Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3260 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Саме від стану масла в двигуні буде залежати відсутність будь-яких критичних несправностей силових агрегатів. Тому вкрай важливо грамотно виконати таку роботу, правильно вибираючи масло і довіряючи такий сервіс виключно досвідченим фахівцям. Розберемо докладніше фатальні помилки, які роблять автолюбителі при виконанні масляного сервісу.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Неправильний вибір технічної рідини

Часто автолюбителі не замислюються про правильному виборі масла, вони набувають або перше, що їм трапляється на очі, або ті марки, які рекомендує продавець в магазині. Така технічна рідина буде мати посередні експлуатаційні характеристики, вона не може правильно змащувати мотор, що і призводить до його передчасного зносу і необхідності капітального ремонту силового агрегату.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Високий або низький рівень масла в моторі

Неправильний рівень масла в двигуні - це поширена помилка, що призводить в подальшому до проблем з експлуатацією силового агрегату. Дійсно, при заміні мастила відразу буває складно підібрати оптимальний рівень, тому після виконання такого сервісу рекомендує проїхати близько 10 кілометрів, після чого залишити машину на кілька годин, перевірити щупом масло і при необхідності долити його до рекомендованого рівня.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Відсутність ущільнювального кільця на зливний пробці

Часто при виконанні масляного сервісу ми купуємо масло і фільтр, абсолютно забуваючи про ущільнювальному кільці під зливною пробкою. В подальшому масло буде випливати з зливної пробки, де або зовсім відсутня, або використовується старий ущільнювач, що не забезпечує необхідну герметичність.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Неправильна установка масляного фільтра

Часто автовласники і майстри при виконанні сервісу нещільно закручують масляний фільтр, що і призводить до появи протікання, через які може піти до літра олії і більше. У підсумку, мотор довгий час попрацює суходолом, це сприяє швидкому зносу двигуна, причому всіх таких проблем можна було б уникнути, правильно закручуючи масляний фільтр, використовуючи для цієї мети спеціальної ключ, що дозволяє вимірювати і регулювати зусилля при затягуванні фільтруючих елементів.

 

Фільтр слід використовувати при масляному сервісі оригінальний, зазвичай вони в комплекті поставки мають всі необхідні прокладки, що істотно спрощує виконання обслуговування двигуна. А ось заощадивши на такому масляному фільтрі, в подальшому потрібно буде вирішувати проблеми зі змазкою, яка не буде правильно очищатися, що сприяє швидкому зносу і закоксовки двигуна.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Нещільно закручена зливна пробка

Також часто нещільно закручують зливну пробку, з-під якої починає активно підтікати масло. Причому масло може підтікати виключно в русі, тому як-небудь визначити такі несправності у мотора буде вкрай складно. Щоб уникнути таких проблем, необхідно перевіряти наскільки добре закручена пробка, навіть якщо ви всі роботи довіряєте фахівцям в сервісі, а не виконуєте їх самостійно.

6 фатальних помилок при заміні моторного масла

Нещільно закручена пробка горловини

Нещільно закручена кришка горловини також може привести до різного роду несправностей. Через неї не тільки підтікає масло, але і створюється неправильне тиск в системі, від чого може вийти з ладу клапан рециркуляції газів, що призводить до необхідності звертатися в сервіс і проводити дорогий і складний ремонт двигуна. Щоб уникнути таких проблем, необхідно щільно закручувати пробку заливної горловини, причому їх рекомендують міняти кожні 100 тисяч кілометрів, що дозволяє забезпечити правильну роботу двигуна автомобіля.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner