Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3257 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Правильна експлуатація автомобіля з механічною коробкою передач дозволить не тільки уникнути різного роду несправностей трансмісії, але і дасть можливість істотно скоротити витрату палива. При цьому автовласники часто сперечаються про те, як правильно використовувати авто на механіці, потрібно спускатися з гірки на передачу або включаючи нейтралку. Поговоримо детальніше про те, як правильно кататись на механіці під гірку.

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Переваги механічних коробок передач

Ще двадцять років тому найбільшою популярністю користувалися механічні коробки передач, які були універсальні і практичні у використанні. Навіть сьогодні, коли з'явилися функціональні АКПП, перевірена часом механіка також актуальна і користується попитом у покупців нових автомобілів.

Основними перевагами таких механічних трансмісій є відмінна надійність, практичність автомобіля, простота конструкції, легкість обслуговування і ремонту. Якщо коробки автомат обов'язково зажадають якісного обслуговування і частого ремонту, то механіка здатна прослужити протягом багатьох років, не доставляючи будь-яких турбот їх власникам. Потрібно лише пам'ятати про певні правила використання такого автомобіля, що дозволить уникнути збільшеного витрати палива і появи характерних несправностей.

Використовуємо накат на механіці: включаємо передачу або котимося на нейтралці

Як правильно котитися з гори на механіці

У минулому В автошколах інструктори незмінно вчили водіїв рухатися накатом, виключно включаючи нейтраль. Справа в тому, що в минулому використовувалися карбюраторні мотори, які не відрізнялися достатньою стабільністю роботи. У підсумку, на передачу при відпущеної педалі газу такі двигуни при мінімальному навантаженні могли просто стихнути, що було вкрай небезпечно при високій швидкості автомобіля.

Проте сьогодні практично всі без винятку двигуни мають повністю автоматичне управління, яке попереджає нестабільну роботу на низьких обертах. Відповідно, навіть повністю відпустивши педаль газу при русі накатом, ми не ризикуємо стихнути, що б призвело до відключення гідропідсилювача керма і істотного зниження ефективності гальмівної системи. Тому такі рекомендації по обов'язковому включенню нейтралки під час накату залишилися в минулому.

 

Часто можна почути рекомендації досвідчених автовласників, які радять включати нейтралку при русі під гірку, нібито стверджуючи, що подібне дозволяє істотно скоротити витрату палива. Дійсно, на старих карбюраторних автомобілях це дозволяло дещо скоротити споживання бензину, який витрачався на роботу двигуна під навантаженням на передачу. Однак у інжекторних авто принцип роботи холостого ходу буде дещо іншим, відповідно мінімальний витрата бензину досягається при русі накатом з включеною передачею, але не на нейтралці.

Також слід правильно використовувати автомобілі з механічною коробкою передач при русі накатом в складних погодних умовах. Більшість інструкторів по безпечному управлінню автомобілем взагалі не рекомендують користуватися нейтральною передачею в ожеледь або сильний сніг. Включивши нейтралку на такому слизькому покритті, ми незмінно ризикуємо відправити машину в занос, скорегувати який буде просто неможливо. Тому взимку, якщо потрібно скотитися з гірки, то слід все ж залишити включеної передачу, що дозволить зробити керування машиною більш безпечним і правильним.

Як правильно на механіці котитися під гірку: «нейтралка» або «на швидкості»?

Підіб'ємо підсумки

У минулому вважалося, що на механічній коробці передач для економії палива слід використовувати накат, незмінно активуючи при цьому нейтральну передачу. Однак сучасні інжекторні двигуни не вимагають подібного, у них навпаки може відзначатися підвищена витрата палива, якщо автовласник зловживає використанням нейтралки. Також потрібно пам'ятати про те, що слід уникати включення нейтралки на механіці в зимовий час року в складних погодних умовах.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner