Як правильно і безпечно знімати клеми з акумулятора автомобіля
Як правильно і безпечно знімати клеми з акумулятора автомобіля
Автомобільний акумулятор – це пристрій, необхідний для запуску двигуна і роботи різних електропристроїв машини. В ряді випадків виникають такі ситуації, коли автовласнику потрібно зняти АКБ з машини, але при цьому водій просто не знає, як правильно це зробити. Справа в тому, що необхідна правильна послідовність дій, щоб виключити ураження струмом і які-небудь проблеми для електропроводки в автомобілі. Поговоримо детальніше про те, як правильно знімати акумулятор з автомобіля.
Що потрібно для такої роботи
У першу чергу потрібно підготувати відповідні інструменти, що дозволить провести таку роботу правильно і безпечно. Для демонтажу акумулятора автомобіля необхідно наступне:
1) дрантя або різні ганчірки;
2) гайковий ключ для зняття закріплених на електродах клем;
3) гумові рукавички, що виключить ураження шкіри електролітом.
При правильному зняття клеми з акумулятора повністю виключається ураження струмом, але при цьому не зайвим буде подбати про наявність гумових або тканих рукавичок, які захистять від електроліту. Така соляна кислота може проступати через нещільно прикручені кришки банок, потрапляючи на шкіру вона призводить до подразнення і хімічних опіків.
Необхідно пам'ятати про наступні правила по перенесенні, демонтажу та зберігання акумулятора:
1) акумулятор не слід зберігати в приміщенні з низькими температурами;
2) АКБ забороняється класти на бік, перевертати, ударяти або кидати;
3) клеми слід акуратно скручувати гайковим ключем, але ніяк не зривати силою.
Слід дбайливо ставитися до акумулятора, так як можливі пошкодження корпусу призводять до втрати герметичності АКБ. В результаті з батареї починає просочуватися соляна кислота, а використовувати акумулятор, по суті, стає неможливим.
Як знімати акумулятор
Знімати акумулятор з автомобіля необхідно виключно при заглушеному двигуні. Також рекомендується по можливості відключити всі споживачі електроенергії, що знизить навантаження на мережу. А от якщо спробувати зняти клеми при заведеному двигуні, то подібне може призвести до серйозної несправності електросистем, у тому числі встановленої охоронної сигналізації, після чого машину буде неможливо завести і необхідно запровадити її на евакуаторі в сервіс.
Серед досвідчених автомобілістів існує думка, що необхідно спочатку знімати мінусову клему, а потім лише плюс. Однак професійні автомеханіки стверджують, що з точки зору АКБ будь-якої різниці, яку клему першої знімати з акумулятора не існує. Якщо ж виходити з кімнати такої роботи, то простіше спочатку прибрати мінусову клему, яку відводять убік і фіксують лише після цього починають демонтаж плюса.
Дотримуючись такої послідовності, можна повністю виключити ймовірність короткого замикання, якщо плюсовий дріт випадково торкнеться металевих елементів автомобіля зі знятим мінусом. Втім, якщо використовуються спеціальні захисні ковпачки на клеми, то загострювати свою увагу на те, які перші від'єднувати проводи не потрібно.
У кожному конкретному випадку акумулятор розташований у різному місці, в окремих автомобілів в підкапотному просторі, у інших – в багажнику, а в третіх треба демонтувати заднє сидіння, щоб отримати доступ до АКБ. Відкрутивши фіксатор і знявши клеми, можна акуратно дістати акумулятор, при цьому не слід його базікати або перевертати на бік. Батарею потрібно опустити на землю або поставити на рівну поверхню, після чого можна приступати до заміни акумулятора або перевірки його заряд.
Висновки
Дотримуючись прості правила безпеки, можна без будь-яких проблем правильно зняти акумулятор з машини, не пошкодивши при цьому свинцеві пластини всередині АКБ. Для такої роботи потрібно найпростіший ключ і полотняні або гумові рукавички. Будь-якої різниці в тому, чи відключати першої плюсовій або мінусовій провід ні, особливо якщо автовласник відразу одягає на клему захисний ковпачок.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті