Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2775 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Обов'язково виконувати повну або можна зробити часткову заміну масла в АКПП?

Обов'язково виконувати повну або можна зробити часткову заміну масла в АКПП?

Обов'язково виконувати повну або можна зробити часткову заміну масла в АКПП?

Обов'язково виконувати повну або можна зробити часткову заміну масла в АКПП?

Стан автоматичної трансмісії, в тому числі відсутність серйозних поломок буде залежати від якості трансмісійної рідини. В олії в процесі експлуатації можуть накопичуватися продукти зносу, що призводить до згоряння фрикціонів і забруднення гідроблоку. Саме щоб продовжити термін служби трансмісії і виключити необхідність виконання її дорогого ремонту слід проводити заміну масла в АКПП.

Обов'язково виконувати повну або можна зробити часткову заміну масла в АКПП?

Складності сервісу коробки передач

На відміну від обслуговування мотора, процедура заміни мастила в коробках автомат представляє певну складність. Щоб провести повну заміну трансмісійної рідини необхідно не тільки фізично злити її з картера, але і демонтувати піддон, замінити всі фільтри і провести інші додаткові роботи. У підсумку, багато автовласників вирішуються лише на часткову заміну масла в коробці передач, що, на їхню думку, дозволяє також попередити поломку цього сайту.

При цьому єдиної думки як у автовласників, так і майстрів, про те, чи варто змінювати частково масло в коробці передач на сьогоднішній день немає. Автовиробник часто стверджує, що мастило в АКПП залита на термін служби, і міняти її не потрібно. Однак, насправді такі роботи краще всього виконувати кожні 50-70 тисяч кілометрів пробігу, що дозволить попередити необхідність заміни комплектом фрикціонів або проведення дорогої і складної процедури по відновленню гідроблоку і соленоїдів.

Якщо ж автовласник нехтує такою роботою, не міняє масло в коробці передач, при цьому він віддає перевагу агресивний стиль керування автомобілем, в кінцевому рахунку, в олії з'являється горілий запах, рідина втрачає свій первісний колір і характеристики, з'являються проблеми з гідротрансформатором і гидроблоком. В подальшому передчасний знос просто вб'є коробку передач, яка прослужить від сили 150 тисяч кілометрів пробігу.

Переваги і недоліки повної або часткової заміни масла в коробці-автомат

Повна і часткова заміна масла в АКПП

Найпростіше виконати часткову заміну трансмісійної рідини, для чого майстри, загнавши машину на естакаду або підйомник, просто відкручують зливну пробку і чекають стікання олії. Зазвичай при подібному способі обслуговування трансмісії виходить близько 60 відсотків рідини, але при цьому провести заміну фільтрів або очистити магніт, призначений для уловлювання металевої стружки, буде неможливо.

Провести повну заміну масла в автоматі можна винятково за допомогою спеціалізованого обладнання. Такі установки створюють підвищений тиск всередині АКПП, прибираючи старе масло з гідроблока, гідротрансформатора і інших вузлів. Також при подібному способі обслуговування АКПП істотно збільшується витрата дорогої трансмісійної рідини. Відповідно, якщо в картер АКПП входить 8 літрів, в загальній складності для промивання всієї системи буде потрібно додатково близько 5 літрів АТФ-рідини.

 

Безперечною перевагою часткової заміни масла в коробці є істотне скорочення витрат автовласника, при цьому хоч і не повністю, але частково оновлюється трансмісійна рідина, що попереджає забруднення основних вузлів і необхідність дорогого ремонту. У той же час необхідно розуміти, що з-за забитих фільтрів істотно погіршується ефективність змащування коробки передач, а металева стружка та інші відкладення в подальшому швидко опиняються в такому маслі, що і призводить до передчасного зносу трансмісії.

Фахівці рекомендують все ж чергувати часткову і повну заміну масла, що одночасно дозволяє дещо скоротити витрати автовласника на обслуговування машини, при цьому можна бути впевненим у якості використовуваної трансмісійної рідини, яка не буде забруднена продуктами зносу і дрібною стружкою від гідротрансформатора і інших металевих елементів. Також можна через нетривалий час після часткової заміни масла провести огляд трансмісії і, якщо в АТФ-рідини буде виражений горілий запах або ж металева стружка, то слід виконати такий сервіс ще раз.

Підіб'ємо підсумки

При експлуатації автомобіля незмінно потрібно виконувати заміну трансмісійної рідини, при цьому таке масло може змінюватися повністю або частково. Кожна з таких технологій виконання сервісних робіт має свої певні переваги і недоліки. При повній заміні істотно збільшуються витрати автовласника, а лише частково зливаючи АТФ-рідина, повністю провести очищення важкодоступних місць буде неможливо, та і якість масла швидко погіршується.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner