Чому в автомобілі кипить антифриз?

Чому в автомобілі кипить антифриз?
![]() |
Антифриз – автомобільна спецжидкость, яка, крім води, складається з суміші технічних спиртів типу етилен/пропіленгліколю та пакету активних присадок. Температура замерзання антифризу набагато нижче, ніж у води, тому речовина відмінно підходить для роботи при низьких температурах (до -75С). Це дозволяє складу забезпечувати оптимальну роботу системи охолодження, наприклад, взимку. Та це не єдина перевага охлаждайки. Вхідні до складу спирти мають набагато більш високу температуру кипіння (>120С), що дозволяє системі охолодження відмінно себе відчувати і в жарку погоду. Проте, в середовищі автомобілістів проблема закипання антифризу не є рідкістю.
Закипів антифриз: наслідки
Іноді антифриз, при появі несправностей у роботі системи охолодження, може закипіти і почати випаровуватися. Ситуація небезпечна тим, що пари антифризу токсичні і можуть призвести до отруєння. Крім цього, вийшла з ладу система охолодження автомобіля загрожує серйозними наслідками для його роботи. Наприклад, виходом з ладу двигуна і необхідністю його дорогого ремонту.
Причини закипання антифризу
- Недостатній обсяг антифризу в бачку.
Якщо ви давно не заливали антифриз і при перевірці виявили його недостатній обсяг в бачку, досить просто долити складу до необхідної норми, після чого можна буде продовжити рух.
Якщо ж ви заливали охолоджуючу рідину відносно недавно, і за короткий час її рівень критично знизився, швидше за все з'явилася протікання. Перевірте цілісність бачок охолоджуючої рідини, а також всі шланги, патрубки та хомути. - Вийшов з ладу термостат.
Термостат – термочутливий датчик, завдання якого полягає в підтримці оптимальної температури двигуна. При запуску автомобіля, ДВЗ необхідно прогрітися до робочої температури 90-95С. Для швидкого прогріву двигуна, термостат блокує рух охлаждайки, а після прогріву пускає рідина через радіатор, підтримуючи оптимальну температуру двигуна. Несправний термостат, як правило, заклинює, перестаючи регулювати потік антифризу, з-за чого останній швидко закипає. Продовжувати рух у такій ситуації може бути небезпечно. Радимо якомога швидше звернутися за допомогою в автосервіс або замінити термостат самостійно. - Вийшла з ладу насос охолоджуючої рідини.
Не тільки термостат запускає рух охлаждайки. Циркуляцію антифризу забезпечує помпа. Вихід її з ладу призводить до швидкого закипання антифризу і перегріву двигуна, а в деяких випадках ще й до обриву ременя ГРМ. Без зняття з двигуна складно достовірно провести діагностику помпи. Зніміть деталь і перевірте на цілісність її форму, лопаті, а також місце посадки, - можливі деформація елементів або протікання. Не завжди механізм потребує заміни, у багатьох випадках помпа піддається ремонту, який можна провести самостійно або звернутися в автосервіс. - Неполадки в роботі радіатора.
Проведіть зовнішній огляд радіатора. Часто на його поверхні можна виявити шар пилу або накипу. Це сильно знижує охолоджуючу здатність радіатора. Іноді всередину потрапляє пил і бруд, і в трубках з'являються засмічення і осад, з-за якого антифриз не встигає вчасно остигати. Самостійно вирішити таку проблему досить складно, краще звернутися за допомогою в автосервіс. - Залитий неякісний антифриз.
Досить часто проблема закипання антифризу криється в низькій якості самої рідини. Хороший антифриз повинен містити значний пакет присадок: інгібітори корозії, антівспенівателі, антикавитационные компоненти і, іноді, флуоресцентні, які полегшують пошук протікання. Використання складу низької якості призводить до швидкого появи корозії і смолянистого осаду на поверхні деталей охолоджуючої системи.
Джерело: https://ixora-auto.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті