Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3355 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Як часто слід «смажити» на машині, щоб прочищати двигун від відкладень?

Як часто слід «смажити» на машині, щоб прочищати двигун від відкладень?

Як часто слід «смажити» на машині, щоб прочищати двигун від відкладень?

Як часто слід «смажити» на машині, щоб прочищати двигун від відкладень?

Якщо автовласник практикує спокійне і розмірене їзду, то всередині мотора незмінно з'являються різні відкладення, видалити які на ранніх етапах забруднення не складе особливої праці. Щоб позбутися від таких забруднень слід поїздити на автомобілі з максимально можливими оборотами двигуна, що дозволяє прочистити силовий агрегат, позбавляючи від необхідності в подальшому виконувати дорогий ремонт двигуна. Багатьом автовласникам незрозуміло, як часто потрібно «смажити» на автомобілі, щоб не зносити машину, але при цьому забезпечити відповідну очищення двигуна від різних забруднень.

Як часто слід «смажити» на машині, щоб прочищати двигун від відкладень?

Правильна експлуатація двигуна

Більшість автомеханіків рекомендують при управлінні автомобілем практикувати спокійний і розмірений стиль управління, не розкручуючи двигун до червоної зони, а тримати стрілку тахометра в 2-3 тисяч обертів двигунів, що працюють на бензині. Саме в цьому діапазоні оборотів коленвала мотор якісно змащується, на нього знижується навантаження, відповідно виключено передчасний вихід з ладу мотора, а також проблеми зі змазкою.

Однак, як би правильно і акуратно автовласник не звертався з машиною, все ж усередині двигуна будуть з'являтися різні сажеві відкладення, які поступово тверднуть і позбутися від яких в подальшому буде вкрай складно. Видалити такий тільки з'явився наліт і відкладення не складе праці. У подібному випадку не потрібно навіть використовувати якусь хімію для промивки двигуна, все що потрібно буде зробити, це підвищити обороти двигуна і зрідка «смажити» на машині.

 

Якщо автовласник рідко, що називається «смажить» на своїй машині, це призводить до появи усередині мотора закоксовки, знижується динаміка автомобіля, збільшується витрата масла, також з'являються проблеми з тиском в циліндрах. У таких запущених випадках відновити мотор можна буде виключно розкривши двигун і провівши капітальний ремонт силового агрегату. Чи варто говорити, що витрати на таку роботу будуть вкрай високі, при цьому правильно експлуатуючи машину, можна видаляти такі шлаки тільки за рахунок одного підвищення оборотів двигуна.

На високих оборотах відбувається очищення тонких масляних каналів, а саме вони зазвичай першими забиваються сажею і неякісним маслом. При підвищеному навантаженні в камері згоряння збільшується температура, тому від металевої поверхні відходять всі тверді відкладення, які в подальшому виводяться через вихлопну систему. Також відбувається очищення каталізатора і всіх банок у вихлопній системі, що попереджає обгорання нейтралізатора газів.

Ефективна прочищення двигуна, розкручуванням мотора до високих обертів?

Як часто слід «смажити» на автомобілі?

Єдиної думки у автовласників як часто слід проводити таку очистку мотора високими оборотами, на сьогоднішній день немає. Справа в тому, що розкручування двигуна до максимуму одночасно корисно для силового агрегату, так як це видаляє наявний сажовий наліт, але і може призвести до певних проблем. Справа в тому, що на максимумі навантаження мотор починає погано змазуватися, відповідно з'являється його передчасний знос, що також вкрай шкідливо для силового агрегату.

Більшість фахівців рекомендують виконувати таку очистку мотора шляхом підвищення оборотів виключно на трасі, але ніяк не в місті під час заїздів і різких стартів зі світлофора. Останнє не тільки загрожує штрафом або серйозних дорожньо-транспортною пригодою, але і часто виконується на недостатньо прогрітому двигуні, для якого високі обороти будуть згубними. Розкручувати мотор до максимуму і «смажити» на автомобілі слід не рідше одного разу на місяць. Зовсім необов'язково розганятися для цього до 200 км/год і більше, можна тримати такі високі обороти на третій або четвертій передачі, коли швидкість складе 120-130 км/ч.

Підіб'ємо підсумки

В процесі експлуатації автомобіля всередині двигуна і вихлопної системи будуть утворюватися різні невеликі відкладення, видалити які спочатку не складе праці. Для цього рекомендується раз в місяць на прогрітій машині гарненько розганятися на своєму автомобілі, розкручуючи двигун до максимуму. Таке очищення краще всього проводити на заміській трасі, максимальний пробіг при цьому становить близько 5 кілометрів, а така очистка виконується не рідше одного разу на місяць.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner