У яких випадках слід скоротити міжсервісний інтервал заміни моторного масла

У яких випадках слід скоротити міжсервісний інтервал заміни моторного масла
Більшість автовласників виконують заміну моторного масла раз в 10 000 кілометрів, що відповідає рекомендаціям виробників автомобілів. Однак у певних обставинах слідування такому сервісного інтервалу буде помилковим. У результаті відзначається істотний знос двигуна, а в подальшому власник машини стикається з необхідністю виконувати дорогий і складний ремонт. Поговоримо детальніше про те, в яких ситуаціях потрібно частіше міняти моторне масло.
Динамічна і швидкісна їзда
Сучасні двигуни автомобілів відрізняються хорошими характеристиками потужності, однак, постійно працюючи на підвищених навантаженнях з високими оборотами, такий мотор буде швидко зношуватися. В олії скупчуються різні забруднення, в подібних випадках технічну рідину слід міняти частіше, ніж при спокійній їзді. Тому «гонщикам» краще скоротити період сервісного обслуговування до 6-7 тисяч кілометрів пробігу.
Покупка уживаного авто
При купівлі вживаного автомобіля нам просто невідомо, яке раніше використовувалося масло і як часто виконував сервіс попередній власник. Нерідкі ситуації, коли в двигуні такого уживаного авто є численні відкладення, які складно вимити, навіть виконуючи спеціальну миття з використанням відповідної автохімії. Тому рекомендується скоротити інтервал масляного сервісу, так як навіть нове масло буде забруднюватися від такого старого мотора.
Після покупки машини необхідно не тільки провести комплексну діагностику двигуна, але і замінити свічки запалювання, промити мотор з допомогою відповідних складів, залити якісне масло, яке змінюється на пробігу близько 4 000 кілометрів. Тільки в такому випадку автовласник буде впевнений в тому, що в подальшому не виникне жодних проблем з мотором, не потрібно відновлювати двигун після його клина або інших серйозних поломок.
Часта робота на холостому ходу
У великих містах автомобіль часто буде простоювати в пробках, тому при виконанні сервісу, у тому числі заміни оливи необхідно враховувати не тільки пробіг машини, але і так звані години. Навіть якщо автомобіль не рухається, але двигун при цьому заведений, масло виробляє свій ресурс, у подальшому при пробігах близько 5000 кілометрів в ньому вже накопичуються продукти зносу і різні забруднення, тому такого мотору потрібно оперативний сервіс та зміна технічної рідини.
Експлуатація автомобіля в суворих умовах
В умовах крайньої півночі, високої вологості і запорошених доріг всі такі забруднення виявляються в тому числі і в моторному маслі, що приводить до швидкої втрати експлуатаційних характеристик. Щоб попередити подібне потрібно своєчасно виконувати сервіс, змінюючи олія не на звичайних 10 000 кілометрів, а при пробіг до 6000 кілометрів. Подібне дещо збільшує витрати автовласника, проте це дозволяє уникнути передчасного зносу мотора і необхідності виконання дорогого і складного ремонту.
При зміні типу масла
Також необхідність скорочення інтервалу масляного сервісу виникає в тих випадках, якщо автовласник змінює марку технічної рідини. Це може привести до появи змащення різних забруднень і щільних компонентів, які залишилися від старого мастила. У підсумку, щоб попередити поява задирів, необхідно після того, як мотор залита нова технічна рідина, виконати її зміну через 5000 кілометрів. В подальшому сервіс виконується вже зі стандартним інтервалом.
Підіб'ємо підсумки
Своєчасний сервіс автомобіля стане обов'язковою умовою безпроблемної експлуатації машини і відсутності серйозних поломок двигуна. Виконувати таку роботу слід з використанням виключно якісної мастила, а міжсервісний інтервал у звичайних умовах складає 8-10 тисяч кілометрів пробігу. Однак у певних ситуаціях, коли машина тривалий час простоює на холостому ходу, експлуатується у важких умовах, автовласник практикує динамічну швидкісну їзду або куплений старий автомобіль, варто один або кілька разів змінити масло з скороченим інтервалом.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті