є ймовірність, що ви будете краще переносити автомобільну подорож у спеку.

І пам'ятайте: ніколи не залишайте людей або тварин у закритій машині, на сонці. Ніколи!!!

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner