Чому багато автовласників міняють свічки запалювання одночасно з маслом?
Чому багато автовласників міняють свічки запалювання одночасно з маслом?
Виконуючи обслуговування двигуна автомобіля, багато досвідчені водії не тільки міняють масло, але і одночасно проводять заміну свічок запалювання. Необхідно подібне чи це лише збільшує витрати на експлуатацію машини. Поговоримо детальніше про те, як швидко виходять з ладу свічки запалювання і як часто їх треба міняти.
Особливості використання свічок запалювання
Свічки запалювання є одним з найважливіших елементів двигуна і паливної системи машини. Такі електроди дають якісну потужну іскру, яка запалила топлівовоздушную суміш у циліндрах двигуна. Варто тільки з'явиться будь-яких проблем у їх роботі, як паливо не буде повністю згоряти, це призводить не тільки до втрати потужності і збільшення витрати бензину, але і до різного роду серйозних поломок, усунення яких обійдеться автовласникові в значну суму.
Сьогодні у продажу є різні за своїм типом свічки запалювання, які відрізняються матеріалом, з якого виготовлений їх електрод. Стандартні металеві свічки будуть мати експлуатаційний термін на рівні 15 000 кілометрів. Тоді як електроди останнього покоління, виконані з іридію, прослужать 30 000 кілометрів пробігу і більше. Відповідно, буде істотно різнитися як їх вартість, так і регулярність сервісу та заміни.
Як часто міняти свічки запалювання
Проведені тести показали, що стандартні найбільш поширені свічки запалювання вже буквально після 15 000 кілометрів пробігу втрачають свої властивості, у них збільшується зазор між бічним і центральним електродом, утворюється нагар. Все це призводить до збільшення навантаження на дорогі котушки. В таких умовах погіршується якість іскри, а це негативно позначається на займанні паливоповітряної суміші в камері згоряння.
Не рідкість такі ситуації, коли свічки запалювання просто розсипаються в колодязі, дістати шматочки керамічної ізоляція буває проблематично. У підсумку потрібно розкривати двигун, а це надзвичайно складна і дорога робота. При цьому якщо такі уламки потрапляють всередину камери згоряння, то часто відбувається пошкодження напилення циліндра, в результаті блок циліндрів буде йти під заміну.
Будь-яка економія на свічках запалювання незмінно в подальшому призведе до істотних витрат на ремонт двигуна, різних датчиків і лямбда-зондів у системі вихлопу. Тому автовласникам не радять економити на якості таких електродів, купуючи або іридієві свічки, які відрізняються максимальною довговічністю, або змінюючи їх кожні 10000 кілометрів пробігу.
Тому не дивно, що багато досвідчені автовласники, які хотіли б попередити появу складних поломок двигуна, виконують заміну цих елементів системи запалювання кожні 10000 кілометрів, тобто одночасно з заміною масла в моторі. На перший погляд така робота може здатися просто марнотратством, однак нові свічки економлять паливо, окуповуючи свою заміну і попереджаючи серйозні поломки двигуна.
Наявність на автомобілі не надто якісних свічок запалювання може призвести до складнощів із запуском двигуна в зимовий час року. У мороз на акумулятор і систему запалювання доводиться підвищене навантаження. Будь-яка несправність, в тому числі свічок запалювання, призведе до того, що буде неможливо запалити паливну суміш, а акумулятор швидко сяде, змушуючи виконувати підзарядку батареї і викручувати свічки, щоб просушити їх і спробувати в подальшому завести мотор.
Единого мнения у мастеров, которые занимаются ремонтом автомобилей, о том как часто менять свечи зажигания на сегодняшний день нет. Кто-то рекомендует выполнять такую работу каждые 15 000 километров, тогда как другие мастера утверждают, что запаса прочности хватит на 30-40 тысяч километров пробега. И всё же, если вы заботитесь о своем автомобиле и хотели бы избежать его серьезных поломок, можем порекомендовать не экономить на обслуживании машины, меняя свечи одновременно с заменой моторного масла.
Подведём итоги
Від стану свічок запалювання буде залежати не тільки правильність займання паливної суміші, показники витрати бензину і потужність двигуна, але і відсутність серйозних поломок силового агрегату. Встановлено, що вже буквально через 10000 кілометрів пробігу свічки запалювання починають втрачати свої характеристики, тому, щоб уникнути серйозних несправностей, слід змінювати їх одночасно з обслуговуванням двигуна і заміною моторного масла.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті