Чому в фарах утворюється конденсат: 5 основних причин
Чому в фарах утворюється конденсат: 5 основних причин
При експлуатації автомобіля з'являються не тільки проблеми з перегоріли лампочками в фарах, але і оптика може, що називається потіти, коли на склі зсередини фар з'являється конденсат. Поговоримо детальніше про те, чому ж утворюється в фарах конденсат і як вирішити подібні проблеми.
Поява конденсату після миття
Якщо такий конденсат у фарах з'являється після мийки автомобіля, то подібне свідчить про порушення герметичності фари, в результаті чого всередину потрапляє насичене вологою повітря. Щоб вирішити таку проблему необхідно буде відкрити капот, після чого почекати близько 20 хвилин. Зазвичай цього часу достатньо, щоб весь конденсат випарувався, і більше до наступного миття подібні проблеми турбувати автовласника не будуть.
Постійна поява конденсату
Якщо конденсат у фарах вашого автомобіля з'являється постійно, то в такому разі необхідно бити тривогу, так як така підвищена вологість може привести не тільки до істотного погіршення освітлення дороги, але і зазначаються несправності оптики, після чого автовласника будуть очікувати суттєві витрати на ремонт. Із-за постійного конденсату в фарах збільшується ймовірність короткого замикання, що здатне не тільки вивести з ладу блок керування фарами, але і призвести до займання автомобіля.
Також при тривалому знаходженні конденсату всередині фари відзначається вихід з ладу металевих елементів світлотехніки. З'являється корозія і окислення, після чого лампочки руйнуються раніше часу, потрібна їх заміна, що істотно збільшує витрати автовласника. Тому необхідно визначити причини, за якими на поверхні плафона осідає конденсат.
Причини появи конденсату в фарах
Прийнято виділяти кілька основних причин появи конденсату в фарах автомобіля:
1. Забилися вентиляційні канали фар.
2. Пошкодження герметичного шару, що знаходиться між корпусом і склом.
3. Тріщини скла.
4 Порушення герметичності використовуваної проводки.
5. Тріщини і відколи самої фари.
Як ви можете бачити, існує безліч причин, за якими з'являється конденсат всередині фари. В окремих випадках це навіть конструктивні особливості світлотехніки, виробник міняв їх по гарантії або ж давав рекомендації, як усунути такі проблеми. У кожному конкретному випадку ремонт та усунення подібних несправностей буде відрізнятися, в залежності від типу освітлювального приладу і конкретних поломок.
При наявності серйозних пошкоджень корпусу часто потрібна заміна фари. Причому фахівці рекомендують міняти їх парою, так як в подібному випадку вдається забезпечити однаковий рівень освітлення дороги з лівої фари в темний час доби. В крайньому випадку можна виконати полірування фар, відновивши їх первісну прозорість. У останньому випадку автовласник отримує можливість істотно заощадити на такому ремонту.
Підіб'ємо підсумки
Якщо всередині фари з'являється конденсат, то подібне свідчить про втрату герметичності світлотехніки. Якщо таке відзначається лише після миття машини, то все, що необхідно буде зробити, - це підняти капот і просушити фари півгодини і більше. Однак, якщо конденсат утворюється постійно, то необхідно бити тривогу, виконувати перевірку світлотехніки і усувати наявні несправності.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті