Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей

Чому в автомобілі кипить антифриз?

Чому в автомобілі кипить антифриз?

Чому в автомобілі кипить антифриз?

 

Антифриз – автомобільна спецжидкость, яка, крім води, складається з суміші технічних спиртів типу етилен/пропіленгліколю та пакету активних присадок. Температура замерзання антифризу набагато нижче, ніж у води, тому речовина відмінно підходить для роботи при низьких температурах (до -75С). Це дозволяє складу забезпечувати оптимальну роботу системи охолодження, наприклад, взимку. Та це не єдина перевага охлаждайки. Вхідні до складу спирти мають набагато більш високу температуру кипіння (>120С), що дозволяє системі охолодження відмінно себе відчувати і в жарку погоду. Проте, в середовищі автомобілістів проблема закипання антифризу не є рідкістю.

Закипів антифриз: наслідки

Іноді антифриз, при появі несправностей у роботі системи охолодження, може закипіти і почати випаровуватися. Ситуація небезпечна тим, що пари антифризу токсичні і можуть призвести до отруєння. Крім цього, вийшла з ладу система охолодження автомобіля загрожує серйозними наслідками для його роботи. Наприклад, виходом з ладу двигуна і необхідністю його дорогого ремонту.

Причини закипання антифризу

  1. Недостатній обсяг антифризу в бачку.
    Якщо ви давно не заливали антифриз і при перевірці виявили його недостатній обсяг в бачку, досить просто долити складу до необхідної норми, після чого можна буде продовжити рух.
    Якщо ж ви заливали охолоджуючу рідину відносно недавно, і за короткий час її рівень критично знизився, швидше за все з'явилася протікання. Перевірте цілісність бачок охолоджуючої рідини, а також всі шланги, патрубки та хомути.
  2. Вийшов з ладу термостат.
    Термостат – термочутливий датчик, завдання якого полягає в підтримці оптимальної температури двигуна. При запуску автомобіля, ДВЗ необхідно прогрітися до робочої температури 90-95С. Для швидкого прогріву двигуна, термостат блокує рух охлаждайки, а після прогріву пускає рідина через радіатор, підтримуючи оптимальну температуру двигуна. Несправний термостат, як правило, заклинює, перестаючи регулювати потік антифризу, з-за чого останній швидко закипає. Продовжувати рух у такій ситуації може бути небезпечно. Радимо якомога швидше звернутися за допомогою в автосервіс або замінити термостат самостійно.
  3. Вийшла з ладу насос охолоджуючої рідини.
    Не тільки термостат запускає рух охлаждайки. Циркуляцію антифризу забезпечує помпа. Вихід її з ладу призводить до швидкого закипання антифризу і перегріву двигуна, а в деяких випадках ще й до обриву ременя ГРМ. Без зняття з двигуна складно достовірно провести діагностику помпи. Зніміть деталь і перевірте на цілісність її форму, лопаті, а також місце посадки, - можливі деформація елементів або протікання. Не завжди механізм потребує заміни, у багатьох випадках помпа піддається ремонту, який можна провести самостійно або звернутися в автосервіс.
  4. Неполадки в роботі радіатора.
    Проведіть зовнішній огляд радіатора. Часто на його поверхні можна виявити шар пилу або накипу. Це сильно знижує охолоджуючу здатність радіатора. Іноді всередину потрапляє пил і бруд, і в трубках з'являються засмічення і осад, з-за якого антифриз не встигає вчасно остигати. Самостійно вирішити таку проблему досить складно, краще звернутися за допомогою в автосервіс.
  5. Залитий неякісний антифриз.
    Досить часто проблема закипання антифризу криється в низькій якості самої рідини. Хороший антифриз повинен містити значний пакет присадок: інгібітори корозії, антівспенівателі, антикавитационные компоненти і, іноді, флуоресцентні, які полегшують пошук протікання. Використання складу низької якості призводить до швидкого появи корозії і смолянистого осаду на поверхні деталей охолоджуючої системи.

Джерело: https://ixora-auto.ru/

Інші статті