Прості способи без капремонту усунути «жор» масла двигуном
Прості способи без капремонту усунути «жор» масла двигуном
Часто власники авто стикаються з такою проблемою як «масложор» двигуна. Це підвищене споживання масла, показник чаду якого може складати на 1000 кілометрів пробігу літр і більше. Особливо подібне характерне для автомобілів, пробіг яких вже становить близько 150 000 кілометрів. Поговоримо детальніше про те, чи можна усунути подібні несправності різними способами або потрібен обов'язковий капітальний ремонт мотора.
Визначення «масложора»
Будь-який, навіть самий досконалий і надійний справний двигун буде вживати масло, проте показник його чаду зазвичай становить 100-200 мл на 1000 кілометрів пробігу. В результаті, між масляним сервісом доливати масло в мотор не потрібно. А ось якщо машина починає споживати на 1000 кілометрів пробігу літр і більше технічної рідини, з вихлопної труби доноситься неприємний запах і йде густий сизий дим, то це серйозні проблеми, а автовласника може очікувати капітальний ремонт і суттєві фінансові витрати.
Найчастіше причиною таких несправностей є знос маслозйомних кілець. Це спеціальні надміцні накладки на поршні, які знімають тонкий шар масла з циліндрів, забезпечуючи при цьому правильне змащування двигуна. Якщо з'являється їх знос, маслос'емниє кільця не можуть повністю зчищати масло, воно потрапляє в камеру згоряння, швидко прогорає, що і призводить до появи характерного сизого диму.
Вирішити таку проблему можна як заміною поршнів і маслозйомних кілець, так і різними більш простими способами. Відразу обмовимося, що універсального варіанту вирішення такої проблеми не існує. В кожному конкретному випадку залежно від наявних у двигуна проблем буде ефективний той чи інший спосіб такого ремонту. В окремих випадках найпростіші способи дозволяють повністю усунути масложор, тоді як в інших ситуаціях потрібно вже капітальний ремонт двигуна з заміною ковпачків і поршневої групи.
Рішення проблеми масложора
Подібний варіант вирішення проблеми буде підходити для автомобілів, випущених в середині нульових років. А ось виконувати такий ремонт на сучасних машинах, які випущені зовсім недавно або зовсім знаходяться на гарантії, ми б вам не радили. Все ж у подібному випадку потрібно буде звернутися в майстерню за капітальним відновленням двигуна, що дозволить повністю відновити працездатність автомобіля.
Старий спосіб вирішення проблем з масложором передбачає використання моторного масла марки 20W50. Така мінералка часто призначена для мотоциклетних двигунів, однак у продажу також можна знайти спеціальні варіанти мастила, призначені для автомобілів. Таке густе масло дозволить на час усунути підвищений чад, а за цей час автовласник встигне продати машину чи зможе експлуатувати її протягом 10-15 тисяч кілометрів пробігу.
При цьому потрібно розуміти, що використання такого густого масла — це лише тимчасове вирішення проблем. Буквально через сезон знову з'явиться характерний сизий дим з труби, і в подальшому вже вирішити виниклі складнощі одним лише використанням такого густого масла буде неможливо. Тому автовласнику потрібно буде вирішити, чи планує він надалі використовувати машину або йому слід задуматися про її продаж.
Якщо ж планується використовувати як можна довше такий автомобіль, то ми б не рекомендували використовувати такі способи відновлення мотора за допомогою густого масла, а відразу ж звертатися до профільних майстерні, де фахівці розкриють двигун, визначать наявні у нього проблеми і, провівши капітальний ремонт, відновлять ваш автомобіль.
Висновки
Масложор, тобто підвищене споживання масла двигуном, — це поширена проблема, яка часто наголошується на моторах з солідним пробігом. Існують досить ефективні дідівські способи вирішення масложора, які передбачають використання густого масла марки 20W50. Потрібно лише розуміти, що це лише тимчасове вирішення проблеми і через 10-15 тисяч кілометрів все ж потрібно розкривати мотор і виконувати його ремонт.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті