Обов'язково міняти прокладку на зливний пробці піддону при заміні масла в двигуні?
Обов'язково міняти прокладку на зливний пробці піддону при заміні масла в двигуні?
Багато автовласників, виконуючи сервісне обслуговування двигуна автомобіля своїми руками, стикаються з необхідністю заміни прокладки зливної пробки картера. Багатьом з нас здається, що заміна такого прогумованого ізолятора абсолютно зайва робота. У підсумку, у подальшому з'являються певні проблеми з експлуатацією автомобіля, а з продірявився прокладки починає активно сочитися масло. Поговоримо детальніше про те, чи потрібно змінювати таку прокладку зливної пробки при кожній заміні масла.
Типи прокладок пробки картера
В даний час на сучасних автомобілях використовується два типу прокладки пробок картера, які можуть виконуватися з міді і гуми. Кожен з цих матеріалів має свої певні переваги і недоліки. Гумові прокладки відрізняються доступною вартістю, вони універсальні і забезпечують хорошу гідроізоляцію картера, попереджаючи протікання масла. Окремі виробники використовують на своїх автомобілях мідні пробки, які також можуть виконуватися з латуні і інших м'яких металів.
Основне призначення такої прокладки пробки картера – це гідроізоляція зливного отвору, що виключає протікання масла. Автовласникові необхідно розуміти, що в процесі експлуатації на такий ізолятор доводиться підвищене навантаження, картер може нагріватися до температури 100 градусів і більше, відповідно, вже через 10-15 тисяч кілометрів пробігу гума дубіє, а металеві пробки починають втрачати свою герметичність і пропускають масло.
Необхідність заміни ущільнювальних кілець
Регулярність заміни таких ущільнювальних кілець і прокладок вказується в інструкції з експлуатації автомобіля. У теж час багато майстрів, які займаються обслуговуванням та ремонтом автомобілів, рекомендує їх міняти кожну заміну масла. Справа в тому, що якщо при виконанні масляного сервісу використовувати такі старі ущільнювальні кільця, то в подальшому вони намертво прикипають до пробці, доводиться докладати великі зусилля, щоб викрутити болт, а все це веде до небезпеки зриву різьби.
Сегодня в среднем стоимость таких прокладок для сливных пробок масляного картера составляет от 50 до 150 рублей. В зависимости от марки автомобиля и типа используемого материала изолятора. Автовладельцам экономить на таких уплотнительных прокладках не рекомендуется, так как в последующем, если сорвать резьбу, машина на несколько дней зависнет в сервисе, а подобный ремонт обойдется уже в куда большую сумму. Поэтому, приобретая все необходимое для замены масла, следует купить техническую жидкость, фильтр и такую простейшую металлическую или прорезиненную прокладку.
Непосредственно при выполнении сервиса отсутствуют какие-либо сложности с их снятием и установкой. Дождавшись полного слива масла из картера, необходимо очистить от загрязнений полость, в которой располагается такая пробка, после чего аккуратно, установив на место прокладку, закручивают пробку. Прилагать большие усилия, затягивая болтом резинку, не следует, что позволит в последующем с легкостью выкрутить пробку, выполняя своими руками масляный сервис.
Певні труднощі виникають лише з металевими прокладками, які можуть пригоріти до пробці, після чого зняти їх можна буде виключно з використанням рідини WD або використовуючи гострий ніж і аналогічні інструменти. Якщо ж з якихось причин металеві мідні пробки поплавились і приварилися до картеру, то зняти їх буде складніше, потрібно діяти долотом, але при цьому дотримуватися максимальну акуратність, щоб не пошкодити металевий піддон двигуна.
Підіб'ємо підсумки
Пробки поддона картера выполняются со специальными прокладками изоляторами, которые могут изготавливаться из резины или металла. Мастера рекомендуют выполнять замену таких уплотнительных колец каждую смену масла, что позволит обеспечить полную герметичность двигателя, исключить протечки масла, а в последующем будут отсутствовать какие-либо сложности при выполнении смены масла. Если же использовать старые уплотнительные прокладки-кольца, то пробка может пригореть к картеру и, чтобы выкрутить ее нужно, будет сорвать резьбу, а это уже существенное расходы на выполнение ремонта двигателя.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті