Чи можна додавати гас в дизельне паливо?
Чи можна додавати гас в дизельне паливо?
Якщо пошукати в інтернеті, то можна натрапити на такого типу запитання, що розміщуються на автомобільних форумах: «чи Можна використовувати гас в якості палива для дизеля?», «Чи можна додавати гас в дизельне паливо?», «Я випадково заправив свій дизель гасом. Які можуть бути наслідки?».
Отримані відповіді зазвичай змішані. Половина людей скаже: «Не хвилюйся, все буде добре». Інша половина говорить про те, що таке паливо небезпечно для систем автомобіля. Давайте розбиратися.
Хімічний склад і властивості гасу досить близькі до дизельного палива, що не дивно, так як ДТ проводиться шляхом перегонки гасо-газойлевых фракцій нафти. Гас також називають дизельним паливом №1, тоді як звичайне дизельне паливо позначається як диз. паливо №2. Деякі люди вважають ці дві паливні рідини достатньо схожими для того, щоб спробувати використати їх як взаємозамінні в своєму автомобілі. Давайте розглянемо нижче чому деякі автовласники це роблять, і з якими проблемами можна зіткнутися.
Як працює гас?
Те, що відбувається при спалюванні гасу залежить від властивостей його складу. Гас є більш легким палива порівняно з дизельним, саме тому останнім позначають як диз.паливо №2, а гас - №1. Це означає, що цетанове число (характеристика займистості) гасу нижче (35-40), ніж у дизельного палива (45-50).
Гас не містить високорівневих ароматичних сполук (вуглеводнів); вони зазвичай концентруються в діз.паливі № 2 і більш важких дизельних оліях. Це одна з причин, по якій гас дає сухе горіння з меншою змазує здатністю.
Сухе горіння гасу
Найбільш поширеною проблемою, з якою можна зіткнутися при використанні газу в якості палива для дизельного авто, є його сухе горіння, яке може пошкодити паливний насос. Як вже було сказано вище, гас має дуже низьку змазує здатністю порівняно з ДТ № 2, а без змащення паливні насоси швидко зношуються і можуть перегоріти. Разом з насосом підвищується знос таких деталей як кільця, прокладки і клапани. Ситуацію можна виправити, додавши в паливо трохи рідини для автоматичної трансмісії. Двухтактное масло также будет отлично работать с керосином.
Энергоемкость керосина и повышенный расход топлива
Некоторые специалисты говорят о том, что керосин имеет меньшую энергоемкость по сравнению с дизельным топливом. Абсолютно верно, керосин действительно содержит меньше энергии, чем топливо №2. Меньшее значение суммарной энергии означает то, что, если вы сожгли литр керосина, вы получите меньше общего тепла, чем если бы вы сожгли литр обычного дизеля. Согласитесь, это не самый экономичный вариант, особенно на зиму.
Можно ли смешивать керосин с дизельным топливом?
Гас можна змішувати з дизельним паливом, щоб отримати деякі переваги. У зимовий час гас надзвичайно корисний для зміни температури роботи дизельного палива.
Найчастіше змішують дизпаливо з гасом у регіонах з холодним кліматом. Гас, доданий до ДТ, підвищує антигелевые властивості палива, і, в середньому, додавання 10% гасу знижує кордон загустіння дизпалива на 5 градусів. Проте, слід пам'ятати про те, що не рекомендується додавати більше 50% гасу в ДТ, а також завжди додавати 1-2% двотактного масла в робочу суміш. Відмінним варіантом буде додавання цетаноповышающих і протизносних присадок.
Джерело: https://ixora-auto.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті