Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Автоматичні коробки передач сьогодні представлені як стандартними гидротрансформаторными АКПП, так і роботизованою трансмісією. Ці коробки передач мають суттєві відмінності як у своїй конструкції, так і в подальшій експлуатації автомобіля. Вважається, що гідротрансформатор буде більш надійним, ніж робот, тому більшість потенційних автовласників вважають за краще вибирати звичайної машини з АКПП, а не з роботом або варіатором. Поговоримо детальніше про те, у чому відмінності таких роботизованих і гидротрансформаторных коробок передач.

Чим відрізняються гидротрансформаторные автомати від роботизованих коробок

Відмітні особливості робота і гідротрансформатора

Класичні коробки автомат з гідротрансформатором з'явилися близько 50 років тому. Такі трансмісії були покликані спростити експлуатацію машин, позбавивши водія від необхідності постійно вичавлювати зчеплення і вручну вибирати швидкості. За роботою таких АКПП стежила автоматика, яка визначала поточні показники оборотів двигуна і швидкість машини, і в залежності від цього вибирала конкретну щабель.

Роботизовані коробки передач спочатку використовувалися в світі автоспорту, а в подальшому почали впроваджуватися і в серійне автомобілебудування. Основне їх призначення - зробити перемикання швидкостей максимально плавним, проте такі вимоги істотно ускладнили конструкцію, що призвело до появи різного роду поломок. Сьогодні великі автовиробники намагаються розробляти свої власні моделі роботизованих КПП, які встановлюються на машини преміум-класу, так і на бюджетні авто.

Основні відмінності гідротрансформаторною АКПП від робота

Основною відмінною особливістю АКПП від робота є динаміка автомобіля і плавність ходу. За рахунок більш складної конструкції і просунутої автоматики робот дозволяє краще реалізовувати динамічні характеристики двигуна, забезпечуючи при цьому максимально плавне перемикання передач, які практично не відчуваються водієм і пасажиром. У плані динаміки такі авто з роботом будуть навіть перевершувати машини, які оснащені звичайними механічними коробками передач.

Ще однією істотною відмітною особливістю такої трансмісії є необхідність на роботі часто активувати нейтральну щабель, особливо коли водій на 30 секунд і більше зупиняється на світлофорі або в пробці. Спочатку переводити селектор в режим нейтраль потрібно було вручну, однак у подальшому цю роботу стала виконувати автоматика, яка дещо спростила експлуатацію машини. Необхідно подібне для попередження навантаження на КПП, виключаючи пошкодження зчеплення та інших життєво важливих вузлів на роботизованою автоматичній коробці.

Основні відмінності гідротрансформаторною АКПП від робота

Багато АКПП з гідротрансформатором мають так званий повзучий режим, коли коробка, будучи на Драйві, навіть без натискання на педаль газу передає невеликий крутний момент на провідні колеса, і автомобіль починає рух. Фактично, водієві потрібно лише відпустити педаль гальма, після чого машина відразу почне повільно рухатися вперед. Подібне вкрай зручно в пробках, все що потрібно зробити водієві - це просто відпускати гальма або затискати його при необхідності зупинки машини. Тоді як на роботі такий повзучий режим відсутній, відповідно потрібно не тільки відпускати гальма, але і натискати на педаль газу.

Роботизированные трансмиссии имеют более сложную конструкцию, что отрицательно сказывается на показателях надежности. Несмотря на все заявления автопроизводителей о том, что они смогли создать по-настоящему надёжный и беспроблемный в эксплуатации роботизированный автомат, все же по этому показателю такая трансмиссия не дотягивает до классического гидротрансформатора. В итоге, не редкость необходимость выполнения капитального ремонта уже на пробеге в 150 000 километров. Це істотно збільшує витрати автовласника, коли такі роботи на гідротрансформаторі будуть потрібні при пробігах в 250-300 тисяч кілометрів.

Основні відмінності гідротрансформаторною АКПП від робота

Старые роботы, которые появились в середине двухтысячных годов, имели многочисленные глюки электроники, их прошивки не были оптимизированы для использования в условиях большого города. В пробках или же при необходимости резких ускорений робот мог быть чрезмерно задумчивым, автомобиль, что называется тупил, а машина медленно разгонялась, после чего происходил сильный рывок. Все это делало управление автомобилем вовсе опасным. Однако в последующем управляющая автоматика была улучшена, а сегодня подобные проблемы полностью решены.

Основные отличия гидротрансформаторной АКПП от робота

Підіб'ємо підсумки

Якщо говорити про відмінності робота від автомата, слід зазначити плавність ходу і кращу динаміку, необхідність постійної активації на роботі нейтральній передачі, а також відсутність у такої трансмісії повзе режиму. За даними статистики, гидротрансформаторная АКПП все ж надійніше роботизованою, тому не дивно, що вона користується сьогодні найбільшою популярністю у покупців.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті