Навіщо змінюють фреон в ще «працює» автомобільному кондиціонері?
Навіщо змінюють фреон в ще «працює» автомобільному кондиціонері?
Багато сучасні автомобілі оснащуються кондиціонерами, які дозволяють суттєво підвищити комфорт використання машини в жарку пору року. Потрібно лише пам'ятати про те, що такі системи в обов'язковому порядку вимагатимуть відповідного обслуговування, в тому числі регулярної заміни фреону. Фахівці рекомендують міняти фреон в кондиціонері навіть у тому випадку, якщо кліматична установка працює справно, але з часу останнього сервісу пройшло вже більше року.
Особливості конструкції автомобільних кондиціонерів
У системі автомобільного кондиціонера заправлений не тільки газ фреон, але і спеціальне масло, яке необхідно для забезпечення роботи всіх рухомих елементів. Якщо фреон практично вічний, то масло швидко втрачає свої властивості, змішується з газом, що суттєво погіршує його експлуатаційні характеристики.
Виробники автомобілів рекомендують виконувати заміну фреону один раз у два роки. Однак у такої заправки є численні підводні камені, про які автовласники часто просто не в курсі. Наприклад, по техніці безпеки при заміні фреону відпрацьований газ слід закачувати в спеціальні балони, але ніяк не випускати в атмосферу. В подальшому майстра в сервісі в цілях економії закачують в систему клімату старий газ з балона, який буде вже змішаний з маслом.
Грамотна заміна фреону
На жаль, самостійно провести таку роботу і замінити фреон з маслом в автомобільному компресорі своїми руками буде неможливо. Така процедура виконується виключно в умовах спеціалізованого сервісу, при цьому застосовується відповідне обладнання, яке дозволяє визначити тиск в системі, виключаючи втрати герметичності всього контуру.
У майстернях, де відповідально підходять до такої роботи, з допомогою спеціальних пристроїв перевіряють стан масла і технічних рідин у компресорі і при необхідності зможуть виконати їх заміну. Слід сказати, що обслуговування компресора кліматичної установки — це досить складна процедура, а провести її можна лише з використанням спеціальних установок.
При цьому необхідно пам'ятати про те, що, якщо автовласник економить на проведення повноцінного сервісу, не перевіряє стан масла, це, в кінцевому рахунку, призводить до швидкого виходу з ладу компресора, тоді як вартість цього вузла може скласти 100 000 рублів і більше. Також в обов'язковому порядку проводиться опресовування всього контуру і виконується перевірка тиску, що виключає появу витоків дорогого газу фреону.
Вирішити проблеми із закачуванням в кліматичну систему старого фреону можна шляхом вибору таких майстерень, де проводять ручну заправку свіжим фреоном. Автовласник в подібному випадку повинен знаходитися в ремонтній зоні, щоб контролювати дії майстрів, а в подальшому він буде повністю впевнений в тому, що в його кондиціонер не закачаний старий неякісний фреон.
Як часто проводити сервіс
Автомобіліст повинен розуміти, що правильна робота системи охолодження в автомобілі не позбавляє його від необхідності відвідувати сервіс та виконувати обслуговування кліматичної установки. В ході таких робіт не тільки змінюється газ фреон, але і перевіряється стан змащення. Тільки в цьому випадку, при проведенні такого комплексного обслуговування можна буде гарантувати відсутність проблем з кліматом і попереджає виникнення складних поломок, усунення яких вимагає серйозних витрат.
Виконувати таку роботу слід не рідше одного разу на два роки, при цьому, якщо кондиціонер експлуатується чи не кожен день, то його заправку слід проводити раз у рік. Необхідно буде підібрати таку майстерню, де пропонують відповідні гарантії, а автовласник буде впевнений в якості виконаної роботи.
Підіб'ємо підсумки
Вкрай важливо своєчасно виконувати обслуговування автомобільного кондиціонера, змінювати фреон та перевіряти стан змащення в компресорі. Це досить складна процедура, тому впоратися з її проведенням можуть лише фахівці, які використовують відповідне обладнання. Рекомендується виконувати такий сервіс автомобільного кондиціонера раз на два роки, при цьому робота обов'язкова навіть в тому разі, якщо кліматична установка працює справно і не завдає великого клопоту автовласникові.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті