З яких причин сайлентблоки важелів підвіски починають скрипіти і чи потрібно при цьому ремонт?
З яких причин сайлентблоки важелів підвіски починають скрипіти і чи потрібно при цьому ремонт?
Автовласники зі стажем знають, що наявність в підвісці сторонніх звуків може свідчити про появу тих або інших несправностей. У подібному випадку необхідно якомога швидше звертатися в сервіс і виконувати ремонт автомобіля. Поговоримо детальніше про те, з яких причин з'являється скрип сайлентблоків важеля. Чи слід у такому разі відразу ж звертатися в сервіс або ж такі матеріали можуть скрипіти при підвищеній вологості.
Істотне навантаження на підвіску
З урахуванням не надто якісних російських доріг, не доводиться дивуватися тому факту, що підвіска на автомобілях розбивається чи не першою, часто вимагаючи ремонту. Фахівці рекомендують автовласникам самостійно виконувати огляд підвіски на ямі або підйомнику, що дозволить оперативно виявити наявні несправності, не запустивши їх і усунувши на початковій стадії поломки.
У процесі експлуатації автомобіля необхідно обов'язково прислухатися до різних сторонніх звуків, які можуть лунати з району коробки передач, двигуна і підвіски. Поява скрипу сайлентблоків є підставою для звернення в сервіс. Найчастіше це критичний знос матеріалів, які необхідно якомога швидше замінити.
Основні причини несправностей
Основною причиною несправностей і появи скрипу сайлентблоків є їх фізичний знос. В процесі експлуатації на сайлентблоки припадають значні навантаження, особливо з урахуванням розбитих російських доріг. У таких умовах навіть самі надійні запчастини швидко виходять з ладу, вимагаючи своєчасної заміни.
Потрібно розуміти, що поява скрипу сайлентблоків не завжди буде говорити про їх знос і необхідність заміни. Наприклад, такі неприємні звуки можуть з'явитися невдовзі після ремонту підвіски і встановлення нових втулок. Вони можуть притиратися один до одного, а буквально через кілька сот кілометрів такі неприємні звуки повністю проходять. У подібному випадку можна порекомендувати автовласникам обробити сайлентблоки спеціальними спреями, що дозволяє повністю вирішити проблеми з неприємним скрипом.
Якщо в результаті виконання діагностики вдалося встановити істотний знос втулок, в подібному випадку зволікати з ремонтом не слід. Чим довше автовласник тягне з таким відновленням автомобіля, тим у подальшому складніше і дорожче виконувати перебирання підвіски. Змінюються сайлентблоки парою, причому рекомендується використовувати якісні та оригінальні запчастини.
Лише при використанні оригінальних запчастин можна гарантувати максимально можливу довговічність виконаної роботи. Сайлентблоки і інші елементи підвіски в подібному випадку довго не будуть вимагати заміни, не надаючи яких-небудь клопоту автовласникові. А ось недорогі китайські запчастини будуть нееластичними, поява сторонніх неприємних звуків можливо у них буквально через кілька тисяч кілометрів пробігу, що змушує автовласника знову звертатися в сервіс за ремонтом.
Підіб'ємо підсумки
Поява скрипу сайлентблоків є підставою для автовласника як можна швидше звернутися в сервіс. Найчастіше причиною таких несправностей є фізичний знос матеріалу, який вимагає оперативної заміни. Лише в рідкісних випадках поява неприємного скрипу може пояснюватися використанням неякісних запчастин або ж їх притиранням один до одного. Пам'ятайте про те, що економити на ремонті не слід, чим раніше ви звернетеся в сервіс і виконайте відновлення автомобіля, тим дешевше відремонтувати вашу машину.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті