Три поширені помилки, які призводять до швидкого зносу і разрушеию гальмівних дисків
Три поширені помилки, які призводять до швидкого зносу і разрушеию гальмівних дисків
Багато автовласників неправильно експлуатують машини і не обслуговують гальма, що призводить до проблем з управління авто, а, в кінцевому рахунку, через поломку гальм відбуваються серйозні дорожньо-транспортні пригоди. Розповімо вам про трьох поширених помилках автомобілістів, які призводять до швидкого зносу гальм.
Часті гальмування в калюжах
Після проливних дощів на дорогах з'являються величезні за своїми розмірами калюжі, потрапивши в яку і різко загальмувавши, можна вивести з ладу дорогий гальмівний диск. Його заміна обійдеться автовласникові в солідну суму. Справа в тому, що при гальмуванні безпосередньо в калюжі диск від перегріву і суттєвої різниці температури починає деформуватися, в подальшому відновити його не представляється можливим. При цьому міняти такі елементи потрібно попарно.
При цьому будь-якої шкоди від того, якщо спочатку різко загальмувати, а лише після цього, відпустивши відповідну педаль, в'їхати в калюжу, не зазначається. Справа в тому, що в подібному випадку гальмівний диск охолоджується рівномірно, відповідно не відбувається його термічна деформація, а, отже, не потрібно незабаром застосовувати такі деталі і проводити дорогий ремонт автомобіля.
Зупинка з перегрітими дисками
Конструкція автомобільних гальм така, що максимальне охолодження здійснюється під час руху, саме тому зупинятися з перегрітими дисками не рекомендується. У подібному випадку пошкоджуються всі елементи гальмівної системи, тоді як таких проблем можна було б уникнути, проїхавши в спокійному режимі після різкого екстреного гальмування буквально 200-300 метрів. Такого пройденої відстані буде достатньо, щоб вентильовані гальма охололи, виключивши при цьому наступну термічну деформацію металевих елементів.
Вижимання гальм при перегрітих дисках
Часто при експлуатації авто в місті в умовах пробок нам доводиться постійно гальмувати і розганятися, це призводить до серйозного нагрівання дисків, а якщо в подібному випадку зупинитися, наприклад у світлофора або в пробці і затиснути відповідну педаль гальма, то в подібному випадку зношування дисків істотно збільшується. В місцях дотику колодок і гальмівних дисків не відбувається охолодження металу, відповідно з-за різниці температур відзначається жолоблення, усунути яке в подальшому не представляється можливим.
Якщо доводилося різко гальмувати і вже відзначається зниження ефективності уповільнення автомобіля, то зупинившись в пробці або на світлофорі, краще всього заглушити мотор і включити на механіці швидкість або відповідний режим паркінгу на автоматі. Буквально за 30-40 секунд диски трохи охолонуть, а, як тільки загориться зелений, слід швидко завести машину і продовжити рух.
Правильний догляд за гальмівними дисками
Правильний догляд за гальмівною системою автомобіля передбачає своєчасну заміну колодок і стершихся дисків. Автовласникові слід уникати різких гальмувань в підлогу, в особливості не потрібно затискати педаль гальма і зупинятися з такими нагрітими до високих температур дисками. Також необхідно своєчасно міняти гальмівну рідину, що і забезпечує правильну роботу всієї системи з ефективним уповільненням автомобіля.
Змінюючи колодки і гальмівні диски, перевагу слід віддавати виключно оригінальних запчастинах або ж деталей, які виконані добре себе зарекомендували виробниками. В цьому випадку можна буде попередити передчасний знос або ж термічну деформацію таких металевих елементів.
Підіб'ємо підсумки
Водієві, щоб продовжити термін служби гальм, не слід гальмувати безпосередньо в калюжі, а також зупинятися після різких екстремальних гальмуванні або ж з розігрітими гальмами утримувати автомобіль нерухомим за рахунок натиснутій педалі гальма. Пам'ятайте також і про обов'язкове обслуговування і сервіс автомобіля, заміні колодок і дисків, гальмівної рідини і використання для цієї роботи якісних і оригінальних запчастин.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті