Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей

Піддається ремонту варіатор?

Піддається ремонту варіатор?

Піддається ремонту варіатор?

Піддається ремонту варіатор?

З кожним роком популярність автоматичних безступінчатих коробок передач, варіаторів незмінно збільшується. Це зручна у використанні і проста в обслуговуванні трансмісія, яка забезпечує максимально можливу плавність ходу автомобіля. Багатьох практичних автовласників турбують питання надійності і ремонту таких агрегатів. Як часто вони ламаються і можна відновити варіатор без заміни АКПП.

Піддається ремонту варіатор?

Надійність варіаторів

Спочатку, з'явившись в реченні японських автовиробників, коробки передач варіатори не користувалися належним попитом, що пояснювалося їх посередньої надійністю. Проте з часом конструкція безступінчатим АКПП поліпшувалася, зважилися питання з надійністю, що незмінно позначилося на їх популярності у покупців.

Особливістю такого варіатора є відсутність у нього гідроблока, який на звичайних автоматах часто виходить з ладу, причому його ремонт представляє певні складності. Саме таку простоту конструкції багато виробників авто і називали в якості переваги своїх безступінчатих КПП.

Однак, як і у будь-якої іншої технології, у варіаторів були свої певні недоліки. Це в першу чергу підвищені вимоги до сервісного обслуговування агрегату. Автовласникові необхідно буде своєчасно проходити відповідний сервіс, змінюючи масло і використовуючи для такої роботи виключно оригінальні трансмісійні рідини.

Ще одним недоліком коробок даного типу є їх спрямованість на спокійний і розмірений ритм руху автомобіля. А ось при швидкісному пилотаже, різких прискореннях в підлогу такі трансмісії швидко перегрівалися, що призводило до їх серйозних поломках, усунення яких обходилося автовласникам в круглу суму.

Піддається ремонту варіатор?

Конструкція варіатора

Конструктивно така коробка передач складається з двох валів, на які одягнена прогумована або металева ланцюг. Такий ланцюг може плавно переміщатися по шківах, відповідно відбувається ступеневу плавне зміна крутного моменту, який передається на карданний вал. Дійсно, в таких безступінчатих трансмісіях немає повноцінного гідроблока, але все ж є гідравлічна система і масляний насос, який підтримує високий тиск в системі. Також такі АКПП повністю управляються автоматикою, яка часто дає збої і виходить з ладу.

Експлуатаційний ресурс такої коробки передач буде залежати від правильності її обслуговування. Якщо автовласник нехтує своєчасною зміною масла і експлуатує АКПП в умовах підвищених навантажень, то це часто призводить до її передчасного виходу з ладу, а ресурс агрегату зазвичай складає не більше 100-150 тисяч кілометрів. Тоді як за умови якісного сервісу така безступінчата коробка передач прослужить 250 тисяч кілометрів і більше.

Піддається ремонту варіатор?

 

 

Симптоми поломок коробок варіаторів

Якою б надійною не була така коробка передач і як би правильно автовласник не доглядав за машиною, все ж повністю уникнути поломок такого агрегату буде неможливо. Складність ремонту і можливість повного відновлення варіатора буде залежати багато в чому від того, як швидко автовласник визначив несправності і доставив машину в сервіс. Якщо ж нехтувати такими симптомами несправностей, експлуатуючи машину до повної відмови АКПП, то в подальшому така трансмісія просто не підлягає ремонту, а її потрібно міняти на контрактну або нову.

Багато сучасні автомобілі оснащені численними датчиками і блоками самодіагностики, які дозволяють визначити несправності без відвідування сервісу. Автовласнику потрібно буде відразу ж після появи відповідного сервісного повідомлення на приладовій панелі доставити машину в сервіс, де майстри розберуть варіатор і виконають його професійний ремонт.

Також симптомами несправності варіатора є ривки і поштовхи при перемиканні, а також поява різного роду сторонніх звуків. Якщо в роботі трансмісії з'явився шум і шелест, це може свідчити про проблеми з ременем або зносі підшипників. При всіх таких ознаках несправностей необхідно одразу ж звертатися в сервіс, де з допомогою комплексної діагностики можна визначити конкретну несправність і усунути її з мінімальними витратами.

Піддається ремонту варіатор?

Поширені поломки варіаторів

Найчастіше у варіаторів ламаються шківи, і зношується ремінь, з'являються проблеми в системі змащення. У сучасних моделях ремінь — це міцна ланцюг, що складається з штифтів і пластин. У процесі використання агрегату може відзначатися зношення бокових пластин, що призводить до ривків і пинкам при зміні крутного моменту. Усунути знос шківа можна шляхом шліфування пошкоджених елементів, проте такий спосіб відновлення недовговічний і буквально через 15-20 тисяч кілометрів пробігу доведеться знову розкривати варіатор і виконувати його капітальний ремонт.

Шківи і підшипники можуть змінюватися на оригінальні запчастини з використанням відповідних ремкомплектів. Тільки майстер з великим досвідом роботи з варіаторами від конкретного виробника зможе визначити, чи подається відновлення вийшов з ладу вузол або ремінь, шків і його підшипники вимагають заміни. Також можуть відзначатися проблеми з клапаном маслонасоса, який забивається фрикційної пилом. У підсумку, рухомі елементи погано змащуються мастилом, зазначається їх посилений знос, а, в кінцевому рахунку, варіатор заклинює і відновити його не представляється можливим.

Капітальний ремонт варіатора зазвичай вимагається при пробігах більш 250 тисяч кілометрів. Це трудомістка і складна робота, яка на сучасних автомобілях може обійтися в суму від 100 до 200 тисяч кілометрів. При необхідності такого відновлення автомобіля його власнику необхідно зважитися, слід проводити капіталку варіатора або придбати нову та вживану АКПП, яка може прослужити ще протягом тривалого часу.

Рекомендації автовласникам

Звертаючись в спеціалізовані сервісні майстерні вже при перших ознаках проблем з варіатором, можна своєчасно усунути поломки, що дозволить трохи заощадити, а не доводити до необхідності дорогого капітального ремонту.

Автовласникові необхідно на регулярній основі виконується сервіс масла і стежити за його станом. Якщо в мастилі з'явилася фрикційна пилу або рідина поміняла свій колір, то слід в обов'язковому порядку виконати її заміну.

Не слід порушувати правила експлуатації автомобіля, намагаючись уникати агресивного стилю водіння, в тому числі різкого розгону і гальмування в підлогу.

Дотримуючись такі прості правила, можна попередити серйозні несправності у варіатора, продовжити термін служби АКПП і всього автомобіля.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті