З якою силою треба закручувати кришку на розширювальному бачку?
З якою силою треба закручувати кришку на розширювальному бачку?
Загальновідомо, що від правильності роботи системи охолодження безпосередньо залежить безпроблемність експлуатації двигуна і відсутність серйозних поломок двигуна. При цьому досвідчені автовласники знають, що потрібно правильно закручувати кришку в розширювальному бачку, затискаючи її максимально сильно, що дозволяє виключити протікання антифризу, який буде розширюватися при збільшенні температури. Поговоримо детальніше про те, як туго слід закручувати кришку в розширювальному бачку і чому це важливо знати кожному автовласнику.
Особливості функціонування системи охолодження автомобіля
Більшість модифікацій сучасних автомобілів мають рідинну систему охолодження двигуна, в якій температура мотора підтримується за рахунок постійно циркулює в спеціальних каналах антифризу. Рідина проходить через радіатор, де швидко охолоджується. Тим самим вдається уникнути перегріву і термічної деформації двигуна. Автовласникові необхідно забезпечити правильну роботу всіх елементів системи охолодження, в тому числі помпи, вентилятора, термостата, радіатора і ряду інших елементів.
Неодмінним атрибутом рідинної системи охолодження двигуна є розширювальний бачок, який виконує відразу декілька функцій. В першу чергу це можливість брати на себе підвищений тиск розширюється рідини, що відзначається при зростанні температури антифризу. Без такого бачка рідини при її розширенні було б просто нікуди йти, і вона розірвала б радіатор і патрубки. Вкрай важливо стежити за рівнем антифризу в системі, попереджаючи пошкодження пластикового бачка і використовувати якісні кришки, що дозволяє забезпечити необхідну герметичність всієї системи.
У кришці бачка є спеціальний клапан, що дозволяє підтримувати правильний тиск в системі, зазвичай становить 1,1-1,5 атмосфери. Як тільки двигун заводиться, а температура охолоджуючої рідини збільшується, в системі підвищується тиск, який стравлюється через клапан. Якщо ж клапан виходить з ладу, в системі зростає тиск, що призводить до пошкодження патрубків і появі протікання антифризу.
Слід туго закручувати кришку розширювального бачка
Єдиної думки у автовласників про те, чи слід максимально туго закручувати кришку бачка, на сьогоднішній день немає. Хтось стверджує, що її слід затягувати максимально сильно, зайве тиск буде стравлювати через клапан, при цьому виключаються протікання антифризу з нещільно закрученого різьбі. У окремих виробників є спеціальні стопори, які не дозволяють сильніше закручувати кришку, попереджаючи її пошкодження.
На більшості іномарок, які мають якісні кришки з правильно функціонуючим клапаном, закручувати їх необхідно максимально туго, до спрацьовування спеціального обмежувача. А ось на вітчизняних автомобілях досвідчені автовласники все ж рекомендують не зволікати кришку до максимуму, що дозволяє попередити пошкодження всієї системи високим тиском.
На багатьох вітчизняних автомобілях можуть використовуватися не надто якісні кришки розширювальних бачків, в яких клапан виходить з ладу буквально через кілька місяців використання автомобіля. В результаті, він не стравлює зайве тиск, що призводить до розриву бачка розширення або зовсім до пошкодження радіатора. Щоб виключити подібне рекомендується не затягувати до кінця різьблення, що дозволяє таким чином стравлювати тиск, попереджаючи появу серйозних поломок автомобіля.
Підіб'ємо підсумки
На більшості іномарок рекомендується затягувати кришку розширювального бачка максимально сильно, при цьому тиск, що зростає по мірі прогріву охолоджуючої рідини, стравлюється через клапан в самій кришці. А ось на вітчизняних авто, де можуть відзначатися певні проблеми з роботами такого клапана, рекомендується все ж не до кінця закручувати таку пробку, що попереджає появу серйозних поломок автомобіля, зменшуючи в подальшому витрати автовласника на ремонт і відновлення його машини.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті