Потрібна балансування кожен сезон при заміні коліс в зборі?
Потрібна балансування кожен сезон при заміні коліс в зборі?
Часто при сезонній зміні покришок автовласники проводять так звану процедуру балансування, що, на їхню думку, дозволяє усунути биття керма і поява проблем з підвіскою. Однак багато водіїв вважають, що така балансування абсолютно марна і є скоріше розлученням від шиномонтажу, який таким чином отримує додатковий дохід з кожного автовласника. Спробуємо розібратися, чи дійсно проводити балансування коліс або це непотрібна і даремна процедура.
Для чого проводять балансування коліс
При виконанні цієї процедури на диск навішують невеликі важки, що дозволяє врівноважити відносно центральної осі обидві половини колеса. Тим самим виключається поява биття на кермі, поліпшується керованість автомобіля, попереджаються стуки в підвісці, підвищується комфорт поїздки на автомобілі.
Більшість працівників шинних центрів рекомендують проводити таку балансування, на їх думку, це обов'язкова процедура, без виконання якої кермо буде бити на швидкості, погіршується керованість, а в подальшому потрібно повністю перебирати всю підвіску. Необхідно розуміти, що така балансування – це відмінний дохід для шиномонтажу, тому навряд чи якийсь майстер сам відмовиться від зайвих грошей.
У більшості автомайстерень таку балансування проводять на спеціальному обладнанні, яке дозволяє відображати наявні відхилення від центральної осі і розбалансування. Відповідно, прикріплюючи до колісного диска невеликі важки, майстер домагається ідеальної центрування, таке колесо не б'є і не розбовтується на високій швидкості. Одночасно зменшується можлива навантаження на підвіску, продовжується термін життя різноманітних тяг і наконечників.
Проблеми з балансуванням коліс
І все ж багато автовласників відмовляються від такої балансування і не відчувають жодних проблем з експлуатацією своєї машини. Не слід думати, що така процедура – це панацея від всіх проблем, а невеликий грузик дозволить зробити керування автомобілем ідеально точним і гострим. Багато в чому якість такої балансування буде залежати від досвіду майстра і використовуваного обладнання.
Не рідкість ситуації, коли відразу після балансування диск не встановлювали на машину, а заради тестів відправлялися на інший шиномонтаж і перевіряли це колесо. У підсумку, подальша перевірка показала, що диск розбалансований і вимагає негайної балансування. Не дивно, що у багатьох автовласників з'являється резонне питання про те, що ж вони робили кілька хвилин тому в іншому шинному центрі і за що заплачені ними гроші.
У більшості випадків такі проблеми з балансуванням виникають від використання шиномонтаж не надто якісного обладнання. Потрібно розуміти, що такі установки для роботи з колесами будуть досить дорогими, тому більшість майстерень можуть дозволити собі лише не дуже якісну техніку. Також ними не проводиться калібрування приладу, що дозволяє скоротити витрати на експлуатацію такого обладнання.
Як результат, автовласники отримують неякісні послуги, диски бувають не відбалансували, але в такому випадку пред'явити якісь претензії до шинного центру буде неможливо. Тому, щоб якісно виконувати таку балансування, необхідно підшукати спеціалізовану компанію, де використовується виключно сучасне обладнання, яке на регулярній основі перевіряється і тестується. Тільки в цьому випадку можна буде забезпечити якісно виконану балансування і відсутність проблем з дисками на автомобілі.
Підіб'ємо підсумки
Повністю відмовлятися від процедури балансування коліс все ж не слід, однак автовласникам потрібно пам'ятати, що проводити таку роботу слід виключно в спеціалізованих шинних центрах, де пропонують якісні послуги. А ось довіряти таку балансування майстрам в гаражних майстерень ми б вам не радили, так як це будуть виключно марно витрачені гроші.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті