Про які несправності говорять високі обороти «холостого ходу»?
Про які несправності говорять високі обороти «холостого ходу»?
Високі обороти холостого ходу двигуна - це поширена проблема, з якою стикаються багато автовласників. Поговоримо детальніше про причини подібного, розповімо вам, як виконується діагностика і можливий ремонт двигуна. Якщо ви помітили, що автомобіль тримає високі оберти холостого ходу, то необхідно якомога швидше звернутися в сервіс, провести кваліфіковану діагностику мотора і виконати його ремонт.
Чим загрожує збільшення холостих обертів двигуна
Збільшення холостих обертів двигуна істотно підвищує навантаження на силовий агрегат, мотор починає споживати більше палива, що позначається на витратах автовласника. Може відзначатися збільшення робочої температури двигуна, в результаті чого відбувається швидкий знос мотора. Також автовласник може зіткнутися з необхідністю виконувати дорогий ремонт силового агрегату, в тому числі змінювати неструнку від перегріву кришку головки блоку циліндрів.
Збільшення холостих обертів незмінно позначається на параметрах вихлопу. Не тільки зростає навантаження на каталізатор, але й погіршуються екологічні показники вихлопу, що може призвести до отримання суттєвих за своїм розміром штрафів автовласником. Щоб уникнути подібних проблем і не запустити такі несправності, слід правильно визначати причину збільшення оборотів холостого ходу, не допускаючи серйозні поломки.
Причини збільшення холостих обертів
У випадках засмічення повітряного фільтра підвищується протитиск в системі, в циліндри надходить перезбагачена суміш, в результаті чого збільшуються обороти і росте витрата палива. Профілактикою таких несправностей стане регулярна заміна повітряного фільтра. Така робота виконується на пробігах, зазначених автовиробником у документації до машини.
Можливою причиною збільшення оборотів холостого ходу є поломки регулятора холостого ходу. Причому таке регулювання може бути реалізована в двигуні за рахунок різних способів, у тому числі за рахунок зміни інтенсивності подачі палива, з допомогою відкриття дросельної заслінки, кроковим двигуном або ж клапаном байпасом. Щоб точно визначити несправність регулятора проводиться поглиблена комп'ютерна діагностика.
Також холості оберти можуть збільшуватися через несправність температурного датчика двигуна. Зазвичай цей датчик передає в загальний блок управління дані про температуру холодного двигуна, після чого ЕБУ приймає рішення збагатити суміш для стабільної роботи мотора. Якщо в мізки машини не надходять дані від такого температурного датчика двигуна, ЕБУ усереднює показники паливної суміші, незмінно підвищуючи обертів для стабільної роботи двигуна.
Неправильний кут запалювання також може привести до нестабільної роботи двигуна, у якого або збільшуються, або зменшуються обертів. У подібному випадку необхідна регулювання системи ГРМ. Це досить складна робота, яка має відповідну вартість. Часто причиною подібних проблем є некваліфікована заміна ременя ГРМ, тому економити на такому сервісі не слід.
Поломки витратоміра повітря
Витратомір повітря відповідає за правильне приготування паливно-повітряної суміші, від чого безпосередньо залежить частота обертання коленвала. Для визначення таких поломок виконується комп'ютерна діагностика або ж використовуються спеціальні вимірювальні прилади.
Несправності форсунок
При забрудненні форсунок з'являються проблеми з уприскуванням, що сприяє збільшенню оборотів холостого ходу. Основною причиною таких несправностей є використання не дуже якісного палива. Автовласникові слід в цілях профілактики використовувати різні присадки в паливо, а при наявності таких ознак поломок виконувати ультразвукове очищення форсунок.
Підіб'ємо підсумки
Існує кілька основних причин збільшення оборотів холостого ходу, це проблеми з повітряним фільтром, поломки температурних датчиків і витратоміра повітря, неправильний кут запалювання і забруднення форсунок. У подібному випадку необхідна поглиблена діагностика, а автовласникові слід звертатися в майстерні вже при появі перших симптомів несправностей.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті